Cytat:
Podczas ładowania mam błąd. Zapętliłem tak jak kazałeś i sprawdziłem jeszcze raz nazwy plików lecz mam błąd podczas ładowania. Czy w skrypcie jest jeszcze coś potrzebne odprócz tych kodów które sa powyżej?
Tutaj masz gotowy przykład. Plik test1.txd wrzuć do folderu \models\txd, a plik test1.cs wrzuć do folderu cleo. Teksturę uruchamiasz za pomocą klawisza G.
Co do tego zapętlania tekstur to ja daje normalnie bez zapętlania czyli coś takiego
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
0390: load_txd_dictionary 'test1'
038F: load_texture "tekstura1" as 1
04BB: select_interior 0
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 0
08C7: put_actor $PLAYER_ACTOR at 2496.4241 -1672.0006 13.3359 //
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 268.4333
:check
wait 0
if
0AB0: key_pressed 0x47
jf @check
03E3: set_texture_to_be_drawn_antialiased 1
038D: draw_texture 1 position 330.0 200.0 size 150.0 150.0 RGBA 255 255 255 255
0A93: end_custom_thread
i działa bez najmniejszego problemu czyli nie znika
=================================================
ToyotaSupra napisał(a):
Dołączam się do tematu. Jak zrobić by po wejściu do markera wyświetlały się po kolei obrazki z pliku .txd?
Zasada podobna jak wyżej tylko zamiast klawisza ustawisz czekpońta gdzieś tam na mapie. Potem zamrasza gracza i wyświetlasz obrazki z pliku txd za pomocą opcodów podanych w poradniku.
PS.
Na przyszłość zakładaj własne tematy bo tak to się robi burdel i ciężko popłać się komu co odpowiedzieć. Nawet jeżeli temat jest bardzo podobny. Nikt cię za to nie ochrzani.