Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Oryginalna wielkość mapy
|
Napisano dnia:
2009-02-08 16:53:41
Ma ktoś oryginalną wielkość mapy z sa w skali 1 do 1? Potrzebuje to do mojego projektu.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
3ds Max - dzielenie obiektu.
|
Napisano dnia:
2009-02-08 00:38:30
Mam jeden duży obiekt i chce go podzielić na cztery mniejsze obiekty.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Współrzędne pomieszczeń
|
Napisano dnia:
2009-02-06 22:46:45
Współrzędne interiorów można też sprawdzić po przez map edytor. Wystarczy wstawić jakiś mały obiekt do wnętrze pomieszczenia i spisać współrzędne.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
3ds Max - dzielenie obiektu.
|
Napisano dnia:
2009-02-06 16:00:07
Czy ktoś wie jak podzielić stworzony obiekt w 3ds Max na mniejsze części? Obiekt chce dodać do gta SA.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Dodawanie głosu aktorowi.
|
Napisano dnia:
2009-02-05 00:10:38
Jaki opcod jest odpowiedzialny za to żeby dać głos aktorowi. Żeby on tak jak by mówił.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Widzialność obiektów?
|
Napisano dnia:
2009-02-02 21:00:30
Kiedyś to sprawdzałem i nie wiele to zmienia. Chyba każdy obiekt ma pewne ograniczenie w dodawaniu widoczności(czy jakoś tak). Jeżeli zbyt się zwiększy tą widoczność to z koli plik col jak by przestaje istnieć nie da się chodzić po stworzonym obiekcie. Jakieś inne propozycje?
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Parę problemów.
|
Napisano dnia:
2009-02-02 19:48:17
Fakt zrobiłem coś takiego kiedyś że można było dać drugiego klona głównej postaci, a także ubrać go inaczej. Lecz na tym to się kończyło. Kiedy próbowałem co kol wiek innego z nim zrobić np. przypisać mu animacje(jak ty to chcesz) to powodowało to błąd gry(wywalało do pulpitu). Tak samo jakiekolwiek inne opkody. Najgorsze to było w tym że nie mogłem rozdzielić owych postaci to znaczy kiedy np. szedłeś główną postacią do przodu to i również klon podążał w ta samą stronę.
Jeżeli jesteś tym zainteresowany takim czymś i się chcesz pobawić w to to mogę to zobić jeszcze raz.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Widzialność obiektów?
|
Napisano dnia:
2009-02-02 13:41:24
Tworze sobie taką małą mapę do gta sa. Mój problem polega na tym że nie wiem jak zrobić żeby modele ,które dodam do gry był widoczne z daleka. One są jedynie widoczne z bliska. Wie ktoś jak takie coś zrobić?
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Problem ze SparkIV
|
Napisano dnia:
2009-01-29 17:05:27
Hm. Spróbuj odznaczyć we właściwościach pliku, który modyfikujesz "atrybut tylko do odczytu".
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Możliwości w GTA IV.
|
Napisano dnia:
2009-01-28 11:53:21
Jeszcze nie przeszedłem całego gta i tak z ciekawości pytam. Co można robić po ukończeniu 100% gry. Wiem że można pograć przez internet, a prócz tego?
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Nie prawidłowy klucz do gry
|
Napisano dnia:
2009-01-28 10:57:35
Ok. Dzięki za odpowiedzi wiem już wszystko. Temat można zamknąć.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Nie prawidłowy klucz do gry
|
Napisano dnia:
2009-01-27 22:53:18
Właśnie tak zrobiłem. Nie testowałem tego jeszcze ale z reguły na takich kluczach nie można pograć przez internet. A ja głównie dla sieci kupiłem tą grę.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Nie prawidłowy klucz do gry
|
Napisano dnia:
2009-01-27 18:45:03
Właśnie nie ma tam tych cyfr ani liter. Myślałem że ktoś coś poradzi bez koniecznego jechania do sklepu z tym. Ale chyba jednak będę musiał iść.