Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2011-04-24 14:06:01
a więc mam samochód z gta vc i chce go tak przerobić by można było go podstawić w edytorze map ale żeby był jak budynek że nie można nim jeżdzić tylko stoi sobie.
wiem że potrzeba trzeci plik .col który odpowiada za kolizje z obiektami. jak go zrobić? mam tylko ZModeler 2.
___________________
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-04-24 16:48:26
Jeżeli chcesz mieć samochód jako zwykły obiekt to zrób tak:
1. Usuń wszystkie dummy, czyli wszystkie części odpowiedzialne za świecenie świateł, kręceni się kół itd.
2. Z reguły kiedy importuje się jakiś pojazd to ma on jedno koło. Dlatego dorób pozostałe koła.
3. Następnie usuń warstwę tą która jest odpowiedzialna za to ze samochód jest widoczny z daleka(tą taką kanciastą)
4. I jeszcze warstwę odpowiedzialne za to że pojazd jest z niszczony.
5. Potem połącz wszystkie części w jedno.
6. Na koniec nałóż teksturę na pojazd jeszcze raz i zobacz czy jest dobrze ułożona. Jeżeli są jakieś prześwity, albo jest gdzieś jakiś np. biały kolor, a taki ci nie pasuje to praw.
7. Co do tworzenia kolizji to robi się to tak samo jak w przypadku zwykłego np. budynku. I nie trzeba nic więcej kombinować.
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2011-04-24 16:50:50
no o to mi chodzi że nie wiem jak zrobić to .col
___________________
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2011-05-01 19:38:30
jak w 3d max otworzyć dff za pomocą Kams Script for 3ds Max?
nie będę zakładał nowego tematu
___________________