Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
W jednym modzie widziałem fajny skrypt gdzie stał gościu sobie z radiem. Kiedy się podeszło do niego można było go zwerbować i on wszędzie za nami latał, a w radiu które trzymał w rękach grała sobie muzyka. Co ciekawe można było po wskazaniu celownikiem od broni zmienić piosenkę na inną. Jednak najbardziej co mnie zaciekawiło to że kiedy postać się oddalała muzyka grała coraz ciszej, aż w końcu jej nie było słychać, a kiedy przybliżała to coraz głośniej, ale do ustalonego poziomu. Ciekawym efektem w tym było też że piosenka po powrocie postaci dalej leciała ta sam i to nie tak że od początku ale było słychać dalszy ciąg.

W standardowym gta sa chyba nigdzie nie ma takiego efektu. Tam jak gra muzyka i jak się zaczyna to nagle i równie szybko się kończy.

Ktoś wie jak takie coś zrobić?
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Możesz "podlinkować" utwór mp3 do aktora:
Kod:
0AC1: $hMP3 = load_audiostream_with_3d_support "sample.mp3"
0AC4: link_3d_audiostream $hMP3 to_actor $actor
0AAD: set_mp3 $hMP3 perform_action 1


lub ręcznie liczyć i zmieniać głośność:
Kod:
0ABC: set_audiostream $hMP3 volume 0@

___________________
Administrator
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG