Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
U mnie rozpakowywuje się normalnie.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
A w w czym ustawiałeś te obiekty w map edytorze, jeżeli tak to prześlij mi cały folder map z gta sa. Dam to do siebie i ci ustawie tą bramę. A ten kod czyści ruch w okół bramy. Dałem to dlatego że jak się pojawi jakiś bot w pobliżu bramy i ją dotknie to brama nie che się otwierać.

Co do zmiany kordów to nie wystarczy zmienić tylko pozycje bramy ale też np. w tym kodzie
Kod:
00EC: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2464.2808 -1654.3623 radius 11.0 11.0
ten opkod sprawdza czy jesteś w pobliżu bramy i jak jesteś to ona się otwiera. Widać nie zmieniłeś tego i nie ma żadnej reakcji.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Te obiekty na mapie które widzisz to one istnieją tylko w sa-mp. Jak grasz przez neta. W normalnym single ich nie ma. Jeżeli chcesz takie coś mieć to bierzesz map edytor i za jego pomocą ustawiasz je w wybranym miejscu. Potem wklepujesz ten skrypt z bramą i potem zmieniasz kordy i gotowe.

Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Kod:
Cześć! Mam problem z programem, którego nazwa podana jest w temacie. Gdy go uruchamiam i wybieram ścieżkę do Gta San Andreass, zatwierdzam i wtedy wczytują się mapy oraz przedmioty, ale gdy już się wczytają a ja nacisnę zakładkę IPL i wybiorę mapę do wczytania wtedy pojawia się błąd, tzn. raport o błędach. Posiadam system windows xp a do Gta Sa instalowałem tylko bibliotekę Cleo, kilka skryptów i modów. Ściągałem edytor map w innej wersji i z innych stron ale zawsze jest ten błąd, czym to może być spowodowane? Może znacie inne edytory map?
Proszę o pomoc.

Ja korzystam z map edytora pod taką nazwą "MapEditor Version 0.21b" i działa prawie bez problemu. Jeżeli nadal będzie cię wywalać do pulpitu to czeka cie przywrócenie oryginalnych plików z gry lub jeżeli nie masz kopii zapasowych to reinstalacja gry bo możliwe ze z któryś modów nie chce współpracować z edytorem.

Cytat:
PS Gdy rozpakowuję edytor zawsze jest napisane, że są błędy, nie ważne z jakiej strony ściągam, tak jest zawsze. Wy też tak macie?

Mi działa bez najmniejszego problemu wypakowanie edytora. Możliwe że podczas ściągania z sieci jakiś pakiet zostaje uszkodzony co za tym idzie powoduje to właśnie takie błędy. Spróbuj ściągnąć jeszcze raz ten program i potem ponownie rozpakuj tyle że pod czasz ściągania nic nie rób.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Lepiej późno niż w cale ale w końcu zrobiłem otwierającą się i zamykającą bramę kiedy się przez nią przechodzi lub przejeżdża. Jest tylko jeden mały problem którego nie umiem rozwiązać. Mianowicie nie wiedzieć czemu jak się pierwszy raz przejeżdża czy tam przechodzi przez nią to ona się troszkę w ziemie chowa. Może ktoś to inny da rade poprawić.

Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
0247: request_model 971 
038B: load_requested_models 

0107: $brama1 = create_object 971 at 2464.2808 -1654.3623 11.3018
0107: $brama2 = create_object 971 at 2464.2808 -1663.0623 11.3018
0177: set_object $brama1 Z_angle_to 90.0 
0177: set_object $brama2 Z_angle_to -90.0 

:petla1
wait 10
if
00EC:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2464.2808 -1654.3623 radius 11.0 11.0
jf @petla1
0395: clear_area 1 at 2463.6504 -1658.7876 13.3117 radius 10.0
034E: move_object $brama1 to 2464.2808 -1649.3623 11.3018 speed 0.0 7.0 0.0 flag 1
034E: move_object $brama2 to 2464.2808 -1668.5623 11.3018 speed 0.0 7.0 0.0 flag 1

:petla2
wait 10
if
80EC:   not actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2464.2808 -1654.3623 radius 11.0 11.0
jf @petla2
0395: clear_area 1 at 2463.6504 -1658.7876 13.3117 radius 10.0
034E: move_object $brama1 to 2464.2808 -1654.3623 11.3018 speed 0.0 7.0 0.0 flag 1
034E: move_object $brama2 to 2464.2808 -1663.0623 11.3018 speed 0.0 7.0 0.0 flag 1

:petla3
wait 10
if
00EC:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2464.2808 -1654.3623 radius 11.0 11.0
jf @petla1

0A93: end_custom_thread


Brama znajduje się przed wjazdem do domu cj tam gdzie jest pierwsza misja. Jeżeli chcesz mieć ją w innym miejscu to wystarczy pozmieniać współrzędne. A jak byś miał jakieś problemu z nią dalej to pisz śmiało to ktoś ci na pewno pomoże jeżeli tylko da rade.

Po za tym jeżeli chcesz to można ją bardziej przyozdobić np. że by przejechać przez nią to trzeba wyjąć pilota i nacisnąć guzik albo wyjść z samochodu i nacisnąć guzik przy bramie.

//Edit, znalazłem co było źle ze się ta brama otwierała w trochę w dół. Kod poprawiłem ale już nie ma siły tłumaczyć co było źle.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cy7u nie rzucaj się tak bo w końcu sam wystawiłeś stronę do oceny i poprosiłeś o szczerą odpowiedź,a autor postu właśnie takowej ci udzielił więc nie wiem w czym problem. Powinieneś się spodziewać takiej krytyki a nie tylko pozytywnej. Jeżeli uważałeś że strona jest idealna to trza było jej nie wystawiać do oceny.

Jak dla mnie pomysł jest ciekawy. Kiedyś się tak zastanawiałem czy jest jakaś Polska strona, która się zajmuje nie tylko jedną produkcją panów z R ale też innymi i jak się okazuje właśnie jest.
Co do wyglądu strony jak dla mnie może być. Jest przejrzysta, schludna no i nie jest przesadnie kolorowa.
Jedynie co bym dołożył to skrypt umożliwiający szybkie odnajdywanie newsów z konkretnej gry, no i jakiś przycisk na forum umożliwiając szybki powrót na stronę główną.

//
Zeusek97 co do modów, hm jet wiele stron które umożliwiają pobranie takich czy owakich modów do produktów z pod stajni R. Moim zdaniem pójście pod takim kątem owej strony by ją trochę zepsuło. Nawet pisanie newsów na temat amatorskich modów nie było by najlepszym pomysłem bo też są strony które się tym zajmują. Ja bym ją zostawił taką jaką jest stroną i nie udziwniał. Co prawda to zawęża pole do popisu ale zachowuje jak na dzień dzisiejszy bardzo dobry charakter tej strony.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Podstawy masz w liku poniżej. To co chcesz wiedzieć jest tam napisane jak zrobić http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/13
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Żeby dźwig się obracał to należy zrobić skrypt w cleo lub main. Jednak jakie temu opkody służą że on się obraca to nie mam zielonego pojęcia.

ps. nie dopisuj się do czyiś tematu ale zakładaj własne. W ten sposób tylko robi się burdel i nie wiadomo komu pomagać.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Ty to chcesz zastosować w sa-mp? Raczej takie coś poprawnie nie będzie działać. A jak chcesz zrobić takie coś do sa-mp to tylko w pawno.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Chyba coś kręcisz. Nie da się ustawić zwykłym map edytor ustawić bramy która się potem otwiera tak jak on chce. Trzeba napisać do tego skrypt w main lub cleo. Jeżeli się mylę to napisz jak to zrobiłeś.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
W żuć ten plik tekstowy na jakiś serwer pozwalający wymieniać się plikami. Najprawdopodobniej jest błąd w kodzie w tym pliku. Postaram się sprawdzić co by mogło być nie tak ale cudów nie obiecuje.

Co do nazw tematu to staraj się je odpowiednio nazywać. "Problem" nie jest poprawną nazwą temu.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
A możesz wyjaśnić dokładniej o jakie gwiazdki ci chodzi? Z początku myślałem że o te co się pojawiają jak policja nas goni ale czytając dalszą część posta to już nie wiem.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Takie ikony ustawia się w main lub cleo. Polecam w tym drugim ponieważ nie trzeba zaczynać gry od nowa. Kilka słów na temat instalacji i podstaw tworzenia masz w linku po niżej http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/13. A po niżej gotowy przykład do w klejenia.

Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
0570: $630 = create_asset_radar_marker_with_icon 36 at 2522.9409  -1679.2528  15.497
0A93: end_custom_thread
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Spróbuj użyć tego opocodu.
Kod:
0570: $630 = create_asset_radar_marker_with_icon 36 at 2522.9409  -1679.2528  15.497


36 - (tu jest ustawiony tylko przykład ikony) to jest numer ikony, a id ikon znajdziesz w pomocy Sanny Buildera
Created & Powered by MakG