Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Napisano dnia: 2011-08-14 11:27:05
Mam taki problem mianowicie gdy stawiam w jakimś miejscu traktor w CLEO to gra automatycznie dodaje mi do niego kierowcę który odjeżdża tym traktorem. Chyba że jest noc to wszystko jest w porządku. Wie ktoś może jak naprawić ten problem, oczywiście chodzi o GTA SA.
Postów:
245
Dołączył:
2011-03-21
Napisano dnia: 2011-08-14 13:20:37
A jak napisałeś ten skrypt?
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Napisano dnia: 2011-08-14 13:42:15
Po prostu:
Kod:
0000: NOP
0A95: enable_thread_saving
wait 0
014B: 1@ = init_parked_car_generator #TRACTOR color 3 3 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -1107.724 -1643.888 76.334 angle 270.0
014C: set_parked_car_generator 1@ cars_to_generate_to 101
0A93: end_custom_thread
Postów:
245
Dołączył:
2011-03-21
Napisano dnia: 2011-08-14 14:02:18
Takie rzeczy pisz w [code] i jak dla mnie jest dobrze nie wiem czemu jest kierowca, ja kiedyś robiłem tak samo i było dobrze.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-08-14 14:33:00
Do postawienia traktora spróbuj użyć tych opcodów
Kod:
00A5: $WOZ = create_car #GREENWOO at 2288.7903 -1673.1986 14.3883
0175: set_car $WOZ z_angle_to 358.2751
0229: set_car $WOZ color_to 2 1
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Napisano dnia: 2011-08-14 17:23:47
Z tymi opcodami dzieje się to samo tylko rzadziej (tzn. czasami jest dobrze bez kierowcy, ale tylko czasami). Taka sytuacja z dodawaniem kierowcy występuje tylko w przypadku traktoru i kombajnu, może dlatego że normalnie w grze te dwa pojazdy zawsze występują z kierowcą. Może istnieje jakiś opcode który blokował by dodawanie kierowcy do pojazdu?
Postów:
536
Dołączył:
2011-04-12
Napisano dnia: 2011-08-14 18:38:08
A w grze masz też inne mody cleo? Skasuj wszystkie i wklej tylko tego z traktorem . Możliwe że inny mod zakłóca pracę tego
___________________
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-08-14 18:44:11
Czy istniej to nie wiem ale postacie do pojazdów można też dodawać za pomocą 3ds max i odpowiedniej wtyczki. Potem za pomocą programu o nazwie RW Analyze rozbiera się taki pojazd(plik dff) na czynniki pierwsze i przez niego dodaje taką postać. Pewnie stąd to się wzięło. Można by było otworzyć plik dff tego pojazdu przez wyżej wymieniony program i usnąć odpowiedni wpis tej postaci i może by podziałało. Jednak istniej ryzyko że później gra może działać nie poprawnie.