Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 Następny
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
Jak zrobic ta brame ktora jest na lotnisku ls zeby sie otwierała i zamykala
Postów: 5 Dołączył: 2010-07-21
#
Ja w swoim modzie postawilem bramke ma editorem i sie automatycznie otwiera , gdy podjezdzam :D
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Chyba coś kręcisz. Nie da się ustawić zwykłym map edytor ustawić bramy która się potem otwiera tak jak on chce. Trzeba napisać do tego skrypt w main lub cleo. Jeżeli się mylę to napisz jak to zrobiłeś.
Postów: 5 Dołączył: 2010-07-21
#
Sabaru , nic nie krece. Sam sie zdziwilem ze sie bez skryptow otwiera. Postawilem ja zeby sprawdzic czy dobrze stoi , a gdy podjechalem pojechala w prawo :) screen shot : http://img208.imageshack.us/i/lolil.png/
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
Kod:
// Skrypt zapisywania gry (www.gta-zone.pl)

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

0000: NOP
0247: request_model 971
038B: load_requested_models

0107: $brama1 = create_object 971 at 1010.13 -2525.96 30.5217
0107: $brama2 = create_object 971 at 1004.63 -2525.96 30.5217
0177: set_object $brama1 Z_angle_to 0
0177: set_object $brama2 Z_angle_to 0

:petla1
wait 10
if
00EC: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1010.13 -2525.96 radius 11.0 11.0   
jf @petla1
0395: clear_area 1 at 2463.6504 -1658.7876 13.3117 radius 10.0
034E: move_object $brama1 to 1015.23 -2525.96 30.5217 speed 0.0 7.0 0.0 flag 1
034E: move_object $brama2 to 990.834 -2525.96 3[code]0.5217 speed 0.0 7.0 0.0 flag 1

:petla2
wait 10
if
80EC: not actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1010.13 -2525.96 radius 11.0 11.0
jf @petla2
0395: clear_area 1 at 2463.6504 -1658.7876 13.3117 radius 10.0
034E: move_object $brama1 to 1010.13 -2525.96 30.5217 speed 0.0 7.0 0.0 flag 1
034E: move_object $brama2 to 1004.63 -2525.96 30.5217 speed 0.0 7.0 0.0 flag 1

:petla3
wait 10
if
00EC: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1010.13 -2525.96 radius 11.0 11.0
jf @petla1

0A93: end_custom_thread
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Ty to chcesz zastosować w sa-mp? Raczej takie coś poprawnie nie będzie działać. A jak chcesz zrobić takie coś do sa-mp to tylko w pawno.
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
Nie to jest tylko zdjecie zrobione w samp a ja chce w sing player
Postów: 13 Dołączył: 2010-05-31
#
Wydaje mi się, że ,,map edytor'' sam zmienia koordynaty w pliku main.scm! Możliwe że się mylę, bo właściwie sam mam problem z tym map edytorem! W Vice City skopiowałem taki dźwig który sam się kręci, koło przejazdu do doku w połowie po ziemią. Zapisałem i odpaliłem grę. Niestety, nie było skopiowanego dźwigu. :( Może coś źle robię? Jak wiecie co, to powiedzcie.

___________________
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Żeby dźwig się obracał to należy zrobić skrypt w cleo lub main. Jednak jakie temu opkody służą że on się obraca to nie mam zielonego pojęcia.

ps. nie dopisuj się do czyiś tematu ale zakładaj własne. W ten sposób tylko robi się burdel i nie wiadomo komu pomagać.
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
Jaki dziwg ja chcialem brame tylko zeby sie otwierala i zamykala
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
Postów: 13 Dołączył: 2010-05-31
#
Panowie, ja tylko chciałem pomóc! Wcześniej przeniosłem palmę (skopiowałem) i była w tych dwóch miejscach. Z tond mój wniosek, że Map Edytor sam modyfikuje main.scm :)

___________________
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
To napisze mi ktos ten skrypt bo mi bardzo by sie przydal
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Lepiej późno niż w cale ale w końcu zrobiłem otwierającą się i zamykającą bramę kiedy się przez nią przechodzi lub przejeżdża. Jest tylko jeden mały problem którego nie umiem rozwiązać. Mianowicie nie wiedzieć czemu jak się pierwszy raz przejeżdża czy tam przechodzi przez nią to ona się troszkę w ziemie chowa. Może ktoś to inny da rade poprawić.

Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
0247: request_model 971 
038B: load_requested_models 

0107: $brama1 = create_object 971 at 2464.2808 -1654.3623 11.3018
0107: $brama2 = create_object 971 at 2464.2808 -1663.0623 11.3018
0177: set_object $brama1 Z_angle_to 90.0 
0177: set_object $brama2 Z_angle_to -90.0 

:petla1
wait 10
if
00EC:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2464.2808 -1654.3623 radius 11.0 11.0
jf @petla1
0395: clear_area 1 at 2463.6504 -1658.7876 13.3117 radius 10.0
034E: move_object $brama1 to 2464.2808 -1649.3623 11.3018 speed 0.0 7.0 0.0 flag 1
034E: move_object $brama2 to 2464.2808 -1668.5623 11.3018 speed 0.0 7.0 0.0 flag 1

:petla2
wait 10
if
80EC:   not actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2464.2808 -1654.3623 radius 11.0 11.0
jf @petla2
0395: clear_area 1 at 2463.6504 -1658.7876 13.3117 radius 10.0
034E: move_object $brama1 to 2464.2808 -1654.3623 11.3018 speed 0.0 7.0 0.0 flag 1
034E: move_object $brama2 to 2464.2808 -1663.0623 11.3018 speed 0.0 7.0 0.0 flag 1

:petla3
wait 10
if
00EC:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2464.2808 -1654.3623 radius 11.0 11.0
jf @petla1

0A93: end_custom_thread


Brama znajduje się przed wjazdem do domu cj tam gdzie jest pierwsza misja. Jeżeli chcesz mieć ją w innym miejscu to wystarczy pozmieniać współrzędne. A jak byś miał jakieś problemu z nią dalej to pisz śmiało to ktoś ci na pewno pomoże jeżeli tylko da rade.

Po za tym jeżeli chcesz to można ją bardziej przyozdobić np. że by przejechać przez nią to trzeba wyjąć pilota i nacisnąć guzik albo wyjść z samochodu i nacisnąć guzik przy bramie.

//Edit, znalazłem co było źle ze się ta brama otwierała w trochę w dół. Kod poprawiłem ale już nie ma siły tłumaczyć co było źle.
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
A na tym jak gram tylko ze to jest zdjecie zrobione w multiplayer a jak nie bedziesz wiedzial dokladnie odpal med i podaj kordynaty i postaw tam cos zebys wiedzial gdzie to jest http://img205.imageshack.us/i/samp003a.png/
Na tym zdjeciu zaznaczyłem gdzie to sie znajduje http://yfrog.com/j1gtamapj
Poprzedni 1 2 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG