Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Mam pytanie jak stworzyć taki standardowy żółty znacznik jaki jest przed każdym domem do którego można wejść. Chodzi mi o to żeby był on żółty i żeby miał taki sam rozmiar jak pozostałe. Bo mi wychodzi tylko taki biały i dużo mniejszy. Moje pytanie wydaje się być proste ale nie mogę sobie z tym poradzić.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Musisz utworzyć znacznik opcodem 0A40. Nie wiem, jakie jest ID na ten jaskrawy żółty, ale może te cię usatysfakcjonują:
6 - lekki pomarańczowy
11 - blado żółty

Jeśli nie, to musisz przetestować kolejne numery ID kolorów.

___________________
Administrator
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Ja właśnie używałem tego opcode i efekt był taki jak pisałem wyżej :-( A kolor żółty to chyba ID 14 ale ja jaki bym numer nie wpisał to zawsze jest to samo...
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Niemożliwe, przed chwilą go testowałem i ma normalny rozmiar. Spróbuj przypisać marker do zmiennej lokalnej, zamiast globalnej.

___________________
Administrator
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
No ja robię to na zmiennej lokalnej 1@ Mógłbyś podać linka do pliku z twoim markerem...
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Użyłem tylko tego opcode'u, do którego podałem link.

Wklej lepiej swój fragment kodu, mogę przetestować go u siebie. Może tworzysz marker za nisko lub za wysoko i ziemia/sufit przykrywa część markera?

___________________
Administrator
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Mój mod (znacznik przed domem Ridera):

Kod:
//-------------MAIN---------------
0000: NOP 

:NONAME_2
0A40: 1@ = create_entrance_marker_at 2459.182 -1690.969 13.7494 color 14 
wait 0 
if 
0102:   actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 2459.182 -1690.969 13.7494 radius 1.5 1.5 1.5 sphere 0 stopped_on_foot 
else_jump @NONAME_2 
select_interior 2 
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 2 
Actor.PutAt($PLAYER_ACTOR, 2466.61, -1698.237, 1013.508)
fade 1 13 
wait 2000 
jump @NONAME_2
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
No faktycznie rozmiar nie odpowiada tym żółtym, a funkcje zmiany wielkości markera nie wpływają na marker wejścia do budynku.

Jeżeli taki Ci nie odpowiada, to będziesz musiał dodać go w pliku LAs2.ipl. Znajdź w nim sekcję "enex" i po ostatnim wpisie, w oryginalnym GTA jest to:
Kod:
2483.38, -1996.19, 12.8507, 0, 2, 2, 8, 2483.4, -1999.18, 12.8507, -180, 0, 4, "SVLASM", 0, 2, 0, 24


dodaj swój znacznik:
Kod:
2459.182, -1690.969, 13.7494, 0, 2, 2, 8, 2466.61, -1698.237, 1013.508, -180, 2, 4, "RYDERS", 0, 2, 0, 24

Wartość -180 to rotacja gracza po przejściu do mieszkania Rydera.

___________________
Administrator
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
No ale przecież pisałeś wcześniej że z tym opcode ty masz wszystko ok, to nie mógłbyś zmienić czegoś w moim skrypcie żeby działał poprawnie? Chciałbym żeby wszystko było w cleo bez podmiany innych plików...
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Pomyliłem się, nie porównywał z normalnymi znacznikami, tylko "na pamięć".

___________________
Administrator
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Mógłbyś napisać co oznaczają poszczególne cyfry w sekcji enex w pliku .ipl ?
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG