Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
A na jakim patchu to robisz. Poradnik bodajże był pisany pod 1.0.4.0 a na wcześniejszych jak na razie prawie nic nie działa.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Wielu miało takie objawy jak ty i zazwyczaj powodem tego jak większość twierdzi jest mała ilość pamięci ram. Jedyne wyjście to chyba zostaje dokupienie co najmniej jednej kości ramu i najlepiej takiej samej firmy jaką masz już włożoną.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie bawiłem się w ten sposób ale wydaje mi się że powinno wystarczyć zmienienie plików nazw postaci której chce się zmienić na tą co się chce zmienić. Czyli np. postac.dff postac.txd zamieniasz na postac12.dff postac12.txd
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Wiesz, widziałem kiedyś moda i chyba do gta sa gdzie ktoś zrobił psa i nawet to przyzwoicie wyglądało. Jednak jak nazłość nie mogę tego teraz z najść.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Takt to jest jak toś się dopisuje do czyjegoś tematu zamiast założyć własny. Nie spojrzałem kto napisał tego posta i odpowiedziałem myśląc że to ty potrzebujesz takiej właśnie odpowiedzi. Tego niestety co chcesz nie umiem zrobić.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Tworzysz czerwone kółko. Potem robisz pętle sprawdzającą czy nasz bohater wszedł owe kółko i na koniec spawnujesz samochód(bo mniemam o to ci chodzi) w wybranym miejscu. To co napisałem było już omawiane w poradniku po niżej.

http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/1tworzeżenie czerwonego kółka inaczej sfery i tworzenie pętli. Jak ustawić samochodu w dowolnym miejscu też tam jest napisane.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Zmień rozszerzenie pliku z player_parachute.scm na player_parachute.cs i potem to już normalnie otworzysz w Sanny builder.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
W sumie to już po części problem rozwiązałem. Ja nie potrzebnie konwertowałem przy po mocy 3ds max pliki dff. Je wystarczy żywcem przerzucić do sa bez żadnej obróbki i działają normalnie i to rozwiązanie zlikwidowało to wyrzucanie do pulpitu. Ale i tak dzięki za odpowiedź.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Spróbuj w ten sposób ułożyć kod
Kod:
0390: load_txd_dictionary "GZ"
038F: load_texture "GZ123" as 1
038B: load_requested_models 
038D: draw_texture 1 position 50.0 300.0 size 150.0 50.0 RGBA 255 255 255 255
wait 5000
03F0: enable_text_draw 1
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
a wiesz może jak ustawić teksturę na pełny ekran?

Na to niestety nie znalazłem opcodu.

Cytat:
i jaki jest opcod żeby tekstura znikneła

Kod:
03F0: enable_text_draw 1
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
Tommy sam szedł w dane miejsce

Kod:
05D3: AS_actor $PLAYER_ACTOR goto_point 345.5621 306.2212 998.4484 mode 4 30000 ms


Cytat:
żeby sam wsiadał do samochodu

Kod:
05CB: AS_actor $PLAYER_ACTOR enter_car 41@ as_driver 10000 ms


Cytat:
na wyświetlanie zdjęć w grze

http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/10
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Zwykłe obiekty. Prze konwertowałem sobie np. drogę. Gdy ją dodam do gry to wywala mnie do pulpitu. Z kolei np. przerobiłem budynek stojący koło tej drogi i po do daniu do gry działa normalnie. A wszytko robiłem tak samo.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Zacząłem konwertować vc do sa(w sumie tak dla siebie) i przy nie których obiektach po dodaniu ich do gry gdy tylko zbliżę się do nich to wywala mi grę do pulpitu. Ktoś może wie dlaczego tak się dzieje?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Ciekawy pomysł na moda. Teoretycznie jest to możliwe tylko roboty od cholery. No więc tak:
Cytat:
-Możliwość poślubienia dziewczyny.

Wystarczyło by napisać odpowiedni skrypt w cleo. Potem przygotować lub wymodelować odpowiednie miejsce do tego, np, kościół. Co do postaci to by wystarczyło zrobić np. suknie ślubną.

Cytat:
-Urodzenia dzieci.

Tu był by już większy problem jednak też by się dało to zrobić. Wystarczyło by przerobić jakąś postać na wzór dziecka. Hm, tak piszę i myślę żeby to akurat bardzo trudne było do zrobienie ale na pewno by się dało.

Cytat:
-Odwożenie dzieci do szkoły.

To samo co ciut wyżej. Stworzyć odpowiednie postacie, budynki i odpowiednio oskryptować.

Cytat:
-Wezwanie opiekunki.

Tu by wystarczyło napisać sam skrypt.

Cytat:
-TEŚCIOWA!!!!!!!!

To akurat by z tego było najłatwiejsze. Ustawia się postać w danym miejscu i nadaje się odpowiednie właściwości.


//To nie lepiej w simsy zagrać.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jak wam się nie nudzi tego typu serwery tworzyć. Większość serwerów się reklamuje w ten sposób że niby miła atmosfera, adminy znają owe zasady gry itd. Owszem może i tak jest przez pierwsze tygodnie. Później większości osób zaczyna, którzy mają jakąś władze odbijać "szajba". Wyrzucają z serwera za byle co, pyskują, rządzą się, nawet jak coś próbujesz powiedzieć do nich czy tam zwrócić uwagę to potrafią dać kica. A najbardziej co mnie wkurzało na takich serwerach to, to że jak próbowałeś uciekać samochodem bo cię chcieli przeszukać to wyrzucali serwera, a nawet dawali bana. Przez takie zagrywki adminów i tym podobnych dostałem obrzydzenia do takich serwerów i już raczej nigdy nie zagram na takowym.
Created & Powered by MakG