Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Napisano dnia: 2010-12-13 00:16:45
Siema.
Chciałbym się was spytać jak tworzyć wyscigi samochodowe (checkpointy, 3,2,1,GO itp.)
Z góry thx za pomoc.
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2010-12-13 19:17:53
Tworzysz zwykłe pętle sprawdzające dojazd do miejsca. Robisz to po kolei, najpierw pierwszy checkpoint, potem drugi itd.
Odliczanie do startu podejrzyj sobie w oryginalnym main.scm, trzeba zastosować odpowiednie parametry do funkcji wyświetlania tekstu. Możesz też zrobić to za pomocą tekstur.
___________________
Administrator
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2010-12-13 21:54:50
Kiedyś zacząłem robić taki wyścig. Po niżej w linku daje jego przykład.
http://www.przeklej.pl/plik/cleo-rar-0024nc3d1bq4
Nie jest to jednak kompletny wyścig bo brakuje w nim pętli sprawdzających czy gracz zginą czy nie i tym podobnych rzeczy. Jak się znasz na zaawansowanych pętlach to może choć trochę ten przykład ci pomoże jak to zacząć robić. A sam wyścig uruchamiasz klawiszem TAB.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Napisano dnia: 2010-12-13 23:29:47
Dzięki wam wielkie. Wyścig będzie chyba do GTA Sports MOD więc niewiem czy opublikuje przed wydaniem bety GTA Sports MOD. Jeszcze jedno pytanko mianowicie Jak nazywa sie zaczęcie wyścigu w main, chodzi mi jaka nazwa po :
Postów:
248
Dołączył:
2009-06-27
Napisano dnia: 2010-12-14 17:03:12
Sprecyzuj swoje pytanie.
Cytat:
Jak nazywa sie zaczęcie wyścigu w main, chodzi mi jaka nazwa po :
Co się nazywa? Pętla, skrypt, opcode?
Jak ja to rozumiem?
Na końcu dałeś "nazwa po :".
Kod:
":" + tekst
jest miejscem do którego można przeskoczyć (jump/gosub). Niektórzy mylą to czasem z pętlą. Czyli chodzi Ci o m.in. misję "High-Stakes, Lowrider"? Zaraz to znajdę..
//EDIT:
Kod:
DEFINE MISSION 36 AT @CESAR1 // Lowrider (High Stakes)
Czyli wpisujesz w wyszukiwarce
Kod:
:CESAR1
i szukasz tego co potrzebujesz
___________________
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Napisano dnia: 2010-12-15 15:09:12
O to mi chodziło. Temat do zamknięcia.