Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
A ty chcesz zrobić własną kat scenkę czy wykorzystać te istniejące? Po za tym jeżeli modyfikujesz plik main to zapomnij o możliwości wczytania później swojego sava.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Dziwne to już stosowałem i to nie działa. Misje poboczne jak były włączone tak są. Chyba że źle coś robię ale co to już nie wiem.
Kod:
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 

0247: load_model #MAVERICK
0247: load_model #glendale

0247: load_model #dwmylc2

04ED: load_animation "CLOTHES"


:a1
wait 0
if and
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @a1
$ONMISSION = 1
048F: actor $PLAYER_ACTOR remove_weapons
00C0: set_current_time_hours_to 23 minutes_to 0 
03DE: set_pedestrians_density_multiplier_to 0.0 
01EB: set_traffic_density_multiplier_to 0.0     
0826: enable_hud 0 
06A5: AS_actor $PLAYER_ACTOR jump_forward stay_on_ground 200 ms and_stands_back 

00A5: 0@ = create_car #MAVERICK at -2233.1538 -2308.5024 30.5997  //heli
0175: set_car 0@ z_angle_to 72.8973
020B: explode_car 0@ 

00A5: 1@ = create_car #glendale at -2223.7534 -2330.9399 30.625    //na ozdobe
0175: set_car 1@ z_angle_to 320.6995 
020A: set_car 1@ door_status_to 4 
0574: set_car 1@ keep_position 1 

009A: 2@ = create_actor_pedtype 24 model #dwmylc2 at -2186.2656 -2322.7363 30.625  //postac startowa
Actor.Angle(2@) = 233.882
0187: $marker1 = create_marker_above_actor 2@
0605: actor 2@ perform_animation_sequence "CLO_Pose_Torso" IFP_file "CLOTHES" 4.0 loop 0 0 0 0 time 90000 // versionA 

:a2
wait 0
if
0118: actor 2@ dead
jf @a3
:exit1
fade 0 1500
wait 1500
Marker.Disable($marker1)
00A6: destroy_car 0@
00A6: destroy_car 1@
009B: destroy_actor 2@
0826: enable_hud 1
048F: actor $PLAYER_ACTOR remove_weapons
00C0: set_current_time_hours_to 9 minutes_to 0 
03DE: set_pedestrians_density_multiplier_to 2.0 
01EB: set_traffic_density_multiplier_to 2.0
00A1: put_actor $PLAYER_ACTOR at -2138.2405 -2449.4438 29.625
wait 1500
fade 1 1500
jump @exit2
:a3
wait 0
if
0118: actor $PLAYER_ACTOR dead
jf @a4
wait 5000
jump @exit1
//================================
:a4
wait 0
if
0105:   actor $PLAYER_ACTOR near_actor 2@ radius 10.0 10.0 10.0 sphere 0 on_foot
jf @a2
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
00A1: put_actor $PLAYER_ACTOR at -2195.7012 -2322.2273 29.625
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 257.7188
02A3: enable_widescreen 1
Camera.SetPosition(-2200.9468 -2326.2808 30.625, 0.0, 0.0, 0.0)
Camera.PointAt(-2200.9468 -2326.2808 30.625, 2)
Camera.OnPed($PLAYER_ACTOR, 15, 2)
05D3: AS_actor $PLAYER_ACTOR goto_point -2191.6965 -2322.5261 30.625 mode 4 3000 ms  
wait 2200
0605: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation_sequence "IDLE_CHAT" from_file "PED" 4.0 loop 0 0 0 0 3200 ms
wait 3500
0639: AS_actor 2@ rotate_to_actor $PLAYER_ACTOR
wait 3000
05DA: AS_actor 2@ run_away_in_panic_from -2207.3247 -2327.0615 30.625 away_radius 800.0 timelimit 95000 
05BF: AS_actor $PLAYER_ACTOR look_at_actor 2@ 30000 ms 
wait 7000
Marker.Disable($marker1)
009B: destroy_actor 2@
wait 2000
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = -257.7188
0605: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation_sequence "IDLE_CHAT" from_file "PED" 4.0 loop 0 0 0 0 3200 ms
wait 3200
05D3: AS_actor $PLAYER_ACTOR goto_point -2209.9924 -2326.7593 30.625 mode 4 5000 ms 
wait 3000
fade 0 1500
wait 1500
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
02A3: enable_widescreen 0
02EB: restore_camera_with_jumpcut 
wait 1500
fade 1 1500

:exit2
0A93: end_custom_thread 


Ktoś wie co robię źle że to nie działa?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jaki skrypt trzeba napisać lub jakich obkodów użyć żeby misje poboczne i możliwość zapisuj stanu gry pod czas misji był wyłączony?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Czy jest jakiś opcod który by potrafił zatrzymać zegar? Chodzi mi o to żeby była cały czas ta sam godzina.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
3. Pamięci , równie ważna część komputera jak karta graficzna. W gotowcach jest to zazwyczaj goodram , pamięci które miałem już 3 razy w kompie i za każdym razem spaliły się po tygodniu. Ogólnie nie polecam kupować pamięci GoodRam/ELIXIR/APACER/Twin Mos

Dziwne, ja mam te pamięci od jakiś 3 lat i nic z nimi się nie dzieje.

Cytat:
4. Praktycznie najważniejsza część kompa. Musi mieć w przednim panelu otwór na wentylator 120mm. Szczególnie polecam obudowy firm : Cooler Master (niezły wygląd w połączeniu z dużą siłą przepływu powietrza sprawia że ta obudowa powinna spodobać się ludziom wybrednym) , SilentiumPc (to samo co Cooler Master).

Nie wiem czemu uważasz że każda obudowa powinna mieć z przodu obudowy wentylator. Ja jakoś nie mam i wszystko chodzi jak ta lala. Moim zdaniem wystarczy porządny wentylator na proceku i karcie graficznej i dobry obieg powietrza w obudowie i nic się nie powinno dziać. Po za tym kolejny wentylator w obudowie to dodatkowy hałas w pokoju.

Po za tym nie powinno się moim zdaniem pisać takich artykułów jeżeli ktoś nie ma do czynienia z takimi produktami na co dzień. To co ty tu napisałeś to tylko zwykły komentarz.

Na koniec dodam że te komputery nie są znowu takie złe. Ale jeżeli ktoś kupuje komputer z myślą o grach to owszem nie powinien tego brać. One nadają się typowo tylko do prac biurowych.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie wiem czy dokładnie o to ci chodzi ale takie coś da się ustawić chyba przez program o nazwie "GTA Savegame Editor" edytując plik save. Na czym to dokładnie polega to nie wiem ale jak się tym bawiłem to udało mi się zmienić kolorek na mapie w danym miejscu.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Są takie pojazdy jak np. flatbed gdzie na nich raz jest przewożony towar a raz nie. Czy jest może jakiś opcod ustawiający że np. ten towar jest tam zawsze bez względu gdzie się pojazd zrespawnuje i ile raz?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Niech mi ktoś powie jak wie jak dopisać do tej pętli że gdy pojazd dotrze na miejsce to jest dalszy ciąg misji?

Kod:
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: test

0247: request_model #rdtrain // 
038B: load_requested_models
0@ = Marker.CreateIconAndSphere(23, 2770.9114, -2409.4753, 13.6276)

:a1
wait 0
if
00ED:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2770.9114 -2409.4753 radius 2.0 2.0 on_foot 
jf @a1
Marker.Disable(0@)

00A5: 1@ = create_car #rdtrain at 2780.1948 -2418.7534 12.7289
0175: set_car 1@ z_angle_to 90.0
0229: set_car 1@ color_to 2 1

:start1
0186: 2@ = create_marker_above_car 1@ //nad pojazdem
:a2
wait 0
if
0119:   car 1@ wrecked 
jf @a3
Marker.Disable(2@) //nad pojazdem
00A6: destroy_car 1@
00BA: show_text_styled GXT 'M_FAIL' time 5000 style 1

jump @exit1

:a3
wait 0
if
0118: actor $PLAYER_ACTOR dead
jf @a4
Marker.Disable(2@) //nad pojazdem
00A6: destroy_car 1@
00BA: show_text_styled GXT 'M_FAIL' time 5000 style 1

jump @exit1

:a4
wait 0
if
Actor.InCar($PLAYER_ACTOR, 1@)
jf @a6
Marker.Disable(2@) //nad pojazdem
0@ = Marker.CreateIconAndSphere(51, 2744.4121, -2421.5759, 13.6289)

:a5
wait 0
if
not Actor.InCar($PLAYER_ACTOR, 1@)
jf @a5
Marker.Disable(0@) //mareker docelowy
jump @start1


:a6
wait 0
if
00EE:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2744.4121 -2421.5759 radius 10.0 10.0 in_car 
jf @a2
Marker.Disable(0@)

02A3: enable_widescreen 1

:exit1
0A93: end_custom_thread


Oczywiście próbowałem dodać taką ale coś nie chce działać.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Przekonwertowałem sobie jedną broń z innej gry do gta sa i niby wszystko cacy ale jednego nie mogę poprawić. Mianowicie jak zrobić żeby postać trzymała dłonie tam gdzie trzeba? Na moje broni to wygląda tak ja na obrazku po niżej http://img821.imageshack.us/i/fdfsdsfs.jpg/ W 3ds max próbowałem ją przesuwać do tyłu do przodu ale to nie zmieniało położenia broni. Ktoś wie jak to poprawić?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Na tym sprzęcie zapomnij o graniu w gta 4. Jeżeli w ogóle by się udało gta uruchomić to najprawdopodobniej tylko slajdy byś oglądał. Na koniec dodam że tu nawet nie ma co wymieniać tylko niestety musisz kupić nowy sprzęt.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Można też do tego dać opcod, który powoduje że postać od razu zespawnuje się w pojeździe co jest moim zdanie bardzo wygodne. Polecam użyć tego opcoda po niżej.

Kod:
072A: put_actor $PLAYER_ACTOR into_car $WOZ driverseat
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Znalazłem błąd. Nie wiem jak bo sprawdzałem kilka razy ale przy spawnie postaci złą nazwę wpisałem ale jakim cudem to naprawdę nie wiem bo jak wszedłem do gry to dobrą postać mi zespawnowało. Bądź co bądź teraz działa. No i dzięki za pomoc.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
No niby wyeksportowałem ale zmian w grze nie widać.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Dać się na pewno da limit powiększyć. Ciekawi mnie jako oni to w mta dm zrobili że nie dość że powiększyli ilość obiektów to jeszcze można ustawiać te obiekty daleko poza mapą.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Edytowałem sobie jedną postać z gta sa w 3ds max i chciałem ją teraz wyeksportować. Jednak przy eksporcie wyskakuje mi komunikat że "select the skinned character only". Może mi ktoś powiedzieć gdzie robię błąd?
Created & Powered by MakG