Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Właśnie doszedłem jak to dodać jak tylko otworzyłem ten plik shopping.dat. I jak dodałem to mi nie podmieniło za żaden podkoszulek tylko mam wrażanie że jest całkiem jako nowy dodany.

Moja linijka wygląda tak:
Kod:
vesttest VESTWH vest     0 respect 2  sexy 3 10 //moje ubranie



Tylko jak dodajesz nowe ubranie zmień też nazwę pliki txd tej koszuli. Ja zmieniłem sobie np. na "vesttest" co widać zresztą w linijce powyżej.

Co do nazwania tej koszuli w grze to nazwę można wpisać tam gdzie ci napisałem wyżej i dodać do main taką oto linijkę
Kod:
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT2' time 3000 flag 1
wait 3000
. Ten opcod właśnie potrafi wyświetlać nazwy z tego pliku amerykana. Tylko dodanie takiej linijki do mań wiąże się z rozpoczęciem gry od nowa. Najlepiej by było zrobić takie menu od nowa w nieco innym miejscu i w cleo w wtedy by nie trza było rozpoczynań gry od nowa.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Wszelkie nazwy zazwyczaj dodaje się do pliku american.gxt w folderze GTA San Andreastext. Ale jak je przypisać do ubrania w grze to już nie wiem.

Ps. mógł byś podać jakie te wpisy dodałeś?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
A w miejsce
Kod:
$twoja misja
co ja powinienem wpisać. Może ktoś jakiś przykład podać?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Tworze sobie pewną misje. No i tak, stworzyłem sobie markera(ma rozpocząć misje) po nim dodałem kod czyli
Kod:
$ONMISSION = 1
który jak mniemam wyłącza między innymi pozostałe misje, które były aktywne razem z tą zanim ją zacząłem. Jednak jest jeden problem bowiem to też wyłącza tą misje, którą rozpocząłem. Więc jak to poprawnie zrobić żeby nie działały tamte misje ale działa ta misja, którą rozpocząłem?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Mam nadzieje że o to ci chodzi.

Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP

0247: request_model #gun_para // spadochron
0247: request_model 1242// kamizelka
0247: request_model 1240// zycie
0247: request_model 1239 // info
038B: load_requested_models
032B: $spadochron = create_weapon_pickup #gun_para group 5 ammo 50 at 772.088 -2545.67 111.926 //
032B: $kamizelka = create_weapon_pickup 1242 group 5 ammo 50 at 2350.78 -1022.8 1049.61 //
032B: $zycie = create_weapon_pickup 1240 group 5 ammo 50 at 2350.78 -1021.9 1049.61 //
032B: $info = create_weapon_pickup 1239 group 5 ammo 50 at 2355.3191 -1012.1129 58.1032 //tu nie podałeś współżednych 

0A93: end_custom_thread
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Fajnie by było jak byś ściągną mapkę gta sa z neta i narysował trasę skąd ma jechać i dokąd, no i po drodze opisać gdzie te sceny mają się dziać. http://www.sanan.biz/gtamap.jpg
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
A te ikony mają stać w jakimś konkretnym miejscu, czy gdzie kol wiek? Jeżeli to pierwsze to podaj współrzędne gdzie to ma stać. Po za tym można też tak zrobić żeby że wciskasz odpowiedni klawisz i ci dodaje.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Rozwiń pytanie. Co takie skrypty mają robić, jak działać, itd. Bo to co napisałeś nie bardzo idzie zrozumieć o co ci chodzi.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Może odznaczy plik żeby nie był tylko do odczytu.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Takie mody jak GTA Alien City, Criminal Russia, Gta united, Gostown6 oraz GTA OpenVice każdy fan gta sa zna. Ale mało kto wie że istnieje możliwość grania przez sieć przy pomocy sa-mp mając zainstalowane owe modyfikacje. Mody zostały przystosowane do wersji 0.3a więc chyba tej najnowszej jak się nie mylę. Jedyny haczyk to jest w tym że owe mody nie mogą być zainstalowane na raz tylko każdy z nich musi być zainstalowany na osobnej zainstalowanej na dysku kopii gry no i co może też odstraszać to, to że do każdej wersji moda trzeba pobrać osobną wersje sa-mp. Link do strony gdzie to znalazłem macie po niżej. Są tam też zawarte linki do tych modyfikacji jak i do samego sa-mp. Jak by ktoś miał jakieś problemy z zainstalowaniem owych modów piszcie w tym temacie, to postaram wam się pomóc z zainstalowaniem tego wszystkiego, a może ktoś też inny będzie widział.

http://www.gtasrv.ru/index_en.html

Mam nadzieje że komuś ta informacja się przyda i że jednak nie jest przedawniona.


Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Po dyskusjach z autorem tematu po przez pw na temat owej bramy w końcu udało mi się zrobić taką bramę. Co prawda brama nie jest doskonała bowiem np. kiedy się wyjdzie ze swery sprawdzającej czy aktor jest blisko bramy i wejdzie z powrotem za nim ona zdąży się otworzyć to skrypt głupie i przestaje działać(po prostu brama przestaje się otwierać). Jednak jak to mówią lepszy taki rydz niż nic ale daje wam gotowy skrypt bo może komuś się przyda i może ktoś to też będzie umiał poprawić
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
038B: load_requested_models

$brama1 = Object.Create(988, 1004.5909, -2525.8826, 29.7044)
$brama2 = Object.Create(988, 1010.1809, -2525.8826, 29.7044)
0177: set_object $brama1 Z_angle_to 180.0
0177: set_object $brama2 Z_angle_to 0.0

:petla1
wait 10
if
00EC: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1004.5909 -2525.8826 radius 10.0 10.0
jf @petla1

:petla2
034E: move_object $brama1 to 999.1000 -2525.8826 30.7544 speed 0.1 0.1 0.1 flag 11
034E: move_object $brama2 to 1015.5961 -2525.8826 30.7544 speed 0.1 0.1 0.1 flag 11
wait 0
if
04E6: object $brama1 near_point 999.1000 -2525.8826 30.7544 radius 0.1 0.1 0.1 flag 0
04E6: object $brama2 near_point 1015.5961 -2525.8826 30.7544 radius 0.1 0.1 0.1 flag 0
else_jump @petla2

:petla3
wait 10
if
80EC: not actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1004.5909 -2525.8826 radius 10.0 10.0
jf @petla3

:petla4
034E: move_object $brama1 to 1004.6895 -2525.8826 30.7400 speed 0.1 0.1 0.1 flag 11
034E: move_object $brama2 to 1010.1000 -2525.8826 30.7400 speed 0.1 0.1 0.1 flag 11
wait 0
if
04E6: object $brama1 near_point 1004.6895 -2525.8826 30.7400 radius 0.1 0.1 0.1 flag 0
04E6: object $brama2 near_point 1010.1000 -2525.8826 30.7400 radius 0.1 0.1 0.1 flag 0
else_jump @petla4

:petla5
wait 10
if
00EC: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1004.5909 -2525.8826 radius 10.0 10.0
jf @petla1

0A93: end_custom_thread
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Użyj tego
Kod:
00FE:   actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere 658.0068 -1866.313 4.4537 radius 15.0 15.0 15.0 
Jest to opcod uniwersalny. Znaczy się taki że bez względu czy wjedziesz w niego pojazdem czy wejdziesz w niego postaciom misja będzie wykonywać się dalej.

Natomiast jeżeli chcesz żeby w marker mogła wejść tylko postać to użyj tego
Kod:
00FF:   actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere 658.0068 -1866.313 4.4537 radius 1.0 1.0 2.0 on_foot


Jeżeli użyjesz tego drugie to będziesz musiał napisać pętle sprawdzającą czy aktor wjechał samochodem czy wszedł w ten marker na piechotę bowiem gracz który wjedzie samochodem może nie wiedzieć dlaczego misja się nie wykonuje dalej i uzna że misja jest źle zrobiona.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Czy ktoś wie jaki jest opcod na zatrzymanie animacji?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
To się wiąże z tworzeniem pętli. Coś na ten temat jest w linku poniżej http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/12. Jednak takie tworzenie misji jest dla zaawansowanych.

G500 mógł byś podać linka do tego moda?
Created & Powered by MakG