Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
A dlaczego ma mieć problemy z zamontowaniem płyty głównej. To jest obudowa ATX i jeżeli wcześniejszą obudowę też ma ATX to nie powinien mieć żadnego problemu zamontowaniem płyt w tej nowej obudowie.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Musisz jeszcze nadać mu żeby znajdował się w interiorze(czy jak to się tam pisze). Jaki interior odpowiada danemu budynkowi masz po niżej w linku. Natomiast opcod na to, to jest taki:

Kod:
04BB: select_interior 6
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 6 

http://weedarr.wikidot.com/interior
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
W temacie poniżej masz przykłada takiego ruszającego się obiektu(to jest otwierająca się i zamykająca się brama). Wystarczy wyciąć fragment kodu. Zmienić nazwę obiektu który chce się żeby się poruszał i zmienić współrzędne. I powinno hulać.

http://www.gta-mods.pl/forum/topics/view/id/497
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
2. Nieraz chce dolaczyc do gracza jakas rzecz ale niewiem jak mam sie dowiedziec jakie to miejsce ma wspolrzedne, przepuscmy ze hce butelke przyczepic do plecow cja ale niewiem jak.


http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/6
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Do ustawiania ruchu ulicznego(pojazdy) i pedów służy program o nazwie "Aschratts Path Editor". Co do
Cytat:
burgershotów, chickenbell czy amu-nation itp.
to już trzeba stworzyć skrypt np. w cleo a jeżeli robisz mapę od nowa to możesz w main.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
W tym linku coś jest na ten temat http://www.gta-mods.pl/forum/topics/view/id/181
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Może zaloguj się jaki administrator w swoim systemie.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Podałeś złą nazwę broni. Jak nie wiesz jak się jaka broń nazywa to zerknij do strony po niżej
Kod:
http://wiki.gtamscripting.info/index.php/ID_broni
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
To jest wytłumaczone w tym poradniku po niżej
Kod:
http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/1
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jak zrobić takie coś że można by było wsiąść do dowolnego pojazdu i potem jak się dojedzie do takiego czerwonego kółka(markera) to samochód obraca się np. o 90 stopni?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Przeglądając pliki gry żeby zobaczyć jak są zbudowane garaże które zapisują samochody nadziałem się na taki garaż który w grze nie był w ogóle aktywny. Nie było żadne ikony przy nim i nie otwierał się. Choć pliki w grze na to wskazują że powinien się otwierać. Z ciekawości w map edytorze podniosłem te drzwi od tego garażu. Następnie zostawiłem tam samochód i udałem się do najbliższego punktu gdzie się zapisuje postępy gry. Jednak się nie zapisał. Może ma ktoś jakiś pomysł jak go aktywować. A poniżej zdjęcie w którym miejscu to jest http://img338.imageshack.us/i/fgfet.jpg/.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Ciekawy pomysł. Przynajmniej coś nowego, a nie tylko reklama serwerów "Role Play". Jedyne zastrzeżenie mam że zostało to zaprezentowane w trochę niechlujny sposób. Np. mógł byś zrobić osobną stronę do tego choćby na darmowym serwerze. Tak to tylko zniechęca do udziału w tym konkursie.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Może uaktualnij sterowniki do swoje karty graficznej. Jak testowałem demo to działało prawie że na minimu ale działało bez problemu.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
A możesz napisać jak to zrobiłeś? Próbowałem ten program rozpracować to jedynie udało mi się zrobić jak samochód ustawić.

/edit, a zapisują ci się ci w twoim garażu pojazdy?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Zrobiłem sobie pętle sprawdzającą która polega na tym: gracz zginie, misja się nie powiodła albo samochód zostanie zniszczony misja się nie powiodła. Jak już próbowałem do tego dodać że postać nie zginęła i wsiadła do pojazdu i pojawiło się miejsce docelowe do którego musiała dojechać to już mi nie bardzo chciało wyjść. Ktoś może wytłumaczyć albo podać przykłada jak to poprawnie zrobić?
Created & Powered by MakG