Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Nazwy fryzur można znaleźć na stronie poniżej:
http://wiki.multitheftauto.com/index.php?title=CJ_ClothesHead_%281%29
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Zdaje się że znalazłem rozwiązanie tego problemu. Pod czasz kompresji pliku txd jeżeli program się wyłączy beż żadnego ostrzeżenia należy zmienić choć jedną literkę w nazwie tego pliku np.z
Kod:
generic.txd
na
Kod:
1generic.txd
i spróbować skompresować plik ponownie. U mnie to działa bez najmniejszego problemu.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
a kompresujesz tekstury?, ja tam otwieram plik .txd z gta 3 czy VC klikam Compres all i zmieniam a dole z GTA VC na SA i SAVE TXD

Dokładnie tak robię. Jednak przy niektórych plikach txd podczas kompresji program się wyłącza. I nie wiem co jest nie tak.

Cytat:
Nie zapomnij też o alpha(przezroczystości) w plikach które tego potrzebują...

Wiem o tym ale to się chyba samo wszystko kompresuje.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Czy ktoś się może orientuje na czy polega konwertowanie obiektów z vc do sa?

//edit: Jóź wiem, nawet nie myślałem że to takie proste. Jednak mam problem kiedy konwertuje niektóre tekstury za pomocą programu txdworkshop to program podczas konwersji się wyłącza. Ktoś wie co może być nie tak?

//Edit2: Ściągnąłem sobie wersja 4.0B i w tym działa wszystko wsio.

Temat można zamknąć.


//Edit3: Jednak to drugie pytanie dalej aktualne. Program dalej się przy prze konwertowaniu wyłącza.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
Coś chyba nie tak jest z Twoją modyfikacją, bo powoduje mi crash gry.

Mnie czasami też. Ale jak drugi raz wczytałem grę z tą twoją misją to już nie. No i jeszcze napisy się nie wyświetlają.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
Znak Stopu, podporządkowania, ograniczenia prędkości. Mogą być same modele z podstawowymi teksturami czyli dwa trójkąty, STOP, kółko (tarcza) i kwadrat.

To chcesz dodać jako zupełnie nowe modele czy zastąpić za już istniejące. Jeżeli za to drugie to napisz za jakie.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Pałka policyjna to:
Kod:
nitestick

a bejzbol to:
Kod:
bat
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Skrypt fajny choć trochę zbugowany. Kiedy taksówkę wezwie się np. miedzy budynkami nie potrafi ona wyjechać z nich tylko próbuje przez ten budynek przejechać. W pewnym momencie kiedy taksówkarz wiózł mnie do zaznaczonego miejsca zaczął jeździć w kółko do tego nie można było wyjść z taksówki.

I może taka mała sugestia. Kiedy wzywa się taksówkę mógł byś zrobić że obraz się przyciemnia. W momencie kiedy obraz jest ciemny następuje spawn taxi i zaraz po tym się rozjaśnia. Widać też w tedy kamerę kinową i cj widzi jak dojeżdża taxi. Chwilę przed tym jak jest taksi przed cj to kamera znika i główna postać może wsiądź do taxi. Myślę że był by fajny efekt ale to jest twoja praca więc rób jak uważasz.

Jak na razie mogę dać 3/5.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
No ja też mam z tym problem. Większość obiektów, które zaimportuje do 3dsmaxa są takie krzywe. Jeżeli ktoś wie co z tym fantem zrobić to niech pisze.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Otwórz jaki kol wiek folder. Z menu wybierz narzędzia>opcje folderów w okienku zakładkę widok i tam będziesz miał niezaznaczone "pokaż ukryte pliki i foldery". Należy to zaznaczyć i dać zastosuj a potem ok i gotowe.

//Edit no i szybszy był.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Przeczytaj to:
http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/13
a jak będziesz mieć dalej problemy napisz to ci ktoś pomoże.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Co do tego twojego samochodu to możesz mieć odwrócone że tak to ujmę ścianki obiektu na lewą stronę. Żeby to naprawić w 3ds max musisz użyć opcji flip i obrócić je na ową drugą stronę. Albo jak w przypadku mojego obiektu który przerzuciłem, podwójne ścianki i też je trzeba usunąć. Jak nie to nie mam pojęcia.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Druga cześć poradnika miała być o dodawania własnych obiektów do gta z udziałem między innymi tego programu. No ale nijaki fecik mnie wyprzedził i napisał takowy więc nie widzie sensu pisania tego drugi raz. A jak był byś zainteresowany poradnikiem to masz linki poniżej:

http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/32
http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/33
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Chyba jednak nie wszystkie gry 3d są kompatybilne z tym programem. Jakość, szczegóły itd. może zaleźć od detali jakie są uruchomione w grze, choć nie sprawdzałem tego. Ja tu dla przykładu wyeksportowałem sobie mapkę z gry Gods i w 3dsmax wygląda całkiem nieźle co zresztą widać na obrazku poniżej:

http://images47.fotosik.pl/188/1f2db3c8c068add1med
Większy rozmiar zdjęcia:
http://images47.fotosik.pl/188/1f2db3c8c068add1.jpg
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
I mam:) Ten programik działa z każdą grą 3D? Bo jakoś z tą co chce to nie działa. Nie pojawia się to Ready. Może wiesz dlaczego? Albo ktoś inny?
Created & Powered by MakG