Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Tyle że dziś kupiłem taką jedną z D-sub na czincza i obrazu nie widać.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Robię sobie taki mały wyścig z samymi czekpontami na czasz. Mam już ustawiony samochód i że kiedy się do niego wsiądzie to zaczyna się odliczanie od tyłu. Ale niestety pierwszy czekpont pojawia się wtedy kiedy się skończy owe odliczanie. Więc jak zrobić że kiedy wejdę do pojazdu to jednocześnie się zacznie odliczanie i pojawi się pierwszy czekpońt?

//Nazwa tematu nie odpowiednia chyba ale już zmienić nie mogę/
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
G500, ty to chcesz zrobić pod konkretny samochód czyli ustawionego za pomocą takiego opocodu
Kod:
00A5: $WOZ1 = create_car #sultan at 2493.0034 -1669.451 12.9599
czy takie co jeżdżą po drodze.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Wie ktoś jak podłączyć ps2 pod monitor lcd?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Niestety tutaj nikt ci nie pomoże. To forum nie popiera piractwa.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie dałeś pętli sprawdzającej czy aktor się znajduje w pojeździe. Najprawdopodobniej dlatego ci nie działa. Powinno to wyglądać mniej więcej tak.

Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP

0247: request_model #sultan // 
038B: load_requested_models

00A5: $WOZ1 = create_car #sultan at 2493.0034 -1669.451 12.9599
0175: set_car $WOZ1 z_angle_to 58.7561
//pętla sprawdzająca czy aktor jest w pojeździe
:petla1
wait 10
if 
Actor.InCar($PLAYER_ACTOR, $WOZ1)
jf @petla1

:petla2
wait 10
if 
00E1: player 0 pressed_key 16
00E1: player 0 pressed_key 15
jf @petla2

06ED: set_car $WOZ1 paintjob 0
09E9: car $WOZ1 add_single_nitro 
07FF: set_car $WOZ1 hydraulics 1 

0A93: end_custom_thread


Nie wiem jak zrobić żeby to działało na przypadkowym spotkanym samochodzie dlatego daje do konkretnie przypisanego samochodu. Czyli w tym wypadku sultana. Sultana ustawiłem pod domem CJ.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Ok działa. Nie wisi sobie w powietrzu ale postać dalej idzie gdzie chce jak się do niej mierzy z broni a potem idzie gdzie chce.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jak dodam ten opcod to bot w powietrzu mi siedzi.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Trochę się źle zapytałem. Testowałem go już wcześniej i owszem, że się strzela w niego to on nie reaguje. Ale przy tym podnosi ręce do gór jak się mierzy z broni w niego i potem sobie gdzieś idzie.

Dokładnie to mi chodzi o to żeby on cały czasz w stał w miejscu. Nawet jak się w niego wjedzie samochodom to on nie reaguje, nie przewróci się. Da się w ogóle takie coś zrobić>?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Kto wie jaki jest opcod żeby bot był niezniszczalny. Dokładnie chodzi mi oto że jak np. się strzeli w niego to nie reaguje na pociski.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Ja już nie pamiętam jak to szło ale wpisz sobie w google "Jak zainstalować gta IV" i powinno ci z najść trochę tych poradników jak to zrobić.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Być możliwie dało by się takie coś zrobić. Ja to myślę że by było tak:

1.Stworzyć pętle która sprawdza czy postać ma mniej niż np. 20hp
2.Jeżeli ma mniej niż te 20hp to postać zatrzymuje się i jednocześnie podnosi ręce do góry(czyli uruchamia się ta animacja)
3.Wyżej wymieniona pętla miała by też za zadanie sprawdzić czy gracz podnosi ręce. Jeżeli tak to policja by do nas przestała strzelać(uruchamia się odpowiedni opocod).
Po tej akcji był by właśnie problem. Bo nie bardzo wiem jak to zrobić. Poniewiaż gdy się da ten opcod odpowiedzialny za to że policja przestaje nas gonić i do nas strzelać to nas przestaje i idzie sobie na kawę i ponczyki i potem nic się nie dzieje.

Znowu tak myśląc można by było zrobić taki myk. Gdy postać podniesie ręce do góry to obraz na nano sekundę się zaciemnia i w tym momencie spawnują się policjanci z spluwami skierowanymi w naszą stronę(gracz tego oczywiście by nie widział bo obraz na chwilę by się zaciemnił. Dopiero po rozjaśnieniu obrazu by było to widoczne). Potem dać kamerę żeby się obracała w okół postaci jak to jest oryginalnie zrobione i wyświetlał się napis zostałeś złapany.

No to na razie tyle co wmyśliłem i mam nadziej że ci oto chodzi. Jeżeli miał byś z czymś problemy to pisz.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
A próbowałeś stworzyć kolizje dla piłki?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Najlepiej to robić tak

1.Włączasz sony Sanny Builder 3
2.Włączasz grę
3.Idziesz postacią tam gdzie chcesz postawić obiekt
4.Zatrzymujesz grę i ją minimalizujesz
5.Przechodzisz do SB3
6.I z menu wybierasz Narzędzia>Narzędzia IDE>Menadżer koordynatorów
7.Z okienka przepisujesz współrzędne i gotowe.

Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Po niżej jakąś listę znalazłem ale czy czy jest w niej piłka opisana jaka ma id to nie wiem. Nie znam angielskiego.
http://samp-id.blogspot.com/2009/10/game-object-id-list-xmoviexenomanet.html
Created & Powered by MakG