Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Usunięcie przypadkowego pojazdu.
|
Napisano dnia:
2011-02-14 23:15:44
Jaki jest opcod aby można było usunąć przypadkowy wzięty pojazd z drogi np. po wjechaniu do czerwonego kółka.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
[3ds max -> GTA SA] Dziurawe obiekty...
|
Napisano dnia:
2011-02-14 22:04:57
Jedno co jest źle zrobione to na pewno nie masz wyzerowanego obiektu. Po za tym to nie wiem co innego może być nie tak bo po dodaniu do gta sa tej twoje wyspy to też u mnie jest źle generowana przez silnik gta sa. Oczywiście zrobiłem nową kolizje i plik dff ale dalej jest chyba ten sam błąd co u ciebie.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
[3ds max -> GTA SA] Dziurawe obiekty...
|
Napisano dnia:
2011-02-14 20:17:34
Przyczyną może być że te obiekty są zbyt właśnie skomplikowane. Silnik gry gta sa ma ograniczoną ilość odtwarzania poligonów czy jak to się zwie. Po za tym obiekty nie mogą być zbyt duże bo przez to może być też ten błąd. Jeżeli dalej nie będziesz mógł sobie poradzić z obiekt to jak chcesz to prześlij go na jaki serwer i wstaw linka tu na forum to sprawdzę co może być nie tak.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Zupełnie nowe auto - zupełnie nowy dźwięk
|
Napisano dnia:
2011-02-10 18:28:13
Można by było spróbować dodać dźwięk samochodu przez cleo. Stworzyć odpowiedni scrypt i powinno działać. Przynajmniej tak mi się wydaje.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
[WIP]The House of Your Dreams
|
Napisano dnia:
2011-02-09 20:11:19
A powiedz ty mi czy ten dom robisz od postaw czy to jest konwersja z innej gry. Jeżeli to pierwsze to w jakim programie to chatkę modelowałeś?
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
unoszący się kuż
|
Napisano dnia:
2011-02-09 01:07:52
Na upartego można to też zrobić po przez edycje kolizji danego obiektu za pomocą CollEditor2. Zapewne zauważyłeś że jak się chodzi czy tam jeździ po jakieś powierzchniach to raz słychać trawę, a innym znowu piasek pod stopami czy tam kołami. Przy tym też unosi się kurz czy tam co innego. Takie coś można właśnie ustawiać w tym programie.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Pętla i tekst
|
Napisano dnia:
2011-02-08 17:12:31
Tak się domyślałem że przez zapętlenie ale i tak nie bardzo wiem jak to naprawić. Wydaje mi się że robiłem tak jak to mówisz że by skoczyć do innej procedury ale jak tak robiłem to znowu po zniszczeniu którego kol wiek pojazdu pozostałe już się nie chciały niszczyć. Więc jak by ktoś podał mały przykład na tych moich wypocinach jak to naprawić to był bym wdzięczny.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
ID miniguna
|
Napisano dnia:
2011-02-06 12:07:37
Bo shoutbox nie jest od takich pytań. To tak jak byś miał urodziny a ktoś by cię w tedy zapytał o wzór np. z matematyki. Chyba byś go w tedy za drzwi wywalił. Chyba to tak można przedstawić.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Minigun.
|
Napisano dnia:
2011-02-05 13:39:15
To raczej nie jest jeden opcod to trzeba napisać cały skrypt do tego ale jak takie coś zrobić to dokładnie nie wiem.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Wyświetlenie ostatniego czasu na ekranie.
|
Napisano dnia:
2011-02-03 23:06:38
Jak zrobić że kiedy np. dojedzie się do checkpointa to wyświetla się czasz na ekranie jaki był w momencie przejazdu przez ten checkpoint?
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Tutoriale do innych gier
|
Napisano dnia:
2011-02-03 14:38:37
Jeżeli chodzi o wyciągnięcie modeli z gry takich jak bronie, postacie, obiekty itd. to można to zrobić za pomocą programu o nazwie 3D Ripper DX i potem edytować je w 3ds max.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Zgłaszanie błędów
|
Napisano dnia:
2011-01-30 23:45:17
Gdy klikam na regulamin na stronie głównej to się włącza logowanie.