Napisano dnia: 2010-03-29 22:49:01
Witam. Prosze o pomoc: 1.jak zrobic aby stwoszony aktor strzelal do cj'a 2. Jakie obcody odpowiadaja kiedy bedzie mision failed i kiedy pased 3.jak zrobic nazwe misji i opis o co w niej chodzi. Z gury dziekuje.
Postów:
534
Dołączył:
2009-03-08
Napisano dnia: 2010-03-30 12:59:40
Nie wiem czy zauważyłeś ale po lewej na stronie głównej masz tutoriale na temat tworzenia misji , zerknij tam.
Napisano dnia: 2010-03-30 23:52:45
Ale hce te kody tu bo w poradnikach niemoge ich znalezsc. Dodam ze opcody maja byc .cs.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2010-03-31 01:08:13
W sumie wszystko jest już napisane w poradniach na stronie głównej co już powiedział danio1151. No ale ci napiszę jeszcze raz bo ja jak zaczynałem to choć miałem rozwiązanie pod nosem to i tak nie umiałem za bardzo z tego korzystać. No wiec tak:
Cytat:
1.jak zrobic aby stwoszony aktor strzelal do cj'a
By aktor strzelał do cj użyj tego opcodu
Kod:
05E2: AS_actor 65@ kill_actor 50@
Cytat:
2. Jakie obcody odpowiadaja kiedy bedzie mision failed i kiedy pased 3
Kod:
01E3: show_text_1number_styled GXT 'M_PASS' number 1000 time 5000 style 1
ten za misje zaliczoną
Kod:
00BA: show_text_styled GXT 'M_FAIL' time 5000 style 1
a ten za przegraną.
Dokładniej to masz opisane w tym poradniku,
http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/1
Cytat:
3.jak zrobic nazwe misji i opis o co w niej chodzi.
To musisz już z korzystać z programu o nazwie FXT-Editor. Umożliwia on między innymi dodawanie własnych tekstów do gry.
Napisano dnia: 2010-03-31 07:05:34
Uzywalem tego poradnika co powiedziales. Zrobilem w misje, pokazuje sie tekst z .gxt poniewaz nieumiem w .fxt. Przyciemnia sie ekran. Teraz ma sie wczytac aktor i bronie a tu lag. Daj opis funkcj do odpowiedzi od 1 pytania.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2010-03-31 18:50:15
Cytat:
Teraz ma sie wczytac aktor i bronie a tu lag
Tego powodów może być kilka.
1. Nie załadowałeś modeli postaci i brońi na początku misji.
2. Złe nazwy lub id postaci i broni
Najlepiej to jak byś dał początek tego kodu to się sprawdzi.
Cytat:
Daj opis funkcj do odpowiedzi od 1 pytania.
Czyli konkretnie o co ci chodzi?
Napisano dnia: 2010-03-31 21:22:15
No w odp do 1 pytania napisales ale co to oznacza np 65@ i 50@ ze za co odpowiada. Problem juz rozwiazany. Szukam jeszcze opcodu jak np. Pokazuje mi sie kuleczko i musze w nie wejdsc aby zobaczyc i zrobic dalsza czesc misji.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2010-03-31 22:26:46
Za wyświetlanie tego czerwonego kółka jest odpowiedzialny ten opcod
Kod:
02A7: $CEL = create_icon_marker_and_sphere 56 at 2485.9736 -1670.7662 13.0223 radius 3.0
Napisano dnia: 2010-04-01 18:13:33
Ale jak zrobic ze trza w nie wejsc. Np. Ide sobie, patrze i gadaja sobie dwa pedy, wchodze w kolko i w tym czasie co weszlem jeden do mnie strzela.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2010-04-02 15:44:28
No, dajesz ten opcod co ci wyżej napisałem. Potem tworzysz pętlę sprawdzając czy twój bohater staną w wyznaczonym miejscu. Jeżeli tak to ustawiasz pedy w wybranym miejscu i nadajesz im opcod odpowiedzialny za rozmowę(czytaj machanie rękami) itd.. To co napisałem i to co chcesz osiągnąć było omówione w poradnikach poniżej.
http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/1
Postów:
9
Dołączył:
2010-03-28
Napisano dnia: 2010-04-03 17:29:14
Mam pewne pytanie czy można zrobić tak żeby z misji pod main.sc zrobić np.mission.cs.Nadal mając:
thread "Main"
var
$PLAYER_CHAR: Player
$ARMY_CHAR: Pilot
$SWAT_CHAR: pilot2
$BALLAS3_CHAR: zlypilot
$BALLAS2_CHAR: killplayerpilot
$BALLAS1_CHAR: killpilot
end
Postów:
9
Dołączył:
2010-03-28
Napisano dnia: 2010-04-03 19:38:48
ale brat mi poweidział że po co bym to robił.