Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jeżeli chodzi ci o to czerwone kółko to kod masz poniżej:

Kod:
018A: $PunktNaMapie = create_checkpoint_at 2460.9873 -1660.7134 13.0235 // pokazuje na mapie gdzie jest owy marker

03BC: $Kolko = create_sphere_at 2460.9873 -1660.7134 13.0235 radius 3.0 // tworzy markera


Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Zrobiłem tak:
Plik fxt nazwałem rozmowa1 i dałem tam gdzie napisałeś. W tym plik zrobiłem na razie jedną linijkę tekstu o nazwie:
Kod:
TXT1 Taksowkarz: Dokąd?

Mijse tworze normalnie w plik main,w którym dałem tak:
Kod:
054C: use_GXT_table 'rozmowa1' //laduje plik z rozmowa

oraz plik z tekstem czyli tak:
Kod:
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT1' time 3000 flag 1

mimo to w grze tekst się nie wyświetla.

Ktoś wie co może być źle?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
W modzie krolikka jest napisany tekst w clo. Znaczy się rozmowa. Tak że nie trzeba używać innych dodatkowych programów. Ktoś wie jakich opkodów należy użyć żeby takie coś zrobić?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Ten program jedynie przechwytuje współrzędne postaci x,y,z i obrót. A ja potrzebuje takiego który by przechwycił współrzędne kamery czyli tej co jest ustawiona(za zwyczaj) za postacią. Rozumiesz?. Rozumiecie?(pytania retoryczne).
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jest jakiś program, którym może przechwyć współrzędne kamery x,y,z? Wiem że można ustawić w odpowiednim miejscu postać i wygenerować kod choćby nawet SB. No ale i tak później trzeba poprawiać ręcznie i co chwila sprawdzać czy się dobrze ustawiła, a to schodzi trochę.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Chyba każdy wie jak wygląda pierwsza misja w gta sa. Na cut-scence(czy jak to się nazywa) jest pokazane(pod koniec misji) jak bot podnosi rower do góry. A raczej jego przednie koło. Czy ktoś wie jaki opokod temu służy?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
To tak:

Kod:
Game Cam
HyperCam 
Camtasia Studio


Jest tego trochę. Wystarczy w wyszukiwarkę wpisać "nagrywanie filmów z gier".

Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Znać życie pewnie skrakowany. Każdy kto chce mieć frapsa w pełnej wersji musi indywidualnie u producenta wykupić licencje. Nawet jeżeli masz oryginalnego nie możesz go udostępniać innym użytkownikom. Było by to nie legalne.

Cytat:
Na dodatek nie nagrywa dźwięków

Nagrywa, tylko trzeba przestawi jedną opcje w systemie.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Widziałem to. Tam nie jest podane jak zapisać plik do dff. Tylko jak odpowiednio przygotować model żeby dodać go do gta. Bez 3ds Max i tak się nie obejdzie.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Darmowy program jaki znalazłem to blender. Tylko w obsłudze jest trudny. Mi się w nim nic praktycznie nie udało zrobić(pewnie dlatego że nie przeczytałem żadnego poradnika). Istnieje wtyczka do niego umożliwiająca zapis do pliku dff. Jednak wszystkie linki jakie do niej znalazłem były nie aktywne. Nie wiem jak stworzeniem plika col. Też nic nie znalazłem(chyba dlatego że nie szukałem za dokładnie).

Po za tym są jeszcze wersje próbne, programów jak np. 3ds Max(ale to pewnie wiesz). Bo tak z darmowych, które by wstanie były stworzyć plik dff i col to nie znalazłem.

Jest jeszcze taki program jak Google SketchUp. Obsługa i modelowanie w nim jest prosta jak ugotowanie kartofli na obiad. Co prawda nie istnieje(chyba) plugin, który by umożliwiał stworzenie plik dff i col jednak dzięki możliwości eksportu do 3dsmaxa można spokojnie go wykorzystać do tworzenia różnych obiektów. I po odpowiedniej obróbce dodać do gry.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
To już lepiej prze konwertować fragment mapy do jednego gta np. z 3 do sa.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Stworzyłem sobie mały domek do, którego można wejść. Są w nim też różne pomieszczenia. Model domu stworzyłem w Google SketchUp 7. Potem zaimportowałem do 3dsmax i odpowiednio obrobiłem żeby to dodać do GTA SA. Jak się okazało po dodaniu do gry gdzie nie gidze przez cały dom, a nawet po za nim są niewidzialne ściany przez, które nie można przejść. Po niżej przedstawiam kilka fotek jak to wygląda:

Budynek a raczej jego cześć stworzyłem w wyżej wymienionym programie:
http://images44.fotosik.pl/63/616701efa3a0719cm

A tu już po dodaniu do gry:
http://images44.fotosik.pl/63/e94308ebea576570m

Ktoś wie w czym może być błąd?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Może odinstaluj i zainstaluj jeszcze raz bo innego sposobu nie widzie. A co do powtarzających się tematów nie nie dawaj wstecz kiedy wyślesz temat.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Tak będą płynne, kiedyś się w coś bawiłem podobnego. Zresztą co za problem sprawdzić.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Po niżej masz stronę gdzie się zajmują takimi sprawami i chyba widziałem tam taki konwerter:
gtamscripting.info
Created & Powered by MakG