Postów:
36
Dołączył:
2010-01-07
Napisano dnia: 2010-07-20 12:52:34
Jak zrobic dyskietke ktora bedzie widoczna na mapie
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2010-07-20 14:14:59
Żeby dyskietka była widoczna na mapie to musisz umieścić w swoim skrypcie taki opcod
Kod:
$SavePickup = Pickup.Create(#PICKUPSAVE, 3, 2522.9409, -1679.2528, 15.497)
Dyskietka jest ustawiona pod domem Sweeta. Jeżeli chcesz mieć ją gdzie indziej to po prostu zmień współrzędne.
Postów:
36
Dołączył:
2010-01-07
Napisano dnia: 2010-07-20 15:01:27
ale mi nie oto chodzi.Chodzi mi oto zeby byla tu http://www.gta.cz/data/eng-sanandreas/clanky/paynspray/mapa_cista-PNS.JPG a nie jak ide normalnie po ulicy
Postów:
36
Dołączył:
2010-01-07
Napisano dnia: 2010-07-20 15:17:16
zeby nie tworzyc nowych postow to mam pare problemow stworzylem brame ktora sie otwiera i zamyka ale jest 2 taka sama brama na tym miejscu i wogule sie nie rusza chcialem znalezc w med ale zeby usunac ale nie bylo co mam zrobic
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2010-07-20 17:49:28
Spróbuj użyć tego opocodu.
Kod:
0570: $630 = create_asset_radar_marker_with_icon 36 at 2522.9409 -1679.2528 15.497
36 - (tu jest ustawiony tylko przykład ikony) to jest numer ikony, a id ikon znajdziesz w pomocy Sanny Buildera
Postów:
36
Dołączył:
2010-01-07
Napisano dnia: 2010-07-20 21:56:32
id dyskietki to 35 ale nie wiem jak to zrobic mam to wklejc do swojego gamesave czy tworzyc nowy dokument texstowy
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2010-07-21 10:10:54
Takie ikony ustawia się w main lub cleo. Polecam w tym drugim ponieważ nie trzeba zaczynać gry od nowa. Kilka słów na temat instalacji i podstaw tworzenia masz w linku po niżej
http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/13. A po niżej gotowy przykład do w klejenia.
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
0570: $630 = create_asset_radar_marker_with_icon 36 at 2522.9409 -1679.2528 15.497
0A93: end_custom_thread
Postów:
36
Dołączył:
2010-01-07
Napisano dnia: 2010-07-21 15:06:54
dzieki sabaru83pl udalo mi sie