Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Konwertowanie z vc do sa,
|
Napisano dnia:
2009-09-03 22:07:18
Czy ktoś się może orientuje na czy polega konwertowanie obiektów z vc do sa?
//edit: Jóź wiem, nawet nie myślałem że to takie proste. Jednak mam problem kiedy konwertuje niektóre tekstury za pomocą programu txdworkshop to program podczas konwersji się wyłącza. Ktoś wie co może być nie tak?
//Edit2: Ściągnąłem sobie wersja 4.0B i w tym działa wszystko wsio.
Temat można zamknąć.
//Edit3: Jednak to drugie pytanie dalej aktualne. Program dalej się przy prze konwertowaniu wyłącza.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Taxi_driving
|
Napisano dnia:
2009-08-30 01:20:40
Skrypt fajny choć trochę zbugowany. Kiedy taksówkę wezwie się np. miedzy budynkami nie potrafi ona wyjechać z nich tylko próbuje przez ten budynek przejechać. W pewnym momencie kiedy taksówkarz wiózł mnie do zaznaczonego miejsca zaczął jeździć w kółko do tego nie można było wyjść z taksówki.
I może taka mała sugestia. Kiedy wzywa się taksówkę mógł byś zrobić że obraz się przyciemnia. W momencie kiedy obraz jest ciemny następuje spawn taxi i zaraz po tym się rozjaśnia. Widać też w tedy kamerę kinową i cj widzi jak dojeżdża taxi. Chwilę przed tym jak jest taksi przed cj to kamera znika i główna postać może wsiądź do taxi. Myślę że był by fajny efekt ale to jest twoja praca więc rób jak uważasz.
Jak na razie mogę dać 3/5.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Carmageddon - otwrcie plików.
|
Napisano dnia:
2009-08-29 11:22:26
No ja też mam z tym problem. Większość obiektów, które zaimportuje do 3dsmaxa są takie krzywe. Jeżeli ktoś wie co z tym fantem zrobić to niech pisze.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
save GTA IV
|
Napisano dnia:
2009-08-29 11:16:58
Otwórz jaki kol wiek folder. Z menu wybierz narzędzia>opcje folderów w okienku zakładkę widok i tam będziesz miał niezaznaczone "pokaż ukryte pliki i foldery". Należy to zaznaczyć i dać zastosuj a potem ok i gotowe.
//Edit no i szybszy był.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Carmageddon - otwrcie plików.
|
Napisano dnia:
2009-08-27 20:13:36
Co do tego twojego samochodu to możesz mieć odwrócone że tak to ujmę ścianki obiektu na lewą stronę. Żeby to naprawić w 3ds max musisz użyć opcji flip i obrócić je na ową drugą stronę. Albo jak w przypadku mojego obiektu który przerzuciłem, podwójne ścianki i też je trzeba usunąć. Jak nie to nie mam pojęcia.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Carmageddon - otwrcie plików.
|
Napisano dnia:
2009-08-26 20:17:17
I mam:) Ten programik działa z każdą grą 3D? Bo jakoś z tą co chce to nie działa. Nie pojawia się to Ready. Może wiesz dlaczego? Albo ktoś inny?