Postów:
5
Dołączył:
2009-01-24
Napisano dnia: 2009-06-07 21:27:50
Zamieszczam tu model karabina bo mi się nie przyda a wam może tak.
Nie chciałem dać do download bo nie jest to gotowa broń w formacie DFF.
Scren:
http://img34.imageshack.us/img34/8246/karu.jpg
Download:
http://www.sendspace.com/file/wj6mwv
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2009-06-07 22:38:02
Ty robiłeś? Bardzo fajna broń. Gdybyś ją dokończył mogło by być fajna pukawka:).
Postów:
74
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2009-06-08 12:18:50
Broń jest niezła. Proponuje poświęcić jeszcze z godzinke nad nią i może wyjść niezła broń do GTA z tego.
___________________
Postów:
5
Dołączył:
2009-01-24
Napisano dnia: 2009-06-08 17:55:19
Problem w tym że jak kiedyś dodałem swoje magnum do GTA SA to nie dosyć że za mną latała to jeszcze bez textur. Więc jak ktoś by dał jakiś tutek albo by chciał dokończyć to powodzenia :).
PS. mam jeszcze parę innych modeli. tak to wygląda po dodaniu do gry
http://img8.imageshack.us/img8/445/64194791.jpg
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2009-06-08 20:15:01
Co do tekstur to pewnie źle je przygotowałeś. Np. mogła by być zła nazwa, w programie którym tworzyłeś dałeś nazwę aaaaa1 a do gta aaaaa1a. Tutek jak dodawać poprawnie tekstury do gta sa jest na tej stronie.
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Napisano dnia: 2009-06-08 21:56:06
ustawienie go w dobrej pozycji to nie problem, wrzucasz oryginalną broń starą przesuwasz tak jak powinna być (wkładasz jedną w drugą) potem z oryginalnej usuwasz część (zostawiasz tam 1 vertex)dołączasz do tego vertex'u twoją broń i ewentualnie na koniec usuwasz ten niepotrzebny vertex i masz gotową broń. a co do tekstur to może być tak jak powiedział kolega wyżej, lub może w nazwie tekstury masz spację to zmień ją na _ no i oczywiście bez polskich znaków.
ten sposób to pod 3ds max, ale raczę większość programów 3d ma takie opcje
Postów:
22
Dołączył:
2009-05-17
Napisano dnia: 2009-06-10 07:57:01
dlaczego gdy chcę otworzyć ten plik wyskakuje "IMPROPER FILE FORMAT"
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2009-06-10 09:57:32
Też miałem ten problem. Ale że lubię się bawić w Google SketchUp to wziąłem zaimportowałem tą broń do tego programu i potem zapisałem z powrotem do formatu 3ds i już się normalnie w maxie otworzył. Może i ty tak zrób.
Postów:
22
Dołączył:
2009-05-17
Napisano dnia: 2009-06-10 15:12:51
ściągnołem ten program ale nie ma opcji eksportuj do 3DS
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2009-06-10 16:12:35
Bo musi być wersji Pro. A dokładnie to: Google SketchUp Pro 7.
Postów:
22
Dołączył:
2009-05-17
Napisano dnia: 2009-06-12 18:11:18
już sobie poradziłem dałem to w blenderze
Postów:
24
Dołączył:
2009-06-23
Napisano dnia: 2009-08-31 23:58:36
Ta broń przypomina mi broń z Crysisa a dokładniej Scara.