Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Carmageddon - otwrcie plików.
|
Napisano dnia:
2009-08-26 10:44:03
Właśnie szukałem. Po prostu chciałbym choć prze konwertować jedną mapę do gta sa. Z drugiej strony znalazłem moda z chyba wszystkimi przerobionymi mapami do sa ale to nie to samo co samemu zrobić.
Jak by ktoś wiedział jak to niech pisze.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Carmageddon - otwrcie plików.
|
Napisano dnia:
2009-08-26 00:38:48
Czy ktoś się może orientuje czy jest możliwość otwarcia plików z tej gry, a następnie zaimportowania ich do 3dsmaxa?. Głównie chodzi mi o pliki typu budynki, drogi i tym podobne.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Puste drogi
|
Napisano dnia:
2009-08-22 12:03:07
Prościej chyba będzie jak pozmieniasz w pliku popcycle wszystkie wartości na zero w każdej linijce. Potem w cleo stwórz sobie prosty skrypt na wyłączenie policji i ruchu prawie całkowicie zniknie. Jedynie to samoloty gdzie niegadzie będzie widać ale to chyba nie przeszkadza.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Jak poprawnie zrobić misje.
|
Napisano dnia:
2009-08-17 15:37:24
Jeżeli ustawiłeś doborze folder docelowy vc w menu narzędziach>opcje to jeszcze po prawej stronie na dole jest jeszcze taki mały obrazek. Należy kliknąć na niego i wybrać obrazek z vc. Wtedy będziesz mógł otworzyć ten plik. Bo chyba o to ci chodzi.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Co by było gdyby
|
Napisano dnia:
2009-08-15 22:16:43
Zagrał by kto inny
Co by było gdyby pan Chilary nie zgubił okularów
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
VC Akina hill
|
Napisano dnia:
2009-08-13 19:26:44
Forum powstało po to żeby pomagać w takich sytuacjach, a nie odsyłać do szukajki. Zapewne skoro autor tematu napisał taki temat to przeszukał całą sieć i nic nie znalazł. Ja zresztą też szukałem pod rożnymi hasłami i też nic nie znalazłem. Najprawdopodobniej mod nie został upubliczniony choć mogę się mylić. Jeżeli ktoś ma jakiś konkrety link, to proszę podać. Też jestem tym modem zainteresowany.