Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Tekst cleo?
|
Napisano dnia:
2009-03-02 21:39:15
W modzie krolikka jest napisany tekst w clo. Znaczy się rozmowa. Tak że nie trzeba używać innych dodatkowych programów. Ktoś wie jakich opkodów należy użyć żeby takie coś zrobić?
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Kamera i przechwytywanie współrzędnych.
|
Napisano dnia:
2009-03-02 20:48:49
Ten program jedynie przechwytuje współrzędne postaci x,y,z i obrót. A ja potrzebuje takiego który by przechwycił współrzędne kamery czyli tej co jest ustawiona(za zwyczaj) za postacią. Rozumiesz?. Rozumiecie?(pytania retoryczne).
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Kamera i przechwytywanie współrzędnych.
|
Napisano dnia:
2009-03-02 12:19:34
Jest jakiś program, którym może przechwyć współrzędne kamery x,y,z? Wiem że można ustawić w odpowiednim miejscu postać i wygenerować kod choćby nawet SB. No ale i tak później trzeba poprawiać ręcznie i co chwila sprawdzać czy się dobrze ustawiła, a to schodzi trochę.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Podnoszenie koła roweru,
|
Napisano dnia:
2009-03-02 12:09:25
Chyba każdy wie jak wygląda pierwsza misja w gta sa. Na cut-scence(czy jak to się nazywa) jest pokazane(pod koniec misji) jak bot podnosi rower do góry. A raczej jego przednie koło. Czy ktoś wie jaki opokod temu służy?
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Obiekty
|
Napisano dnia:
2009-02-20 14:28:18
Widziałem to. Tam nie jest podane jak zapisać plik do dff. Tylko jak odpowiednio przygotować model żeby dodać go do gta. Bez 3ds Max i tak się nie obejdzie.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Obiekty
|
Napisano dnia:
2009-02-19 19:06:28
Darmowy program jaki znalazłem to blender. Tylko w obsłudze jest trudny. Mi się w nim nic praktycznie nie udało zrobić(pewnie dlatego że nie przeczytałem żadnego poradnika). Istnieje wtyczka do niego umożliwiająca zapis do pliku dff. Jednak wszystkie linki jakie do niej znalazłem były nie aktywne. Nie wiem jak stworzeniem plika col. Też nic nie znalazłem(chyba dlatego że nie szukałem za dokładnie).
Po za tym są jeszcze wersje próbne, programów jak np. 3ds Max(ale to pewnie wiesz). Bo tak z darmowych, które by wstanie były stworzyć plik dff i col to nie znalazłem.
Jest jeszcze taki program jak Google SketchUp. Obsługa i modelowanie w nim jest prosta jak ugotowanie kartofli na obiad. Co prawda nie istnieje(chyba) plugin, który by umożliwiał stworzenie plik dff i col jednak dzięki możliwości eksportu do 3dsmaxa można spokojnie go wykorzystać do tworzenia różnych obiektów. I po odpowiedniej obróbce dodać do gry.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
GTA Die Hard
|
Napisano dnia:
2009-02-16 16:04:20
To już lepiej prze konwertować fragment mapy do jednego gta np. z 3 do sa.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
ammu nation i inne sklepy
|
Napisano dnia:
2009-02-11 13:04:02
Może odinstaluj i zainstaluj jeszcze raz bo innego sposobu nie widzie. A co do powtarzających się tematów nie nie dawaj wstecz kiedy wyślesz temat.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Obracająca kamera się wokół peda
|
Napisano dnia:
2009-02-10 22:16:06
Tak będą płynne, kiedyś się w coś bawiłem podobnego. Zresztą co za problem sprawdzić.