Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2010-12-15 22:05:36
Zacząłem sobie modelować taki mały tor wyścigowy. Jednak mam jeden problem. Po o teksturowaniu obiektu i dodaniu go do gry tekstury na nim bardzo się mienią. Jak by zlewają ze sobą. Jeszcze jak jestem blisko obiektu to jest całkiem przyzwoicie ale jak odjadę kawałek dalej to jest jak napisałem ciut wyżej. Po niżej przykład jak to wygląda
http://img405.imageshack.us/f/trtretete.png/. Może ktoś wie jak naprawić żeby tekstury wyglądały jak na oryginalnych obiektach?
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2010-12-15 22:35:16
Tu się rozchodzi o Vertex Colors i Vertex Night Colors. Poszukaj w internecie pod takimi hasłami. Ja nie modeluję, i dokładniej Ci nic o tym nie powiem.
___________________
Moderator
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Napisano dnia: 2010-12-15 22:59:48
Postów:
248
Dołączył:
2009-06-27
Napisano dnia: 2010-12-16 07:17:06
Może chodzi o obiekt LOD (LOng Distance)? Pamiętam, że też tak kiedyś miałem, jak przestawiłem tą wartość w obiekcie z 50 na 300 :D. Najłatwiej jest to ustawić w programie MEd. Możesz tą właściwość ustawić klikając na wybrany obiekt PPM i wybierając "Properties". Jeszcze wcześniej musisz stworzyć obiekt, który będzie widać z tej większej odległości.
___________________