Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Podwójna pętla.
|
Napisano dnia:
2009-06-14 12:07:37
Oj mam. Tylko lepiej na forum w takich sprawach rozmawiać. Zawsze komuś innemu takie coś może się przydać i dzięki za odpowiedź. Nie zauważyłem twojej odpowiedzi przed zmianą pytania. Ech, mi te pętlę coś ciężko idą. No i też nie umie do twojego sposobu przypisać trzeciego markeru.
Nieco zmieniłem pytanie w pierwszym poście i kod bo po części sobie poradziłem. A więc tak: postawiłem sobie tym razem trzy markery i do każdego z nich przypisałem teleport w inne miejsce. Jednak nie do końca działa to tak jak bym chciał. Po wejściu, do którego kol wiek z nich teleportuje mnie zawsze do tego samego miejsca. A powinno do innego. Ktoś wie jak ten problem rozwiązać?
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Tekstura 32 lub 24?
|
Napisano dnia:
2009-06-12 18:58:27
Mnie interesuje jak on to zrobił (w gimpie czy innym programie) że jego teksturę można dodać, a moją nie choć obie są w tym samym formice.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Problem z plikiem col
|
Napisano dnia:
2009-06-11 16:43:44
Tak mam wyzerowane. W sumie to robiłem w programie "Google SketchUp 7" i potem mała obróbka w maxie i dodałem to do gry. Zresztą jak w 3dsmax robię obiekty to też mam takie cienkie niewidzialne ściany.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
NEW Broń
|
Napisano dnia:
2009-06-10 16:12:35
Bo musi być wersji Pro. A dokładnie to: Google SketchUp Pro 7.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
NEW Broń
|
Napisano dnia:
2009-06-10 09:57:32
Też miałem ten problem. Ale że lubię się bawić w Google SketchUp to wziąłem zaimportowałem tą broń do tego programu i potem zapisałem z powrotem do formatu 3ds i już się normalnie w maxie otworzył. Może i ty tak zrób.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Filmy
|
Napisano dnia:
2009-06-08 22:25:06
Jeżeli ci chodzi o robienie takich scenek jak te są w oryginalnej wersji gry to przecież to nic innego jak odpowiednio dobrane i poukładane opkody. Nie wiem jakiego programu oni używali do robienia tego ale my możemy takie coś robić za pomocą programu Sonny Bulider 3.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
NEW Broń
|
Napisano dnia:
2009-06-08 20:15:01
Co do tekstur to pewnie źle je przygotowałeś. Np. mogła by być zła nazwa, w programie którym tworzyłeś dałeś nazwę aaaaa1 a do gta aaaaa1a. Tutek jak dodawać poprawnie tekstury do gta sa jest na tej stronie.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
NEW Broń
|
Napisano dnia:
2009-06-07 22:38:02
Ty robiłeś? Bardzo fajna broń. Gdybyś ją dokończył mogło by być fajna pukawka:).