Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Możliwe że wstawiłeś podwójnie ten sam obiekt. Spróbuj go usunąć i wtedy zobaczysz czy jest to przyczyną tego zjawiska.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
No, dajesz ten opcod co ci wyżej napisałem. Potem tworzysz pętlę sprawdzając czy twój bohater staną w wyznaczonym miejscu. Jeżeli tak to ustawiasz pedy w wybranym miejscu i nadajesz im opcod odpowiedzialny za rozmowę(czytaj machanie rękami) itd.. To co napisałem i to co chcesz osiągnąć było omówione w poradnikach poniżej.

http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/1

Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Za wyświetlanie tego czerwonego kółka jest odpowiedzialny ten opcod
Kod:
02A7: $CEL = create_icon_marker_and_sphere 56 at 2485.9736 -1670.7662 13.0223 radius 3.0
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
Teraz ma sie wczytac aktor i bronie a tu lag

Tego powodów może być kilka.
1. Nie załadowałeś modeli postaci i brońi na początku misji.
2. Złe nazwy lub id postaci i broni
Najlepiej to jak byś dał początek tego kodu to się sprawdzi.
Cytat:
Daj opis funkcj do odpowiedzi od 1 pytania.

Czyli konkretnie o co ci chodzi?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
W sumie wszystko jest już napisane w poradniach na stronie głównej co już powiedział danio1151. No ale ci napiszę jeszcze raz bo ja jak zaczynałem to choć miałem rozwiązanie pod nosem to i tak nie umiałem za bardzo z tego korzystać. No wiec tak:

Cytat:
1.jak zrobic aby stwoszony aktor strzelal do cj'a

By aktor strzelał do cj użyj tego opcodu
Kod:
05E2: AS_actor 65@ kill_actor 50@ 


Cytat:
2. Jakie obcody odpowiadaja kiedy bedzie mision failed i kiedy pased 3

Kod:
01E3: show_text_1number_styled GXT 'M_PASS' number 1000 time 5000 style 1
ten za misje zaliczoną

Kod:
00BA: show_text_styled GXT 'M_FAIL' time 5000 style 1
a ten za przegraną.

Dokładniej to masz opisane w tym poradniku, http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/1

Cytat:
3.jak zrobic nazwe misji i opis o co w niej chodzi.

To musisz już z korzystać z programu o nazwie FXT-Editor. Umożliwia on między innymi dodawanie własnych tekstów do gry.


Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jak chcesz to ci to dodam do gry, tylko prześlij mi plik txd. Ten z nową teksturą. Potem sobie ustawisz w cleo ten dodany obiekt.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
W cleo to się nie da zrobić obiektu z własną teksturą. Jedynie da się ustawić teksturę że tak to ujmę na ekranie. Jak to zrobić masz tutaj link http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/10. Bo chyba o to ci chodzi, a jak nie to napisz to się pomyśli i może co się wykombinuje.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Kolejna osoba która nie spojrzała że są dwie strony i dała odpowiedź z pierwszej.

Rockstar by było bankrutem.

Co by było gdybyś zamiast hamburgera zjadł chleb razowy?.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
No więc to będzie tak:
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP

0247: request_model 17697 //ładuje wybrany obiekt 
0247: request_model 3651
038B: load_requested_models

0107: $obiekt1 = create_object 17697 at 2493.5393 -1670.8475 13.3359 //ustawia wybrany obiekt w danym miejscu  
0177: set_object $obiekt1 Z_angle_to 120.0 //obraca obiekt według własnej osi

0107: $obiekt2 = create_object 3651 at 2462.7493 -1661.9795 13.3047
0177: set_object $obiekt2 Z_angle_to 150.0 

0A93: end_custom_thread


To jest najprostszy skrypt umożliwiający stawiane obiektów w dowolnym miejscu. Jeżeli byś miał jakieś problemy to pisz to ktoś ci zawsze jak będzie taka możliwość pomoże.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Następny. Zdaje się będzie trzeba bany zacząć rozdawać.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
A napisz co dokładnie ma się w tym modzie dziać to ci napisze. I tak nic nie robię to z nudów bym ci coś wyskrobał.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Kup oryginał i nie będziesz mieć takich problemów. A że pobrałeś w celu sprawdzenia czy działa na twoim komputerze to cię nie tłumaczy. Postąpiłeś źle i tyle.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jeżeli chcesz żeby samochód jechał szybciej to dodaj pod ten opcod
Kod:
00A7: car $TAXI drive_to 2095.6367 -1792.661 13.0752

ten opcod
Kod:
00AD: set_car $TAXI max_speed_to 50.0

Przy pomocy tego samego opcodu można regulować prędkość owego pojazdu. Wystarczy zmienić ostanie cyfry np. z
Kod:
50.0
na
Kod:
70.0
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
A no tak. Można jeszcze za pomocą tego programu co terminator wymienił. Owy program możesz z oficjalnej strony producenta ściągnąć. Link poniżej. Tylko że ten edytor ma co najmniej dwie wady. Nie można usunąć oryginalnych obiektów, jaki się wstawi jakiś obiekt na mapę przez ten program to potem w normalnej grze nie zawsze on jest widoczny.

http://mtavc.com/
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Też szukałem i niestety nie znalazłem nic innego jak to. Co prawda są jeszcze chyba co najmniej dwa programy które po trafiają odtworzyć mapę z gta sa w ten sposób jednak można za pomocą nich tylko podglądać obiekty. Jedyne wyjście jakie pozostaje to zapisywanie co kilka minut swojej pracy.
Created & Powered by MakG