Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Zacząłem sobie modelować taki mały tor wyścigowy. Jednak mam jeden problem. Po o teksturowaniu obiektu i dodaniu go do gry tekstury na nim bardzo się mienią. Jak by zlewają ze sobą. Jeszcze jak jestem blisko obiektu to jest całkiem przyzwoicie ale jak odjadę kawałek dalej to jest jak napisałem ciut wyżej. Po niżej przykład jak to wygląda http://img405.imageshack.us/f/trtretete.png/. Może ktoś wie jak naprawić żeby tekstury wyglądały jak na oryginalnych obiektach?
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Tu się rozchodzi o Vertex Colors i Vertex Night Colors. Poszukaj w internecie pod takimi hasłami. Ja nie modeluję, i dokładniej Ci nic o tym nie powiem.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Może chodzi o obiekt LOD (LOng Distance)? Pamiętam, że też tak kiedyś miałem, jak przestawiłem tą wartość w obiekcie z 50 na 300 :D. Najłatwiej jest to ustawić w programie MEd. Możesz tą właściwość ustawić klikając na wybrany obiekt PPM i wybierając "Properties". Jeszcze wcześniej musisz stworzyć obiekt, który będzie widać z tej większej odległości.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG