Napisano dnia: 2011-02-08 16:40:36
W sowim skrypcie na mapie mam ustawione trzy samochody. Do każdego z nich przypisany jest marker. Pierwsze pętle mają za zadanie sprawdzić że gdy samochód zostanie zniszczony to pojawia się napis że misja jest nie udana i samochód a raczej jego resztki zostają usunięte w raz z markerem. Co do usunięcia samochodu i markera działa na każdym samochodzie i w zasadzie napis że misja się nie powiodła przy każdym z pojazdów też się pojawia ale niestety nie chce znikać. Można powiedzieć że cały czasz jest wyświetlany. Po niżej mój mały skrypt Może ktoś powiedzieć co jest nie tak?
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
:sprawdzacz
wait 0
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @sprawdzacz
Model.Load(#premier)
Model.Load(#tahoma)
Model.Load(#emperor)
038B: load_requested_models
048F: actor $PLAYER_ACTOR remove_weapons
00C0: set_current_time_hours_to 9 minutes_to 20
01EB: set_traffic_density_multiplier_to 0.0
03DE: set_pedestrians_density_multiplier_to 0.0
select_interior 0
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 0
Actor.PutAt($PLAYER_ACTOR, 2517.3499, -1501.5211, 23.8281)
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 180.0
0@ = Car.Create(#premier, 2532.3699, -1526.2755, 23.9197)
Car.Angle(0@) = 0.0
1@ = Car.Create(#tahoma, 2518.989, -1526.2755, 23.7025)
Car.Angle(1@) = 0.0
2@ = Car.Create(#emperor, 2505.4495, -1526.2755, 23.7517)
Car.Angle(2@) = 0.0
0186: $marker0 = create_marker_above_car 0@
0186: $marker1 = create_marker_above_car 1@
0186: $marker2 = create_marker_above_car 2@
:s1
wait 0
if
Car.Wrecked(0@)
jf @s2
:rozwalony1
00BA: show_text_styled GXT 'M_FAIL' time 5000 style 1
Marker.Disable($marker0)
00A6: destroy_car 0@
:s2
wait 0
if
Car.Wrecked(1@)
jf @s3
:rozwalony2
00BA: show_text_styled GXT 'M_FAIL' time 5000 style 1
Marker.Disable($marker1)
00A6: destroy_car 1@
:s3
wait 0
if
Car.Wrecked(2@)
jf @s1
:rozwalony3
00BA: show_text_styled GXT 'M_FAIL' time 5000 style 1
Marker.Disable($marker2)
00A6: destroy_car 2@
jump @s1
0A93: end_custom_thread
0000: NOP
:sprawdzacz
wait 0
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @sprawdzacz
Model.Load(#premier)
Model.Load(#tahoma)
Model.Load(#emperor)
038B: load_requested_models
048F: actor $PLAYER_ACTOR remove_weapons
00C0: set_current_time_hours_to 9 minutes_to 20
01EB: set_traffic_density_multiplier_to 0.0
03DE: set_pedestrians_density_multiplier_to 0.0
select_interior 0
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 0
Actor.PutAt($PLAYER_ACTOR, 2517.3499, -1501.5211, 23.8281)
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 180.0
0@ = Car.Create(#premier, 2532.3699, -1526.2755, 23.9197)
Car.Angle(0@) = 0.0
1@ = Car.Create(#tahoma, 2518.989, -1526.2755, 23.7025)
Car.Angle(1@) = 0.0
2@ = Car.Create(#emperor, 2505.4495, -1526.2755, 23.7517)
Car.Angle(2@) = 0.0
0186: $marker0 = create_marker_above_car 0@
0186: $marker1 = create_marker_above_car 1@
0186: $marker2 = create_marker_above_car 2@
:s1
wait 0
if
Car.Wrecked(0@)
jf @s2
:rozwalony1
00BA: show_text_styled GXT 'M_FAIL' time 5000 style 1
Marker.Disable($marker0)
00A6: destroy_car 0@
:s2
wait 0
if
Car.Wrecked(1@)
jf @s3
:rozwalony2
00BA: show_text_styled GXT 'M_FAIL' time 5000 style 1
Marker.Disable($marker1)
00A6: destroy_car 1@
:s3
wait 0
if
Car.Wrecked(2@)
jf @s1
:rozwalony3
00BA: show_text_styled GXT 'M_FAIL' time 5000 style 1
Marker.Disable($marker2)
00A6: destroy_car 2@
jump @s1
0A93: end_custom_thread