Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-05-16 13:45:47
Jak przyczepić obiekt do peda ale tak żeby on się nie ruszał na nim kiedy postać się porusza.
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2011-05-16 14:59:25
Ponownie JEDNA minuta szukania w Sannym. Naprawdę trudne.
Kod:
069B: attach_object 88@ to_actor 38@ with_offset 0.0 0.5 -1.0 rotation 0.0 0.0 0.0
070A: AS_actor 358@ attach_to_object 359@ offset 0.0 0.0 0.0 on_bone 6 16 perform_animation "NULL" IFP_file "NULL" time 1
___________________
Moderator
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Napisano dnia: 2011-06-20 23:27:00
dobra wszystko fajnie, spoko tylko jak ustawić offset może byś powiedział ?
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-06-21 00:22:30
Offset jest liczony od środka obiektu. Np. jeśli chcesz przyczepić obiekt do lewej nogi gracza, to:
Offset X - ujemny (przesunięcie w lewo)
Offset Y - bez zmian, chyba, że chcesz go umieścić na przedniej części nogi lub tylnej. Wtedy będzie odpowiednio dodatni lub ujemny
Offset Z - ujemny (przesunięcie w dół)
___________________
Administrator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2011-06-21 22:55:46
Jak ustawisz odpowiednią kość, wcale nie trzeba bawić się w offsety.
___________________
Moderator
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Napisano dnia: 2011-06-23 01:16:59
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2011-06-23 12:34:01
W opcodzie.
___________________
Moderator
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Napisano dnia: 2011-06-23 14:44:00
Nie no ty to jesteś gościu. Niemogłeś napisać opcodu. Jak już zaczynasz to dokończ.
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2011-06-23 17:27:24
Kod:
070A: AS_actor
358@ attach_to_object
359@ offset 0.0 0.0 0.0 on_bone 6 16 perform_animation
"NULL" IFP_file
"NULL" time 1
___________________
Moderator