Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Napisano dnia: 2011-09-03 18:31:02
Czy mógłby mi ktoś pomóc poprawić ten kawałek skryptu:
Kod:
:CarSpawner
wait 0
if
not Actor.Driving($PLAYER_ACTOR)
jf @CarSpawner
jump @LANDSTALKER
:LANDSTALKER
while true
wait 0
if
0ADC: test_cheat "LANDSTALKER"
then
Model.Available(#LANDSTAL)
jf @LANDSTALKER
Actor.StorePos($PLAYER_ACTOR, 1@, 2@, 3@)
1@ += 1.0
2@ += 1.0
$LANDSTAL = Car.Create(#LANDSTAL, 1@, 2@, 3@)
end
jump @CarSpawner
end_thread
Chciałbym aby te auto zespawnowało się przed graczem. Modele są załadowne ;) a na początku jest określone thread.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-09-03 20:03:26
Skorzystaj z
tego tematu. Tam jest to opisane w miarę dokładnie.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Napisano dnia: 2011-09-04 12:04:32
Tylko że tam nie ma opisanego spawnu za pomocą wpisanego kodu na klawiaturze, a mi właśnie takie coś jest potrzebne.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-09-04 12:32:01
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Napisano dnia: 2011-09-04 12:41:43
Korzystałem z tego tutka, lecz mi to nie wychodzi :/
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2011-09-04 12:55:12
Ehh...
Kod:
while true
0001: wait 0 ms
if
80DF: not actor
$PLAYER_ACTOR driving
then
if
0ADC: test_cheat
"LANDSTALKER"
then
0ADD: spawn_car_with_model #LANDSTAL like_a_cheat
end
end
end
Proste jak konstrukcja cepa.
___________________
Moderator
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Napisano dnia: 2011-09-04 17:44:48
Akurat ten kod nie działa. Sam go już próbowałem używać, lecz po wpisaniu kodu po prostu nic się nie dzieje tak jakby tego pliku wogólę nie było.
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2011-09-04 20:17:08
Nie ma bata, u mnie działa bezproblemowo.
___________________
Moderator
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-09-04 21:08:37
Na pewno masz zainstalowaną bibliotekę CLEO w wersji 4 z naszej strony?
___________________
Administrator
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Napisano dnia: 2011-09-05 17:17:31
Dziękuję za pomoc :) Miałem zainstalowaną bibliotekę CLEO 4 ale najwyraźniej była jakaś stara albo coś, w każdym razie wszystko pięknie działa.
Postów:
205
Dołączył:
2010-11-23
Napisano dnia: 2011-09-07 18:51:45
Sorka że ponawiam temat, ale mam jeszcze jedno pytanie.
Jak użyć takiej funkcji na większość ilość pojazdów? tzn. że chcę np. zrobić 30 kodów i każdy do osobnego pojazdu? Kombinowałem ale zawsze spawnował się tylko ten który jest jako pierwszy umieszczony w skrypcie, nie wiem dlaczego.
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2011-09-07 19:03:38
Wystarczy kolejne konstrukcje dodać do pętli, proste jak drut.
___________________
Moderator