Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Czy mógłby mi ktoś pomóc poprawić ten kawałek skryptu:

Kod:

:CarSpawner
wait 0 
if 
   not Actor.Driving($PLAYER_ACTOR)
jf @CarSpawner
jump @LANDSTALKER
:LANDSTALKER 
while true
  wait 0
  if
    0ADC: test_cheat "LANDSTALKER"
  then
  Model.Available(#LANDSTAL)
jf @LANDSTALKER 
Actor.StorePos($PLAYER_ACTOR, 1@, 2@, 3@)
1@ += 1.0 
2@ += 1.0 
$LANDSTAL = Car.Create(#LANDSTAL, 1@, 2@, 3@)
  end
jump @CarSpawner
end_thread 


Chciałbym aby te auto zespawnowało się przed graczem. Modele są załadowne ;) a na początku jest określone thread.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Skorzystaj z tego tematu. Tam jest to opisane w miarę dokładnie.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Tylko że tam nie ma opisanego spawnu za pomocą wpisanego kodu na klawiaturze, a mi właśnie takie coś jest potrzebne.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
To przeczytaj ten temat.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Korzystałem z tego tutka, lecz mi to nie wychodzi :/
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Ehh...

Kod:
while true
    
0001: wait 0 ms
    if
        
80DF:   not actor $PLAYER_ACTOR driving
    then
        
if
            0ADC:   test_cheat "LANDSTALKER"
        then
            
0ADD: spawn_car_with_model #LANDSTAL like_a_cheat
        end
    
end
end


Proste jak konstrukcja cepa.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Akurat ten kod nie działa. Sam go już próbowałem używać, lecz po wpisaniu kodu po prostu nic się nie dzieje tak jakby tego pliku wogólę nie było.
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Nie ma bata, u mnie działa bezproblemowo.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Na pewno masz zainstalowaną bibliotekę CLEO w wersji 4 z naszej strony?

___________________
Administrator
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Dziękuję za pomoc :) Miałem zainstalowaną bibliotekę CLEO 4 ale najwyraźniej była jakaś stara albo coś, w każdym razie wszystko pięknie działa.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Sorka że ponawiam temat, ale mam jeszcze jedno pytanie.

Jak użyć takiej funkcji na większość ilość pojazdów? tzn. że chcę np. zrobić 30 kodów i każdy do osobnego pojazdu? Kombinowałem ale zawsze spawnował się tylko ten który jest jako pierwszy umieszczony w skrypcie, nie wiem dlaczego.
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Wystarczy kolejne konstrukcje dodać do pętli, proste jak drut.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG