Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jak przyczepić obiekt do peda ale tak żeby on się nie ruszał na nim kiedy postać się porusza.
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Ponownie JEDNA minuta szukania w Sannym. Naprawdę trudne.

Kod:
069B: attach_object 88@ to_actor 38@ with_offset 0.0 0.5 -1.0 rotation 0.0 0.0 0.0
070A: AS_actor 358@ attach_to_object 359@ offset 0.0 0.0 0.0 on_bone 6 16 perform_animation "NULL" IFP_file "NULL" time 1

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
dobra wszystko fajnie, spoko tylko jak ustawić offset może byś powiedział ?
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Offset jest liczony od środka obiektu. Np. jeśli chcesz przyczepić obiekt do lewej nogi gracza, to:

Offset X - ujemny (przesunięcie w lewo)
Offset Y - bez zmian, chyba, że chcesz go umieścić na przedniej części nogi lub tylnej. Wtedy będzie odpowiednio dodatni lub ujemny
Offset Z - ujemny (przesunięcie w dół)

___________________
Administrator
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Jak ustawisz odpowiednią kość, wcale nie trzeba bawić się w offsety.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
A niby jak ?
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
W opcodzie.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Nie no ty to jesteś gościu. Niemogłeś napisać opcodu. Jak już zaczynasz to dokończ.
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Kod:
070A: AS_actor 358@ attach_to_object 359@ offset 0.0 0.0 0.0 on_bone 6 16 perform_animation "NULL" IFP_file "NULL" time 1

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG