Postów:
4
Dołączył:
2010-08-17
Napisano dnia: 2010-08-17 22:24:29
Rozstawiłem na mapie troszke pojazdów i broni, ale nie wiem jak rozstawić ludzi ...
Prosiłbym o to aby ktoś wkleił tu przykładowy kod z rozstawienia jakiegoś człowieczka (cieszyłbym się gdyby ten człowieczek miał broń) - nie chcę żeby on cokolwiek robił - ma stać po prostu w miejscu ...
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2010-08-17 23:45:12
To jest wytłumaczone w tym poradniku po niżej
Kod:
Postów:
36
Dołączył:
2010-01-07
Napisano dnia: 2010-08-18 03:36:18
Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}
//-------------MAIN---------------
thread 'EMPFANG'
:EMPFANG_11
wait 0
if and
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
00FE: actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere 991.928 -2517.63 46.2347 radius t 100.0 100.0 100.0 tu kordynaty te same co u swat 1
else_jump @EMPFANG_11
Model.Load(#M4) jaka chcesz zeby mieli broni
Model.Load(#SWAT) jaki skin swat zolnierz?
Model.Load(#SWAT)
038B: load_requested_models
jump @EMPFANG_92
:EMPFANG_92
wait 0
if
Model.Available(#M4)
Model.Available(#SWAT)
Model.Available(#SWAT)
else_jump @EMPFANG_92
wait 0
2@ = Actor.Create(Gang2, #SWAT, 991.928, -2517.63, 46.2347)gdzie ma stac 1 swat
Actor.Angle(2@) = 0
Actor.Health(2@) = 5000
Actor.Armour(2@) = 5000
0446: set_actor 2@ immune_to_headshots 0
03FE: set_actor 2@ money 20000
01B2: give_actor 2@ weapon 31 ammo 9999 // Load the weapon model before using this
01B9: set_actor 2@ armed_weapon_to 5
081A: set_actor 2@ weapon_skill_to 10
wait 0
3@ = Actor.Create(Gang2, #SWAT, 1021.93, -2517.63, 46.2347)gdzie ma stac 2 swat
Actor.Angle(3@) = 0
Actor.Health(3@) = 5000
Actor.Armour(3@) = 5000
0446: set_actor 3@ immune_to_headshots 0
03FE: set_actor 3@ money 20000
01B2: give_actor 3@ weapon 31 ammo 9999 // Load the weapon model before using this
01B9: set_actor 3@ armed_weapon_to 5
081A: set_actor 3@ weapon_skill_to 10
wait 0
Model.Destroy(#M4)
Model.Destroy(#SWAT)
Model.Destroy(#SWAT)
jump @EMPFANG_330
:EMPFANG_330
wait 0
if
00FE: actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere 1493.939 -688.6952 94.75 radius 100.0 100.0 100.0
else_jump @EMPFANG_389
jump @EMPFANG_389
:EMPFANG_389
wait 0
if and
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
not Actor.Dead(2@)
not Actor.Dead(3@)
00F2: actor $PLAYER_ACTOR near_actor 2@ radius 200.0 200.0 0
else_jump @EMPFANG_446
jump @EMPFANG_389
:EMPFANG_446
Actor.RemoveReferences(2@)
Actor.RemoveReferences(3@)
jump @EMPFANG_11
to jest na dwoch swat zmienisz sobie kord
Postów:
4
Dołączył:
2010-08-17
Napisano dnia: 2010-08-18 11:53:46
Dobra, ładnie ich ustawiłem, wszystko pięknie działa, ale jeszcze pytanie - jak zmienić im broń?
Gdy wpisuje tam #MP5 wyskakuje mi błąd : |
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2010-08-18 12:26:06
Podałeś złą nazwę broni. Jak nie wiesz jak się jaka broń nazywa to zerknij do strony po niżej
Kod:
Postów:
4
Dołączył:
2010-08-17
Napisano dnia: 2010-08-18 12:52:46
Dzięki, zapomniałem już tych nazw broni bo ostatnio korzystałem z nich w Maju kiedy to rozstawiałem bronie na mapie :d
Byłby to koniec moich pytań gdyby nie jedna rzecz - gdy ustawiam ludzi zawsze stoją oni w kierunku północy... Jak ich obrócić?
Postów:
28
Dołączył:
2009-07-24
Napisano dnia: 2010-08-18 19:42:21
Znajdź linijkę
Actor.Angle(2@) = 0 i tam zmień ostatnią liczbę, a jeżeli to nie pomoże to daj to:
Kod:
0173: set_actor $PLAYER_ACTOR Z_angle_to 262.0
Postów:
4
Dołączył:
2010-08-17
Napisano dnia: 2010-08-22 22:16:16
Dzięki Wam wszystkim, już to opanowałem :]