Napisano dnia: 2009-08-16 14:05:12
Zacząłem bawić się w pisanie misji do gta vc. Na początek zrobiłem taki plik main jak tu.
http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/3
No oczywiście przystosowany do vc.
Jednak kiedy prubuje ustawić samochodu w jakimś miejscu to robią mi się dwa po rozpoczęciu gry i nie bardzo wiem co jest źle. Po niżej kod tego skryptu:
Ktoś wie co może być nie tak?
http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/3
No oczywiście przystosowany do vc.
Jednak kiedy prubuje ustawić samochodu w jakimś miejscu to robią mi się dwa po rozpoczęciu gry i nie bardzo wiem co jest źle. Po niżej kod tego skryptu:
Kod:
// This file was decompiled using vicescm.ini published by GtaForums.com on 27.7.07
DEFINE OBJECTS 0
DEFINE MISSIONS 1
DEFINE MISSION 0 AT @MISJA1 //
{$VERSION 2.2.0000}
thread 'MAIN'
fade 0 0
0109: player $PLAYER_CHAR money += 2000
00C0: set_current_time 9 0
$PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, 428.2527, 606.6779, 18.7571)
wait 2000
fade 1 0
start_mission 0 // Initial
//==========================
:MISJA1
thread 'MISJA1'
Model.Load(#DELUXO)
038B: load_requested_models
00A5: $1121 = create_car #DELUXO at 443.2974 642.8513 11.167
end_thread
DEFINE OBJECTS 0
DEFINE MISSIONS 1
DEFINE MISSION 0 AT @MISJA1 //
{$VERSION 2.2.0000}
thread 'MAIN'
fade 0 0
0109: player $PLAYER_CHAR money += 2000
00C0: set_current_time 9 0
$PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, 428.2527, 606.6779, 18.7571)
wait 2000
fade 1 0
start_mission 0 // Initial
//==========================
:MISJA1
thread 'MISJA1'
Model.Load(#DELUXO)
038B: load_requested_models
00A5: $1121 = create_car #DELUXO at 443.2974 642.8513 11.167
end_thread
Ktoś wie co może być nie tak?