Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Już tak próbowałem kiedyś robić to nic to nie dawało. Widać ten opcod może obsłużyć tylko siedem pozycji i koniec. Jakieś inne propozycje?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Czy są może jakieś legalne sklepy internetowe, które umożliwiają płacenie za towar po przez esemsy? Mam trochę grosza na komórce i nie bardzo mam co z tym zrobić a szkoda żeby się zmarnowało. Nawet jak bym miał 40% oddać to by było i tak dobrze niż stracić wszystko.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Zacząłem sobie robić taki pomocnik skryptera gdzie po wciśnięciu jakiegoś klawisza pojawia się menu i z niego można wybrać np. że spawnuje się postać w pojeździe tam gdzie stoi. Na razie mam coś takiego.
Kod:
:Klawisz
wait 0
if
00E1: player 0 pressed_key 4
jf @Klawisz
08D4: $Panel = create_panel_with_title 'TXT1' position 29.0 145.0 width 200.0 columns 1 interactive 1 background 1 alignment 1
08DB: set_panel $Panel column 0 header 'DUMMY' data 'TXT2' 'TXT3' 'TXT4' 'TXT5' 'TXT6' 'TXT7' 'TXT8' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY'
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
:czekaj_na_wybor
wait 0
if
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 15
jf @czekaj_na_wybor_test2
:wyjdz
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 15
08DA: remove_panel $Panel
03E6: remove_text_box
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
jump @Klawisz
:czekaj_na_wybor_test2
if
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 16
jf @czekaj_na_wybor
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 15
08D7: $Wybrane = panel $Panel active_row
08DA: remove_panel $Panel
03E6: remove_text_box
0871: init_jump_table $Wybrane total_jumps 7 1 @wyjdz jumps 0 @wybrane1 1 @wybrane2 2 @wybrane3 3 @wybrane4 4 @wybrane5 5 @wybrane6 6 @wybrane7
//==================================================
:wybrane1
Actor.StorePos($PLAYER_ACTOR, 1@, 2@, 3@)
1@ += 0.0 
2@ += 0.0
3@ += 80.0  
0@ = Car.Create(#hydra, 1@, 2@, 3@)
072A: put_actor $PLAYER_ACTOR into_car 0@ driverseat
02EB: restore_camera_with_jumpcut 
jump @wyjdz
//==================================================
:wybrane2
Actor.StorePos($PLAYER_ACTOR, 1@, 2@, 3@)
1@ += 0.0 
2@ += 0.0 
0@ = Car.Create(#peren, 1@, 2@, 3@)
072A: put_actor $PLAYER_ACTOR into_car 0@ driverseat
02EB: restore_camera_with_jumpcut 
jump @wyjdz
//==================================================
:wybrane3
Actor.StorePos($PLAYER_ACTOR, 1@, 2@, 3@)
1@ += 0.0 
2@ += 0.0 
0@ = Car.Create(#sentinel, 1@, 2@, 3@)
072A: put_actor $PLAYER_ACTOR into_car 0@ driverseat
02EB: restore_camera_with_jumpcut 
jump @wyjdz
//==================================================
:wybrane4
Actor.StorePos($PLAYER_ACTOR, 1@, 2@, 3@)
1@ += 0.0 
2@ += 0.0 
0@ = Car.Create(#stretch, 1@, 2@, 3@)
072A: put_actor $PLAYER_ACTOR into_car 0@ driverseat
02EB: restore_camera_with_jumpcut 
jump @wyjdz
//==================================================
:wybrane5
Actor.StorePos($PLAYER_ACTOR, 1@, 2@, 3@)
1@ += 0.0 
2@ += 0.0 
0@ = Car.Create(#moonbeam, 1@, 2@, 3@)
072A: put_actor $PLAYER_ACTOR into_car 0@ driverseat
02EB: restore_camera_with_jumpcut 
jump @wyjdz
//==================================================
:wybrane6
Actor.StorePos($PLAYER_ACTOR, 1@, 2@, 3@)
1@ += 0.0 
2@ += 0.0 
0@ = Car.Create(#taxi, 1@, 2@, 3@)
072A: put_actor $PLAYER_ACTOR into_car 0@ driverseat
02EB: restore_camera_with_jumpcut 
jump @wyjdz
//==================================================
:wybrane7
Actor.StorePos($PLAYER_ACTOR, 1@, 2@, 3@)
1@ += 0.0 
2@ += 0.0 
0@ = Car.Create(#washing, 1@, 2@, 3@)
072A: put_actor $PLAYER_ACTOR into_car 0@ driverseat
02EB: restore_camera_with_jumpcut 
jump @wyjdz

Problem jest w tym że do tego menu można dodać tyko siedem pozycji. Więc jak zrobić żeby można było dodać ich więcej?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Pisać posty, artykuły, triale itd. Za to dostaje się kasę.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jeżeli ma to dotyczyć dowolnego samochodu to nie możesz użyć tego opcodu
Kod:
02D4: car 1@ turn_off_engine
w takiej postaci. Musi on być przypisany do konkretnego pojazdu. To przez to może ci też błąd wywalać.

Do tego dorzuć jeszcze tego opcoda
Kod:
03C0: 0@ = actor $PLAYER_ACTOR car
i powinno działać.

Przy okazji. Może ktoś mi powiedzieć dlaczego jak zastosuję tego opcoda na wyłączanie ślinka z pętlą sprawdzającą która sprawdza czy gracz jest w pojedzie to w tedy wyłącza silnik ale jak ta sam pętla sprawdza czy gracz nie jest w pojeździe to mnie wywala z gry?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Znalazłem trochę inny tutek i polsku ale i tak się zgubiłem. Tam jest napisane żeby dodać te światełka trzeba w jednym programie odnaleźć
Cytat:
Zatem gdy mamy model otwieramy go za pomocą RW Analyze
Zjeżdżany na dół i szukamy kategorii "mesch Extension"
i ja właśnie tego "mesch Extension" nie mam w żadnym obiekcie.

Ktoś wie jak ten problem naprawić i żeby to w końcu działało?

http://forum.gtasite.pl/index.php?topic=65704.0
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Zacząłem sobie modelować taki mały tor wyścigowy. Jednak mam jeden problem. Po o teksturowaniu obiektu i dodaniu go do gry tekstury na nim bardzo się mienią. Jak by zlewają ze sobą. Jeszcze jak jestem blisko obiektu to jest całkiem przyzwoicie ale jak odjadę kawałek dalej to jest jak napisałem ciut wyżej. Po niżej przykład jak to wygląda http://img405.imageshack.us/f/trtretete.png/. Może ktoś wie jak naprawić żeby tekstury wyglądały jak na oryginalnych obiektach?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Kiedyś zacząłem robić taki wyścig. Po niżej w linku daje jego przykład.
http://www.przeklej.pl/plik/cleo-rar-0024nc3d1bq4
Nie jest to jednak kompletny wyścig bo brakuje w nim pętli sprawdzających czy gracz zginą czy nie i tym podobnych rzeczy. Jak się znasz na zaawansowanych pętlach to może choć trochę ten przykład ci pomoże jak to zacząć robić. A sam wyścig uruchamiasz klawiszem TAB.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Spróbuj tym
Kod:
03F0: enable_text_draw 1
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
za ustawianie tych dysz i jaki kąt jest tym poziomym?

Kod:
0745: set_hydra 0@ thrust_to_horizontal
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie jestem pewien ale żeby hydra atakował gracza to jest ten opcod
Kod:
070E: hydra 126@(48@,2i) attack_player_car $PLAYER_CHAR radius 10.0 
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie wiem jakim formacie są zapisane dźwięki w tej grze, ale np. w przypadku Painkillera one znajdują się w archiwach pod nazwą
Kod:
Sounds.pak
Można je wyciągnąć za pomocą programu o nazwie
Kod:
Dragon UnPACKer 5
I ja sobie tak właśnie wyciągnąłem kilka dźwięków z tej gry. Po niżej masz jakie formaty on obsługuje,

Kod:
Obsługuje następujące formaty GJD, DRS, BAR, FFL, REZ, PK3, PFF, RFA, SAD, LUG, STUFF, ART, REZ, POD, SYN, FPK, PFF, BIG, PCK, VP, BIN, PAK, GOB, MTF, PFF, PFF, PFF, HOG, MN3, PAC, UAX, UMX, UTX, XRS, PK4, ART, GRP, PAK, WAD, SDT, VOL, RES, BAG, RFD, SSA, ARCH00, TEX, GZP, ADF, DAT, TLK, SQH, DTA, CNT, PRM, X13, ROD, GOB, ZFS, SLF, 007, JAM, BOX, ZA, MOB, SNI, MGZ, BUN, HAL, BKF, M4B, POD, CPR, AWF, GRO, GRP, HPI, UFO, CCX, NOB.


Może coś ci pomoże ten program.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Czasem naprawienie tego problemu pomaga zmienienie jednej opcji w systemie. Zrób tak: wciśnij
Kod:
start>uruchom>
tam wpisz
Kod:
dxdiag
i wciśnij
Kod:
enter
. Następnie w okienku wybierz
Kod:
Dźwięk
i tam gdzie masz
Kod:
poziom sprzętowego przyspieszenia dźwięku
przesuń suwak w lewo do końca i kliknij na
Kod:
zakończ
.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jak zrobić święcący obiekt typu np. lampa? Próbowałem to zrobić na przykładzie oryginalnego takiego obiektu z gry w 3dsmax(Gmax). I niby jest ok ale jak nastanie noc w grze to wywala mnie do pulpitu.
Created & Powered by MakG