Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Oj mam. Tylko lepiej na forum w takich sprawach rozmawiać. Zawsze komuś innemu takie coś może się przydać i dzięki za odpowiedź. Nie zauważyłem twojej odpowiedzi przed zmianą pytania. Ech, mi te pętlę coś ciężko idą. No i też nie umie do twojego sposobu przypisać trzeciego markeru.

Nieco zmieniłem pytanie w pierwszym poście i kod bo po części sobie poradziłem. A więc tak: postawiłem sobie tym razem trzy markery i do każdego z nich przypisałem teleport w inne miejsce. Jednak nie do końca działa to tak jak bym chciał. Po wejściu, do którego kol wiek z nich teleportuje mnie zawsze do tego samego miejsca. A powinno do innego. Ktoś wie jak ten problem rozwiązać?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Zrobiłem sobie trzy markery przed trzema budynkami. Jednak po wejściu do każdego z nich teleportuje mnie do jednego miejsca, a powinno do trzech różnych miejść. Kod robiłem według tego poradnika na stronie głównej pod tytułem "pętle". Ktoś wie co jest nie tak?

Kod:
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

0000: NOP
//=============================
:petla1
wait 0
if and
0A40: $marker1 = create_entrance_marker_at 2513.9224 -1691.2762 14.046 color 14
00FE:   actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere 2513.9224 -1691.2762 14.046 radius 1.0 1.0 1.0
jf @petla2

jump @kod1

:petla2
wait 0
if and
0A40: $marker2 = create_entrance_marker_at 2522.886 -1679.3274 15.497 color 14
00FE:   actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere 2522.886 -1679.3274 15.497 radius 1.0 1.0 1.0 
jf @petla3

jump @kod2

:petla3
wait 0
if and
0A40: $marker2 = create_entrance_marker_at 2524.0942 -1658.656 15.4935 color 14
00FE:   actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere 2524.0942 -1658.656 15.4935 radius 1.0 1.0 1.0 
jf @petla1

jump @kod3

:kod1
04BB: select_interior 6 
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 6 
08C7: put_actor $PLAYER_ACTOR at 345.8381 305.038 999.1484 //
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 268.4333

:kod2
04BB: select_interior 3 
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 3 
08C7: put_actor $PLAYER_ACTOR at 1038.531372 0.111030 1001.284484 //
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 48.8805

:kod3
04BB: select_interior 1 
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 1 
08C7: put_actor $PLAYER_ACTOR at 2169.461181 1618.798339 999.976562 //
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 48.8805

0A93: end_custom_thread

Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Mnie interesuje jak on to zrobił (w gimpie czy innym programie) że jego teksturę można dodać, a moją nie choć obie są w tym samym formice.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jak została zrobiona tekstura w tym poradniku
http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/27
i jakim program? Niby zrobiłem, jest przezroczysta itd, ale jak próbuje dodać, w programie txd workshop to mi pokazuje że musi mieć 32 lub 2b bity. Ktoś wie?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
Hey. Czy jest możliwość przydzielenia misji taksówkarskiej innemu samochodowi w jakiś prostu sposób? Mam na myśli, że jeżeli wejdziemy np. do Sultana to będziemy mogli normalnie jak w taksówce rozwozić ludzi i przechodzić misje taksówki. Z góry dzięki za pomoc.


Tak można i to w bardzo prosty sposób. Za pomocą programu "IMG Tool" wyciągnij sobie dowolny pojazd z gry (plik dff i txd). Następnie zmień nazwy obu plików na "taxi"(nazwa taksówki w grze) lub "cabbie" (nazwa drugiej taksówki). Jeżeli to zrobisz otwórz ponownie img toola i zamień za taksi ten wybrany samochód ze zmienioną nazwą. Po całym procesie powinieneś uzyskać taki efekt

http://images46.fotosik.pl/142/4d4c165178d3a4b8med
http://images43.fotosik.pl/142/1079c2790d2b9b88med
http://images46.fotosik.pl/142/dcf37df0c39b9fc3med
http://images50.fotosik.pl/142/40c3be602b2f869bmed

Tak podmieniony samochód będzie miał właściwości taksi. Jeżeli chcesz mieć, w tym wypadku 100% sultana to musisz jeszcze w plikach handling, vehicles, carmods i carcols pozamieniać odpowiednie linie.

Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
hodzi o dzielenie podłogi, zanim wyexportujesz do .dff podziel ręcznie podłogę


Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym dzieleniem podłogi ręcznie. Mógłbyś albo mógł by ktoś wyjaśnić jaśniej o co z tym chodzi?

//edit
Pokusiłem się o zrobienie filmiku jak to wygląda.
http://www.youtube.com/watch?v=wSnS5ceqrGU
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Tak mam wyzerowane. W sumie to robiłem w programie "Google SketchUp 7" i potem mała obróbka w maxie i dodałem to do gry. Zresztą jak w 3dsmax robię obiekty to też mam takie cienkie niewidzialne ściany.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
W tym rzecz że w żadnym innym programie tej ściany nie widać. Ona jest tylko w grze i nie wiem czemu tak jest.

http://www.speedshare.us/down.php?file=14145
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Stworzyłem sobie pewien obiekt do gta sa. Niby wszystko w porządku, jednak po dodaniu do gry w obiekcie jest nie widzialna ściana i nie bardzo wiem jak to naprawić. Czy może ktoś wie co jest nie tak?:

http://hotfile.com/dl/6135352/5094d8d/a1_-_garaz.rar.html
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Bo musi być wersji Pro. A dokładnie to: Google SketchUp Pro 7.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Też miałem ten problem. Ale że lubię się bawić w Google SketchUp to wziąłem zaimportowałem tą broń do tego programu i potem zapisałem z powrotem do formatu 3ds i już się normalnie w maxie otworzył. Może i ty tak zrób.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jeżeli ci chodzi o robienie takich scenek jak te są w oryginalnej wersji gry to przecież to nic innego jak odpowiednio dobrane i poukładane opkody. Nie wiem jakiego programu oni używali do robienia tego ale my możemy takie coś robić za pomocą programu Sonny Bulider 3.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Co do tekstur to pewnie źle je przygotowałeś. Np. mogła by być zła nazwa, w programie którym tworzyłeś dałeś nazwę aaaaa1 a do gta aaaaa1a. Tutek jak dodawać poprawnie tekstury do gta sa jest na tej stronie.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Ty robiłeś? Bardzo fajna broń. Gdybyś ją dokończył mogło by być fajna pukawka:).
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
Nie ma do cholery.nigdzie

he he. Coś mi się wydaje że ten samochód jest dodatkiem do jakiegoś większego modu. Proponuje ci poszukać w modach typu jak są wszystkie samochody podmienione.

//edit
A ty przypadkiem filmików nie pomyliłeś? Ty chcesz samochód: Mitsubishi lancer evo VII a na filmiku jest pokazany w wersji Mitsubishi lancer evo VIII. Być możliwe do gta sa w wersji VII nie powstał bo tylko do gta vc taki znalazłem.
Created & Powered by MakG