Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Właśnie szukałem. Po prostu chciałbym choć prze konwertować jedną mapę do gta sa. Z drugiej strony znalazłem moda z chyba wszystkimi przerobionymi mapami do sa ale to nie to samo co samemu zrobić.

Jak by ktoś wiedział jak to niech pisze.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Czy ktoś się może orientuje czy jest możliwość otwarcia plików z tej gry, a następnie zaimportowania ich do 3dsmaxa?. Głównie chodzi mi o pliki typu budynki, drogi i tym podobne.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
Mam prośbę. Czy ktoś mógłby zrobić pare polskich znaków i płaskich modeli dróg, ogrodów, itp.

Narysuj choćby w paincie jak to ma wyglądać a postaram się coś zdziałać choć nie obiecuje. Tylko pamiętaj że do gta sa można dodać 4 dodatkowe obiekty. Jeżeli chcesz więcej musisz stosować limit adjustera(czy jakoś tak) jednak nie mam pojęcia jak go obsługiwać. Może ktoś inny będzie wiedział.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Prościej chyba będzie jak pozmieniasz w pliku popcycle wszystkie wartości na zero w każdej linijce. Potem w cleo stwórz sobie prosty skrypt na wyłączenie policji i ruchu prawie całkowicie zniknie. Jedynie to samoloty gdzie niegadzie będzie widać ale to chyba nie przeszkadza.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
czy wie ktoś gdzie znajdują się jakieś opcody do VC??

Na tej stronie nie ma jak na razie spisu opcodów do vc.Jednak możesz je znaleźć w menu narzędziach>narzędzia id>szukaj opcodów w Sanny Builder 3 lub folderze np.
Kod:
C:Program FilesSanny Builder 3datavc
pod nazwą opcodes. Ten plik jest w formacie txt czyli możesz otworzyć je zwykłym notatniku lub po prostu w SB3.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jeżeli ustawiłeś doborze folder docelowy vc w menu narzędziach>opcje to jeszcze po prawej stronie na dole jest jeszcze taki mały obrazek. Należy kliknąć na niego i wybrać obrazek z vc. Wtedy będziesz mógł otworzyć ten plik. Bo chyba o to ci chodzi.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
No dzięki. Działa ten sposób. Tak szczerze to rozpracowałem to po napisaniu tego tematu. Jakoś wcześniej ni jak nie mogłem zobaczyć co jest źle.

Z kolei mam kolejny problem. Mianowicie komenda odpowiedzialna za obrót gracza w moim przypadku na główną postać nie chce działać.

Chodzi o to:
Kod:
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 90.0

Jak ją przypisze głównej postaci to ona jak stoi tak stoi. Ktoś wie co może być nie tak?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Żeby móc w ogóle wyciągnąć jakiekolwiek pliki musisz mieć ten program:
http://www.gta-mods.pl/download/file/id/8
a to poprawka do tego po wyżej żeby ten program działała na najnowszym patchu:
http://www.gta-mods.pl/download/file/id/229
lub ten program:
http://www.gta-mods.pl/download/file/id/78null
a tu poradnik do sparkaIV.
http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/18
Co prawda jest tam napisane jak edytować ubrania ale wydaje mi się że do samochodów jest podobnie.

Jeżeli chcesz robić własne samochody najpierw proponuje ci się zapoznać z obsługą owych programów. Np. po przez pod miane tekstur. Bowiem jest to najprostsza dziedzina w modingu gta. I jeżeli tak uparcie chcesz choć spróbować tworzyć samochody to możesz obecnie to tylko robić za pomocą programu Zmodeler. Niestety nie jest on darmowy.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Zacząłem bawić się w pisanie misji do gta vc. Na początek zrobiłem taki plik main jak tu.
http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/3
No oczywiście przystosowany do vc.

Jednak kiedy prubuje ustawić samochodu w jakimś miejscu to robią mi się dwa po rozpoczęciu gry i nie bardzo wiem co jest źle. Po niżej kod tego skryptu:

Kod:
// This file was decompiled using vicescm.ini published by GtaForums.com on 27.7.07

DEFINE OBJECTS 0
DEFINE MISSIONS 1
DEFINE MISSION 0 AT @MISJA1          // 

{$VERSION 2.2.0000}

thread 'MAIN' 
fade 0 0
0109: player $PLAYER_CHAR money += 2000 
00C0: set_current_time 9 0 
$PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, 428.2527, 606.6779, 18.7571)
wait 2000
fade 1 0
start_mission 0  // Initial
//==========================
:MISJA1
thread 'MISJA1' 
Model.Load(#DELUXO)
038B: load_requested_models 

00A5: $1121 = create_car #DELUXO at 443.2974 642.8513 11.167 
end_thread 


Ktoś wie co może być nie tak?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Zagrał by kto inny

Co by było gdyby pan Chilary nie zgubił okularów
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
To wystarczy tylko w paincie zrobić czarny kwadrat

Jak byś tak zrobił to by zamiast czerwona krew była czarna. Wystarczyło zrobić w gimpie dwie przezroczyste tekstury o dwóch różnych rozmiarach no i wstawić do odpowiednich plików. Dlatego napisałem że jest to prosty mod.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
bardziej by się przydał mod dzięki któremu np. po zabiciu pięściami nie ma krwi.

Nie bardzo wiem o co ci z tym chodzi. Teoretycznie ten mod całkowicie likwiduje krew z gry. Bez względu czy zlikwidujesz postać pięściami albo np. zestrzelisz głowę ze snajperki to nie widać krwi.

Cytat:
Wątpię by ktoś to chciał bo efekty krwi nie są aż tak odstraszające

Nie raz widziała na nie jednym forum że ludziska pytali się czy jest jakiś mod co usuwa krew z gry. Więc zrobiłem

Cytat:
P.S i zły dział

A byłem pewien że pisze tam gdzie trzeba.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Kod:
Opis

Witam. Jest to moja mała modyfikacja dzięki, której będziemy mieli możliwość usunięcia krwi z gta sa. Przeznaczona głównie dla osób, które nawet nie lubią jej widoku w grach.

Kod:
Fotka

http://images50.fotosik.pl/180/1db9213595338ccf


Kod:
Link do modu


http://odsiebie.com/pokaz/4801016---57bb.html

Mile widziane komentarze.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Forum powstało po to żeby pomagać w takich sytuacjach, a nie odsyłać do szukajki. Zapewne skoro autor tematu napisał taki temat to przeszukał całą sieć i nic nie znalazł. Ja zresztą też szukałem pod rożnymi hasłami i też nic nie znalazłem. Najprawdopodobniej mod nie został upubliczniony choć mogę się mylić. Jeżeli ktoś ma jakiś konkrety link, to proszę podać. Też jestem tym modem zainteresowany.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
Op cod do petli pasuje zeby sprawdzil czy CJ jest w samochodzie ?


Kod:
Actor.InCar($PLAYER_ACTOR, $Auto)


A poniżej w lin do tutka jak to zastosować:

http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/4
Created & Powered by MakG