Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
No fakt, gościu dał go chyba do złego działu. Ale on jest nawet do GTA 3 po postaci widać. Mniejsza o to. I staraj się edytować posty.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Mnie też nie działa. Tyle że jak włączę i próbuje go zespawnować to się nie pojawia w ogóle. Co dokładnie do tej wersji co ty chcesz to też nie mogę nigdzie tego znaleźć. Jest kupe odmian innej wersji, 9, 10 6 ale tego jak nazłość nie ma.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
Mitsubishi Lancer Evolution VII
- chyba to ta wersja, nie wiem nie znam się na samochodach
http://www.gtaforums.co.uk/index.php?showtopic=65

Cytat:
Nissan 350Z

http://grandtheftauto.filefront.com/file/Nissan_350Z%3B49432

Cytat:
Nissan slivia

http://grandtheftauto.filefront.com/file/NISSAN_SILVIA_S15_DRIFT_HPI%3B68625

Taka mała rada:
Jeżeli szukasz samochodów w szukajce do jakiego kol wiek gta to oprócz nazwy samochodu proponuje dodać jeszcze po nazwie słow gta sa, czyli to będzie tak "Mitsubishi Lancer Evolution VII Gta sa".
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Mówisz masz :)
Cytat:
Mam proste i szybkie pytanie (odpowiedz tak lub nie)

Tak
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Kod:
http://forum.gtasite.pl/index.php?topic=43831.0
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Kod:
http://forum.gtasite.pl/index.php?topic=51905.0
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Fajne ale przetestuje dopiero jak ulepszę komputer bo tak to granie na tym sprzęcie w GTA IV mija się z celem.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Najprawdopodobniej nie masz zainstalowanego "net framework 3.5". Ściągnął i powinno być git.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
5.Jak zrobić aby dana postać lub auto przed nami uciekało

Jak chcesz to mogę ci zrobić gotowca. To nie jest trudne. Tylko podaj współrzędne przez, które miejsca ma biec.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
Czyli 1 problem mam z głowy blender exportuje do formatu 3d maxa :)


Jeżeli tworzysz w tym programie budniki itd. to nie koniecznie musisz eksportować stworzone modele do 3dmxa. Obiekty stworzone w innych program obrabia się dlatego w 3dmsx ponieważ one nie mają możliwości stworzenia, ani zapisania formatu takiego jakiego przyjmuje gra. Do blendera jest w tyczka która umożliwia zrobienie takiego pliku czyli dff i col. Jednak mi się takowej nigdy nie udało znaleźć. Wszystkie linki, na które trafiłem były nieczynne.

Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
1.Czy do modowania gta vc potrzebny jest koniecznie 3d max czy można korzystać z innego programu a potem exportowac do formatu 3d maxa?

Tak. Można tworzyć w innych programach ale pod warunkiem że mają możliwość zapisania stworzonego modelu do formatu 3dsmx. Takim program jest np. najnowszy Google SketchUp.

Cytat:
3.zaawansowane manewry typu filmiki wykozystujac gta to potrzebna jest znajomość c++??

Jeżeli chodzi ci o te takie scenki przed misjami to takie coś się robi w zwykłym main używając programu o nazwie Sanny Builder. Scenki z filmikami tworzy się jak zwykłe misje tylko z tą różnicą że trzeba sprawić żeby główny bohater był sterowny przez komputer(czyli użyć odpowiednich opkodów).
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
A jaką wersje masz gta sa?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Sprawdziłem kod u siebie i nie ma żadnego błędu. Problem może być w samym cleo. Jedynie co mi przychodzi do głowy to zainstalowanie bibliotek jeszcze raz. A jak dalej będzie występował ten błąd to nawet całego gta.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Zamiast tego:

Kod:
$PLAYER_CHAR.CanMove(false)

daj to
Kod:
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False


a co do ikony to tak:
Kod:
$nazwa_ikony = Marker.CreateIconWithoutSphere(id, x, y, z)

gdzie:
$nazwa_ikony - możesz dać dowolną nazwę
id - to id ikony znajdziesz je na tej stronie:
http://wiki.gtamscripting.info/index.php/ID_ikon
lub w pomocy soony buildera
x, y, z - to współrzędne ikony
gotowy przykłada:
Kod:
$Ikona_1 = Marker.CreateIconWithoutSphere(15, 2495.3264, -1689.3236, 14.3595)
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jak zrobić żeby np. jakiś pojazd pojawiał się obok postaci w dowolnym miejscu na mapie. W wyznaczonym miejscu po przez współrzędne to wiem ale tak to już nie.
Created & Powered by MakG