Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Witam. Mam pytanie, czy w San Andreas jest możliwe aby ustawić na mapie tekst 3D? Tak jak ma to miejsce w PAWN za pomocą "Create3DTextLabel".
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam

//Edit: Drugie pytanie.
Napisałem kod, w którym teoretycznie, jeśli stoję przy jakiejkolwiek postaci i wciskam klawisz "T", ta postać podnosi ręce do góry. Tutaj jest problem, bo postać nie podnosi wcale rąk, nie widzę, żadnej reakcji. Oto kod:

Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 
thread 'ROGOZ' 

:ROGOZ_13
wait 10 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @ROGOZ_13 
056D:   actor 0@ defined 


:ROGOZ_67
wait 0 
if 
0AB0:   key_pressed 94 
else_jump @ROGOZ_67 
Actor.StorePos($PLAYER_CHAR, 4@, 5@, 6@)
0A3E: unknown_get_actor_in_sphere 4@ 5@ 6@ radius 1.5 1.5 1.5 handle_as 0@ 

:ROGOZ_129
wait 10 
if 
056D:   actor 0@ defined 
else_jump @ROGOZ_129 
05C4: AS_actor 0@ hands_up 10000 ms 
0A93: end_custom_thread 
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Trochę źle ten kod napisany bo najpierw powinieneś sprawdzić czy aktor stoi blisko postaci i jeżeli stoi blisko to dopiero jest wykonywana dalsza cześć skryptu, czyli naciśnięcie guzika i podnoszenie rąk.
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Taki tekst można zrobić, wystarczy użyć funkcji konwertującej koordynaty 3D na 2D.

BTW. Zaktualizuj bazę opcodów.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Próbowałeś odczytać pozycję gracza używając $PLAYER_CHAR, a funkcja, której użyłeś, dotyczy aktorów. Poza tym niepotrzebnie jest wstawiona instrukcja:
Kod:
056D:   actor 0@ defined 

po pierwszej pętli sprawdzającej. Poprawiony kod:

Kod:

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

thread 
'ROGOZ' 

:ROGOZ_13
wait 
10 
if 
   
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump 
@ROGOZ_13 


:ROGOZ_67
wait 
0 
if 
0AB0:   key_pressed 0x94 
else_jump 
@ROGOZ_67 
Actor.StorePos($PLAYER_ACTOR4@5@6@)
0A3E: unknown_get_actor_in_sphere 4@ 5@ 6@ radius 1.5 1.5 1.5 handle_as 0@ 

:ROGOZ_129
wait 
10 
if 
056D:   actor 0@ defined 
else_jump 
@ROGOZ_129 
05C4: AS_actor 0@ hands_up 10000 ms 
0A93: end_custom_thread

___________________
Administrator
Postów: 109 Dołączył: 2009-04-25
#
Dzięki MakG, skrypt działa, lecz prosiłbym o wytłumaczenie zrobienia tego tekstu 3D.
Pozdrawiam
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG