Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Stworzyłem sobie pewien obiekt do gta sa. Niby wszystko w porządku, jednak po dodaniu do gry w obiekcie jest nie widzialna ściana i nie bardzo wiem jak to naprawić. Czy może ktoś wie co jest nie tak?:

http://hotfile.com/dl/6135352/5094d8d/a1_-_garaz.rar.html
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
otwórz plik .col w programie którym go robiłeś lub w CollEditor2 i zmodyfikuj (usuń ta ścianę)
lub wrzuć na inny hosting to ci zmodyfikuję (np. www.speedshare.us )
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
W tym rzecz że w żadnym innym programie tej ściany nie widać. Ona jest tylko w grze i nie wiem czemu tak jest.

http://www.speedshare.us/down.php?file=14145
Postów: 74 Dołączył: 2009-01-20
#
Jeżeli robiłeś ten garaż w 3D Studio Max`ie to upewnij się, że obiekt stoi dokładnie w środkowym punkcie. Wszystkie współrzędne mają wynosić 0,00.

___________________
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Tak mam wyzerowane. W sumie to robiłem w programie "Google SketchUp 7" i potem mała obróbka w maxie i dodałem to do gry. Zresztą jak w 3dsmax robię obiekty to też mam takie cienkie niewidzialne ściany.
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
model trochę skopany, chodzi o dzielenie podłogi, zanim wyexportujesz do .dff podziel ręcznie podłogę

niepokoi mnie też to że po wrzuceniu do 3Ds Max'a model jest kolorowy (powinien być biały z tego co się orientuję)
usuń też nie oteksturowaną podłogę (od spodu)
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
hodzi o dzielenie podłogi, zanim wyexportujesz do .dff podziel ręcznie podłogę


Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym dzieleniem podłogi ręcznie. Mógłbyś albo mógł by ktoś wyjaśnić jaśniej o co z tym chodzi?

//edit
Pokusiłem się o zrobienie filmiku jak to wygląda.
http://www.youtube.com/watch?v=wSnS5ceqrGU
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
chodzi o to że podłoga to 1 prostokąt, 1 płaszczyzna (jak wybierasz zaznaczenie) i gdy używasz DFF IO to ona jest dzielona na trójkąty (takie są wymogi SA) podziel tą podłogę na kilka płaszczyzn lub wykonaj od nowa ponieważ spójrz na połączenie podłogi ze słupem (oczywiście masz model w 3D Max'ie lub Google S... bez konwertacji do .dff), najlepiej usuń podłogę w garażu i stwórz nową jako nowy Plane w tam 4 lub więcej częściach ale nie łącz ani nie modyfikuj podłogi do kształtu ścian, kolumn czy krawężników, po prostu wstaw ją (podłogę) minimalnie w ściany tak by wyglądała normalnie (bo przecież nikt nie będzie wchodził w ściany i patrzał jak to jest zrobione). Możesz to zrobić tylko by stworzyć plik .col bo .dff wygląda OK

choć taj jak mówię, coś z tym modelem jest nie tak
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG