Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Kiedyś już to sprawdzałem i to jest do gta sa. W vc już niestety nie działa.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Czy jest możliwość tworzenia misji w lua do gta sa tak jak to jest możliwe w gta IV. Jeżeli tak to jak?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
hm, a jaką wersje masz wersje Kams Scripts? Najlepiej jak byś zainstalował tą z tego linku http://www.gta-mods.pl/download/file/id/238 Ja na tym działam i nie ma żadnego problemu.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Też miałem taki problem i pomogła reinstalacja 3ds maxa i ponowne zainstalowanie kams script w odpowiednich folderach. Po za tym obiekt najlepiej jest prze konwertować do mesh i dopiero potem eksportować do dff.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Ta tyle że ja gram na xboxie i nie bardzo się da używać takich dodatków.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Chyba jak będę grał następnym razem w gta to będę miał tą akurat misje. Tak samo jest supergt też widziałem jego w takiej jednej misji ale niestety spadł w pobliżu niego helikopter i po temu zniknął i już tego samochodu więcej nie widziałem.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Gdzie można znaleźć ten samochód co w tytule? Miałem go w jednej misji ale potem ślad po nim zaginą.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jeżeli wykorzystujesz tylko obiekty z sa to proponuje ci przeczytać ten poradnik:
http://www.gta-mods.pl/forum/topics/view/id/16
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Dam sobie rękę uciąć że masz patha żeby gra działała bez płyty. W takim wypadku musisz zainstalować oryginalny plik uruchamiający grę i niestety chcąc grać w gta za każdym razem wkładać płytę, a też ten problem miałem. Innego sposobu nie znam.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Chęci są jak zwykle duże jednak na tym się zazwyczaj kończy.

Cytat:
Potrzebuje :

- Skrypterów, programistów SCM - 2-3 osoby (beze mnie)

Zanim kogoś zaczynasz szukać najpierw zrób samo jakiś dobry mod. Tym sposobem pokażesz że coś potrafisz robić. Nikt nie lubi się pchać projekt w ciemno. Sam bym mógł spróbować np. wymodelować jakiś prosty model na potrzeby modu. Ale to tak jak już napisałem. W ciemno się nie będę pchał.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Czy jest może jakiś program lub mod, który by potrafił zminimalizować grę gta vc do okna?. Chodzi mo o coś takiego jak na obrazku po niżej gościu zrobił to z grą:

http://www.callofduty.pl/images/stories/cod4/w-oknie/cod4-w-oknie
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Robiłem taki mimo to wywalało mnie do pulpitu bez żadnego ostrzeżenia pod czasz ładowania gry.

W końcu zacząłem sam usuwać obiekty po przez map edytor i usnułem całe miasto zostawiając tylko jeden obiekt i co dziwna działa prawie dobrze. Jednak kiedy zacząłem je usuwać z pliku gta3.img to gra się nie chce włączać i nie bardzo wiem czemu tak się dzieje choć teoretycznie powinno to działać bez najmniejszego problemu.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Ja chyba też coś źle przetłumaczyłem bo jak robię tak jak tam napisano to gra wywala przy ładowaniu do pulpitu. Jak by ktoś wiedział jak ten program poprawnie obsługiwać to niech piszę.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
1)jak usunac mape z VC skoro nie ma zadnego map cleanera ani nic (tzn. jedno cos znalazlem ale jakos nie dzial)

Mugł byś podać linka do tego programu jeżeli możesz? Sam jestem ciekaw. Kiedyś szukałem i też nic nie znalazłem.

Kod:
2)usuwam mape recznie (tak delete file i tak w kolko ;D) i dodam w nowy plik IPL po zapisaniu, wyl. programu i uruchomieniu go ponownie nie wykrywa tego.

Dlatego tak ci się dzieje ponieważ niektóre obiekty są przypisane do poszczególnych plików w grze. Załóżmy że jeżeli usuniesz drzwi z jakiegoś domku to pliki, który odpowiadał za wyświetlanie owych drzwi to podczas uruchamiania gry nie może ich z najść i tym sposobem powoduje taki błąd. Chcą pozbyć się takiego errora należało by także usnuć ten plik lub zawartość tego pliku. Jednak to jest bardzo trudne. Choć nie powiem że nie możliwe do zrobienia.
Created & Powered by MakG