Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Kupno ramu
|
Napisano dnia:
2011-06-14 20:44:54
Najlepiej to dokupić takie samej firmy jakie się ma i o podobnych parametrach, a jeszcze najlepiej o takich samych. Z doświadczenia wiem że jeżeli ma się ramy firmy "X", a włoży się ramy firmy "Y" to nie zawsze komputer działa jak trzeba. W moim przypadku nie chciał się włączyć.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Program do czytania tekstu?
|
Napisano dnia:
2011-06-11 17:15:41
To już lepiej zrób z napisami jak w tym programie. Jak widzę taki film czy nawet zapowiedź filmu to od razu rezygnuje z oglądania go. Nie wiem może to jakiś uraz mam do tego ale za cholerę nie trawię tego typu filmów.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Lepszy system
|
Napisano dnia:
2011-06-11 13:35:00
Dokładnie. Ten program nie podkręca PC tylko głównie czyści system z różnych nie potrzebnych plików i tym sposobem można co nie co przyspieszyć działanie naszego komputera. Choć w tym wypadku lepszym programem jest ccleaner i robi w zasadzie to samo.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Tekst 3D
|
Napisano dnia:
2011-06-02 01:44:20
Trochę źle ten kod napisany bo najpierw powinieneś sprawdzić czy aktor stoi blisko postaci i jeżeli stoi blisko to dopiero jest wykonywana dalsza cześć skryptu, czyli naciśnięcie guzika i podnoszenie rąk.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
[SA:MP] Polish Truck 2011
|
Napisano dnia:
2011-06-01 00:59:01
Przydał by się jednak jakiś bardziej szczegółowy opis bo ja jakoś nie grałem w takie coś i nie wiem za bardzo o co w tym biega. Co prawda kojarzy mi się to z tymi symulatorami jazdy ciężarówką co polegają na rozwożeniu towaru ale pewny nie jestem czy aby to na pewno jest. No i jakieś fotki i filmik w miarę możliwości też by się przydał.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Jak usunąć cały hud?
|
Napisano dnia:
2011-05-29 17:27:24
Są różne sposoby. Między innymi można zrobić to za pomocą opcodów. No więc tak:
0581: enable_radar 0 //wyłącza radar, 0 wyłączony 1 włączony
0826: enable_hud 0 //wyłącza hud
jestem pewien że za pomocą opcodu można było wyłączyć również nazwy samochodów jak się wchodziło do nich. Niestety nie zapisałem sobie tego opcodu a nie pamiętam pod jakim hasłem go znalazłem. Co do pozostały funkcji to nie wiem.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Dodatkowe światła w pojeździe
|
Napisano dnia:
2011-05-24 13:38:51
Nie chce tak robić bo to tylko dodatkowy kłopot przy instalacji takiego pojazdu, a skoro można to umieścić w jednym pliku to po co się bawić w takie coś. No chyba że nie można.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Dodatkowe światła w pojeździe
|
Napisano dnia:
2011-05-24 11:40:30
Przekonwertowałem sobie banshee vc i wszystko hula jak ta lala. Każdy kto grał w vc to wie że on ma na dachu takie dodatkowe lampy jednak one w oryginalnej formie nie świecą. Chciałem je sobie dodać ale jak skopiowałem tą cześć co jest odpowiedzialna za świecenie to i tak nie było widać żadnego efektu. Więc ktoś wie jak dodać dodatkowe światła na takim pojeździe?
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Jakim programem otworzyć. scm?
|
Napisano dnia:
2011-05-21 12:39:59
Może folderu gry nie ustaliłeś i zobacz czy ten plik który otwierasz nie jest przypadkiem plikiem tylko do odczytu.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Ściszanie i podgłaszanie muzyki.
|
Napisano dnia:
2011-05-17 13:00:23
W jednym modzie widziałem fajny skrypt gdzie stał gościu sobie z radiem. Kiedy się podeszło do niego można było go zwerbować i on wszędzie za nami latał, a w radiu które trzymał w rękach grała sobie muzyka. Co ciekawe można było po wskazaniu celownikiem od broni zmienić piosenkę na inną. Jednak najbardziej co mnie zaciekawiło to że kiedy postać się oddalała muzyka grała coraz ciszej, aż w końcu jej nie było słychać, a kiedy przybliżała to coraz głośniej, ale do ustalonego poziomu. Ciekawym efektem w tym było też że piosenka po powrocie postaci dalej leciała ta sam i to nie tak że od początku ale było słychać dalszy ciąg.
W standardowym gta sa chyba nigdzie nie ma takiego efektu. Tam jak gra muzyka i jak się zaczyna to nagle i równie szybko się kończy.
Ktoś wie jak takie coś zrobić?
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Przyczemienie obiketu do peda
|
Napisano dnia:
2011-05-16 13:45:47
Jak przyczepić obiekt do peda ale tak żeby on się nie ruszał na nim kiedy postać się porusza.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
worms 2 nie widzi płyty?
|
Napisano dnia:
2011-05-14 23:15:34
Ściągnij se patha no-cd i będzie gites. Na pierwszej lepszej stronie znajdziesz go. Ja tak robię do wielu gier które mam bo to normalnie żenujące jest. Nie dość że gra dwa razy dłużej się uruchamia to jeszcze jakieś cuda się dzieją. Tak ostatnio zrobiłem z grą Wheelman bo gra cięła się i dwa razy dłużej uruchamiała się. Po tej operacji problem znikną.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Niechlujne latanie helikoptera + ped
|
Napisano dnia:
2011-05-10 12:17:19
Tworze misje gdzie podczas jedne sceny ped będzie leciał helikopterem. Problem polega na tym że jak leci tym heli to bardzo nie równomiernie. To raz się w znosi to opada, a innym razem znowu ni z stąd ni zowon robi kółko nad jakimś punktem i dopiero leci dalej. Wie ktoś jak to można naprawić?