Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
1.Jak zrobić gościa który będzie za nami chodził i jak będzie za daleko przegramy misje
2.Jak zrobić płomienie
3.Jak włączyć czas jaki mamy na zrobienie misji
4.Jak zrobić pick up , i jak mogę się dowiedzieć jak się nazywają modele pick upów
takich jak np dom do kupienia , worek z kasa, teczka,
5.Jak zrobić aby dana postać lub auto przed nami uciekało


___________________

Postów: 11 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
1.Jak zrobić gościa który będzie za nami chodził i jak będzie za daleko przegramy misje

Kod:
0@ = Actor.Create(Special, #MODEL, x, y,z)
0850: AS_actor 0@ follow_actor $PLAYER_ACTOR

repeat
wait 0
until 80F2:   not actor 0@ near_actor $PLAYER_ACTOR radius 10.0 10.0 0


Cytat:
2.Jak zrobić płomienie

Kod:
02CF: 0@ = create_fire_at X Y Z propagation 0 size 1


Cytat:
3.Jak włączyć czas jaki mamy na zrobienie misji

Kod:
03C3: set_timer_to 0@ type 1 GXT 'BB_19' // global_variable  // Time
0@ = tutaj wpisz ile sekund

repeat
wait 0
until 0@ == 0


Cytat:
4.Jak zrobić pick up , i jak mogę się dowiedzieć jak się nazywają modele pick upów
takich jak np dom do kupienia , worek z kasa, teczka,


Szukaj modeli w Map Edytorze
Kod:
0@ = Pickup.Create(#MODEL, 3, x, y,z)


Cytat:
5.Jak zrobić aby dana postać lub auto przed nami uciekało


Troszke kodu zaleznie gdzie ma uciekac

___________________
Scripting ?
Nothing for me !
Cuz Im Script Solider :p
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
5.Jak zrobić aby dana postać lub auto przed nami uciekało

Jak chcesz to mogę ci zrobić gotowca. To nie jest trudne. Tylko podaj współrzędne przez, które miejsca ma biec.
Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Wielkie dzięki że poświęciliście czas. Bo troche tych pytań było :D

___________________

Postów: 20 Dołączył: 2009-01-21
#
Pomoc udzielona, temat zamykam.
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Cytat:
5.Jak zrobić aby dana postać lub auto przed nami uciekało

do postaci na nogach
Kod:

00A0: store_actor $PLAYER_ACTOR position_to $TEMPVAR_FLOAT_1 $TEMPVAR_FLOAT_2 $TEMPVAR_FLOAT_3 
05DA: AS_actor $PLAYER_ACTOR run_away_in_panic_from $TEMPVAR_FLOAT_1 $TEMPVAR_FLOAT_2 $TEMPVAR_FLOAT_3 away_radius -1 timelimit -1 

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG