Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jaki jest opcod na zmianę skina? Wiem że był taki ale za nic sobie nie mogę przypomnieć jak to leciało.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Ale oczojebne kolory tego czytać się nie da. Jak już robisz reklamę to rób to jak trzeba. A jak myślisz że takie coś się wrzuca w oczy to się grubo mylisz to wręcz odstrasza.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Ma ktoś jakiś trial jak stworzyć cegłę w gimpie? Coś takiego jak ta poniżej

http://cms.rego.pl/_cms_data/hoff/_cms_img/normal/cegla_tradycyjna_052
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Może ktoś powiedzieć w jakim pliku znajduje się tekstura wody?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Mam zrobione w 3ds max animacje obracającego się zębatego koła. I takie pytanie, czy jest jaki opcod lub jakiś inny sposób który pozwolił by na zatrzymanie tego koła lub wznowienie?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
To przeczytaj ten temat.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Skorzystaj z tego tematu. Tam jest to opisane w miarę dokładnie.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jest program do przeglądania animacji bez włączania gry. Wystarczy wczytać plik z animacjami i jakąś postać i można łatwo podglądać jak dana animacja wygląda. A sam program znajduje się tutaj.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Znalazłem w necie fajny trial na temat jak zrobić animowaną teksturą. Czyli np. coś takiego. Poradnik niestety jest po japońsku. Co prawda przetłumaczyłem stronę za pomocą translatora na nasz jeżyk ale i tak ciężko mi się połapać o co w tym chodzi. Samemu jak do tej pory udało mi się zrobić że tekstura przesuwa się cały czas w lewo. Ale jak już próbowałem zrobić coś takiego jak na tym filmiku wyżej to niestety mi się nie powiodło. Może ktoś wie jak takie coś zrobić?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Nowy model i ciemna postać

Hi all. Kiedy tworzy się nowy model do gry to często występuje problem z ciemną postacią kiedy ona po nim się porusza(rys. 1). Winowajcą tego zjawiska jest kolizja(inaczej plik col). Żeby naprawić ową przypadłość wystarczy pobrać program z naszej strony o nazwie CollEditor2.

http://img59.imageshack.us/img59/8521/01ciemnapostac.th


Po pobraniu programu wypakuj go do dowolnego folderu. Gdy to zrobisz uruchom go i z menu file wybierz open

http://img109.imageshack.us/img109/3894/02open.th

no i załaduj swoją kolizje.

http://img692.imageshack.us/img692/6243/otwrz.th


Następnie kliknij prawym klawiszem mysz po lewej stronie na nazwę załadowanej kolizji i z stworzonego menu wybierz lighting,

http://img638.imageshack.us/img638/4952/03lighting.th

a z wygenerowanego okna przez program kliknij w opcje o nazwie default(rys. 4). Po tej operacji dwa suwaki powinny się zresetować(rys. 4).

http://img833.imageshack.us/img833/5427/04open.th

Gdy tak się stanie złap za czwarty suwak od dołu i przesuń go z powrotem w prawo na 100%( automatycznie powinien się ustawić również pierwszy suwak i również na 100%) i kliknij na OK. No i cała operacja rozjaśniania postaci została zakończona. Na koniec z menu file wybierz [b]save[/b i zapisz zmiany. Teraz zostaje dodać kolizje do gry i cieszyć się jasnym modelem. Jeżeli wszystko dobrze zrobiłeś efekt powinien wyjść taki

http://img832.imageshack.us/img832/6149/05jasnapostac.th

Problem jest w sumie prosty do rozwiązania co widać po poradniku. Jednak jak by były jakieś problemy z tym to zapraszam na forum.




Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
[quote=MakG]
kolo33: To też nie jest takie trudne. Jeżeli jesteś zainteresowany, to w wolnym czasie zrobię na ten temat tutorial.
Oj to by się przydało.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Mnie chodzi o to czy da się je wszystkie za jednym zamachem nałożyć, a nie każde z osobna nakładać.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Chciałem sobie prze konwertować jedne budynek z gta 3 do sa w 3dsmax i nieco go przerobić ale z tymi samymi teksturami. No i właśnie mam pytanie związku z tymi teksturami. Czy w 3ds max da się jakoś na łożyć czy tam o teksturować cały budynek teksturami hurtem czy trzeba każdą teksturę nakładać osobne na model?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Wchodzisz tu i po prawej klikasz pobierz. Tylko musisz mieć zaznaczone po lewej stronie Moveobject.cs. Przy okazji polecam inne mody cleo z tej strony. Bo nie które są naprawdę ciekawe.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Do czego te opcody służą?
Kod:
0AE1: $actor = random_actor_near_point 0@ 1@ 2@ in_radius 10.0 find_next 1 pass_deads 
0AE2: $car = random_vehicle_near_point 0@ 1@ 2@ in_radius 10.0 find_next 1 pass_wrecked 1 

Wydawało mi się że coś z przypadkowymi pieszymi i pojazdami ale jednak nie.
Created & Powered by MakG