Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
A w japońskich seriach anime gustujesz? Tam to dopiero w niektórych serialach flaki na lewo i prawo lecą.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Zna ktoś jakiś dobry darmowy program który potrafi przekontrastować tekstury z np. formatu jpg do formatu dds?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Ten Plugin chyba wymaga patcha co najmniej w wersji 6. Jednak wszystkie linki w szukajce prowadzą do patcha do crysis 2. Ma ktoś linka do najnowszego patha ale do pierwszej części? Bo nie wiem albo ja nie umiem szukać albo ten patch pasuje też do pierwszej części.

Moja wersja 3ds to 9.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jakieś pół metra za najdalszym brzegiem mapy. Ciekawe jak w mta zrobili że można obiekty ustawiać nieraz i kilka kilometrów poza mapą.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Tak sobie pomyślałem żeby można było spróbować prze konwertować obiekty z gta sa do gry Crysis. Znalazłem jeden filmik pokazują jak przystawać obiekty żeby one działały w tej grze ale nigdzie nie mogę znaleźć plugina umożliwiającego zapisanie modeli do formatu jaki potrzebuje ta gra żeby je odczytać. Jeżeli ktoś ma jakieś informacje na ten temat to byłbym wdzięczny.

Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie wiem o co ci chodzi z tą mapką bo tak trochę niechlujnie napisałeś ale co do koloru nie ba to je można ustalać za pomocą opocdu
Kod:
04F9: set_interior 2 color_to 0
Jednak jaki interior i id koloru to niebo ma to nie wiem.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Też tego z ciekawości szukałem co to jest. Nawet na forach warezowych tego nie ma, a co ciekawe jak się język wyszukiwanie ustawi na rosyjski to wszystkie wyszukiwania prowadzą do anime dla dorosłych.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Co do pierwszego to wystarczy dać coś takiego
Kod:
0669: 0@ = create_attached_particle "prt_bubble" on_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 0.05 0.12 0.0 flag 1 
0883: attach_particle 0@ to_actor $PLAYER_ACTOR mode 5
064C: make_particle 0@ visible

Tylko ten efekt prawidłowo działa tylko pod wodą.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jak ci się chce możesz spróbować przerobić wszystkie tekstury na czarno biało. Kiedyś jednej z dzielnic zmieniłem tekstury na czarno biało i całkiem niezły efekt wyszedł.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Ech. Nie o to mi chodzi. Ja chcę opcoda, który mi sprawdzi czy gracz przy wpisywaniu komendy nie popełnił błędu. Rozumie ta?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Dokładnie to czy został poprawnie wpisany tekst. Np. ustaliłem sobie że po wpisaniu słowa infernus pojawia się ten samochód, a jeżeli wpiszę np. inferusssss to że jest źle.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Czy jest może jakiś opcod sprawdzający gracz wpisał tekst?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
3. Prosiłbym także o wyjaśnienie problemu z miganiem obrazu podczas ładowania po wyczyszczeniu mapy i czy da się to jakoś naprawić.

Nie sprawdzałem tego do końca ale zauważyłem że im więcej się doda wpisów, mam tu namyśli plików ipl i ide w map edytorze to tego migania podczas ładowania jest mniej. Jak będę miał chęć to sprawdzę czy to rzeczywiście podziała choć ostatnio w ogóle straciłem zapał do grzebania w takim czymś.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jaki path trzeba zainstalować żeby pograć przez ten nie oficjalny multi?
Created & Powered by MakG