Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 4 Dołączył: 2010-08-17
#
Rozstawiłem na mapie troszke pojazdów i broni, ale nie wiem jak rozstawić ludzi ...
Prosiłbym o to aby ktoś wkleił tu przykładowy kod z rozstawienia jakiegoś człowieczka (cieszyłbym się gdyby ten człowieczek miał broń) - nie chcę żeby on cokolwiek robił - ma stać po prostu w miejscu ...
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
To jest wytłumaczone w tym poradniku po niżej
Kod:
http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/1
Postów: 36 Dołączył: 2010-01-07
#
Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
thread 'EMPFANG' 

:EMPFANG_11
wait 0 
if and
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
00FE:   actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere 991.928 -2517.63 46.2347 radius t  100.0 100.0 100.0  tu kordynaty te same co u swat 1 
else_jump @EMPFANG_11 
Model.Load(#M4)       jaka chcesz zeby mieli broni
Model.Load(#SWAT)     jaki skin swat zolnierz?
Model.Load(#SWAT)
038B: load_requested_models 
jump @EMPFANG_92 

:EMPFANG_92
wait 0 
if 
   Model.Available(#M4)
   Model.Available(#SWAT)
   Model.Available(#SWAT)
else_jump @EMPFANG_92 
wait 0 
2@ = Actor.Create(Gang2, #SWAT, 991.928, -2517.63, 46.2347)gdzie ma stac 1 swat
Actor.Angle(2@) = 0
Actor.Health(2@) = 5000
Actor.Armour(2@) = 5000
0446: set_actor 2@ immune_to_headshots 0 
03FE: set_actor 2@ money 20000 
01B2: give_actor 2@ weapon 31 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
01B9: set_actor 2@ armed_weapon_to 5 
081A: set_actor 2@ weapon_skill_to 10 
wait 0 
3@ = Actor.Create(Gang2, #SWAT, 1021.93, -2517.63, 46.2347)gdzie ma stac 2 swat
Actor.Angle(3@) = 0
Actor.Health(3@) = 5000
Actor.Armour(3@) = 5000
0446: set_actor 3@ immune_to_headshots 0 
03FE: set_actor 3@ money 20000 
01B2: give_actor 3@ weapon 31 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 
01B9: set_actor 3@ armed_weapon_to 5 
081A: set_actor 3@ weapon_skill_to 10 
wait 0 
Model.Destroy(#M4)
Model.Destroy(#SWAT)
Model.Destroy(#SWAT)
jump @EMPFANG_330 

:EMPFANG_330
wait 0 
if 
00FE:   actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere 1493.939 -688.6952 94.75 radius 100.0 100.0 100.0 
else_jump @EMPFANG_389 
jump @EMPFANG_389 

:EMPFANG_389
wait 0 
if and
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
   not Actor.Dead(2@)
   not Actor.Dead(3@)
00F2:   actor $PLAYER_ACTOR near_actor 2@ radius 200.0 200.0 0 
else_jump @EMPFANG_446 
jump @EMPFANG_389 

:EMPFANG_446
Actor.RemoveReferences(2@)
Actor.RemoveReferences(3@)
jump @EMPFANG_11 

to jest na dwoch swat zmienisz sobie kord
Postów: 4 Dołączył: 2010-08-17
#
Dobra, ładnie ich ustawiłem, wszystko pięknie działa, ale jeszcze pytanie - jak zmienić im broń?
Gdy wpisuje tam #MP5 wyskakuje mi błąd : |
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Podałeś złą nazwę broni. Jak nie wiesz jak się jaka broń nazywa to zerknij do strony po niżej
Kod:
http://wiki.gtamscripting.info/index.php/ID_broni
Postów: 4 Dołączył: 2010-08-17
#
Dzięki, zapomniałem już tych nazw broni bo ostatnio korzystałem z nich w Maju kiedy to rozstawiałem bronie na mapie :d

Byłby to koniec moich pytań gdyby nie jedna rzecz - gdy ustawiam ludzi zawsze stoją oni w kierunku północy... Jak ich obrócić?
Postów: 28 Dołączył: 2009-07-24
#
Znajdź linijkę Actor.Angle(2@) = 0 i tam zmień ostatnią liczbę, a jeżeli to nie pomoże to daj to:
Kod:
0173: set_actor $PLAYER_ACTOR Z_angle_to 262.0 
Postów: 4 Dołączył: 2010-08-17
#
Dzięki Wam wszystkim, już to opanowałem :]
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG