Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
jak w 3d max otworzyć model auta?
|
Napisano dnia:
2011-05-10 00:01:41
Ten błąd pojawia się wtedy kiedy pojazd został zrobiony w Zmodeler lub jakimś innym programie. One zazwyczaj mają inne właściwości pliku dff. Mnie osobiście tego problemu nie udało się rozwiązać.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
dlaczego 3dmax powieksza mi model?
|
Napisano dnia:
2011-05-07 19:23:27
Trochę dziwna sprawa z tym. Może przypadkiem go sobie powiększyłeś. Bądź co bądź spróbuj jeszcze raz edytować ten obiekt i wyciąć sobie ten otwór w nim. A jak nie będzie dalej działać to prześlij mi ten obiekt to zobaczę co z nim jest nie tak.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Ładownie obiektów (mod)
|
Napisano dnia:
2011-05-05 12:26:28
Gdzieś na tej stronie widziałem mod do gta sa że po dodaniu go do gry i rozpoczęciu gry obiekty są od razu załadowane ale nigdzie tego nie mogę z najść. Jak ktoś może to niech podeśle linka.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Święcące neony,ściany i okna
|
Napisano dnia:
2011-05-04 13:12:35
Może kto będzie wiedział
1. Jak się robi takie świecące neony? jak na budynkach niekiedy można spotkać
2. Jak zrobić okna, które świecą w nocy?
3. Niekiedy można znaleźć budynek że oprócz świecącego okna ma tak fajnie świecącą w okół okna ścianę np. na zielono. Jak takie coś się robi?
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
NEW HOUSE
|
Napisano dnia:
2011-05-03 23:10:19
3ds max - na początku może wydawać się trudny ale jak tak posiedzisz nad nim to wręcz jego obsługa jest prosta jak obsługa painta. Po za tym tworzenie modów nie kończy się z obeznaniem tylko jednego programu. Trzeba też opanować jakiś program do tworzenia grafiki np. gimpa. Żeby ci się nie nudziło to powinieneś poznać choćby podstawy obsługi tworzenia skryptów w SB. Ale to nie wszystko. Powinieneś także umieć obsługę takich programów jak; map editor, img tol czy txd worskop. To tylko podstawowe programy pozwalające stworzyć stworzyć w miarę dobrego moda. Żeby w ogóle ktoś zauważył twojego moda musisz się jeszcze więcej nauczyć niż tu napisane.
Wydaje się straszne ale jeżeli ma się chęci i czasz to można wszystko osiągnąć. Jedynie co może stanąć na przeszkodzie to wyobraźnia.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
NOS Control pod CLEO
|
Napisano dnia:
2011-04-30 12:03:38
A możesz napisać na cym to polega? Może dało by się takie coś napisać.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Zapętlona aktualizacja.
|
Napisano dnia:
2011-04-29 01:56:34
Zadałem to samo pytanie na innym forum i tam mi powiedzieli żeby zainstalować dodatkowe oprogramowanie zwane "Games for Windows Marketplace". Path po tej operacji pobrał się normalnie i tak samo zainstalował i gra działa jak trzeba.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Pojazdy
|
Napisano dnia:
2011-04-29 01:51:40
Do końca pewien tego nie jestem ale jak próbowałem to rozszyfrować to wychodziło na to że to jest zwykła tekstura bmp. Przynajmniej tak wynikało jak sobie pobrałem inne zrobione pojazdy przez kogoś i podejrzałem jak są robione. Jednak jak coś w nich próbowałem zmienić i potem dodać do gry czy tam przy zapisywaniu zmian(nie pamiętam już) program dar się że to nie jest tekstura rgb czy jakoś tak. Ale mi się w to głębiej już nie chciało zagłębiać.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Misje w CLEO
|
Napisano dnia:
2011-04-28 21:41:50
W sony bulider, tylko tam opcje po prawej stronie na dole w rogu trzeba przestawić na vc i i ewentualnie zmienić folder gry żeby program widział vc a nie np. sa.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Zapętlona aktualizacja.
|
Napisano dnia:
2011-04-28 18:18:56
No ale czemu nic z tym nie można zrobić. Przecież chyba jest jeszcze w tej grze czynne multi. Może ktoś jeszcze inny na ten temat wypowie co może być z tym nie tak.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Zapętlona aktualizacja.
|
Napisano dnia:
2011-04-28 16:45:40
Zrobiłem sobie małe upgrade sprzętu i chciałem sprawdzić jak działa na nim gta 4. Z samą instalacją gry nie było problemu. Kłopoty zaczęły się dopiero jak chciałem zalogować się do tamtejszej usługi. No więcej zalogowałem się i w tym momencie gra chciała pobrać aktualizacje na co się zgodziłem. Po pobraniu aktualizacji gra wyłączyła się i zaczęła instalować tą aktualizacje. Potem włączyła się i znowu prosiła o zalogowanie więc to zrobiłem. Ku mojemu zdziwieniu po zalogowaniu się gra znowu prosi o aktualizacje więc myśląc ze tamto to było jednak coś innego znowu się zgodziłem. Po ponownym uruchomieniu gry znowu trzeba wykonywać te same operacje i tak w kółko. No po prostu dobijacie. Dawniej nie miałem tego problemu i wszystko zainstalowało się jak trzeba. A teraz takie cyry. Może ktoś wie co jest nie tak z tą grą?
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
GTA CW czy GTA VCS
|
Napisano dnia:
2011-04-28 14:45:32
Weź oba. Na allegro używki za grosze można to kupić. Czasem nawet w zestawie.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
jak z modelu samochodu zrobić budynek?
|
Napisano dnia:
2011-04-24 16:48:26
Jeżeli chcesz mieć samochód jako zwykły obiekt to zrób tak:
1. Usuń wszystkie dummy, czyli wszystkie części odpowiedzialne za świecenie świateł, kręceni się kół itd.
2. Z reguły kiedy importuje się jakiś pojazd to ma on jedno koło. Dlatego dorób pozostałe koła.
3. Następnie usuń warstwę tą która jest odpowiedzialna za to ze samochód jest widoczny z daleka(tą taką kanciastą)
4. I jeszcze warstwę odpowiedzialne za to że pojazd jest z niszczony.
5. Potem połącz wszystkie części w jedno.
6. Na koniec nałóż teksturę na pojazd jeszcze raz i zobacz czy jest dobrze ułożona. Jeżeli są jakieś prześwity, albo jest gdzieś jakiś np. biały kolor, a taki ci nie pasuje to praw.
7. Co do tworzenia kolizji to robi się to tak samo jak w przypadku zwykłego np. budynku. I nie trzeba nic więcej kombinować.