Napisano dnia: 2011-06-01 22:43:19
Witam. Mam pytanie, czy w San Andreas jest możliwe aby ustawić na mapie tekst 3D? Tak jak ma to miejsce w PAWN za pomocą "Create3DTextLabel".
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam
//Edit: Drugie pytanie.
Napisałem kod, w którym teoretycznie, jeśli stoję przy jakiejkolwiek postaci i wciskam klawisz "T", ta postać podnosi ręce do góry. Tutaj jest problem, bo postać nie podnosi wcale rąk, nie widzę, żadnej reakcji. Oto kod:
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam
//Edit: Drugie pytanie.
Napisałem kod, w którym teoretycznie, jeśli stoję przy jakiejkolwiek postaci i wciskam klawisz "T", ta postać podnosi ręce do góry. Tutaj jest problem, bo postać nie podnosi wcale rąk, nie widzę, żadnej reakcji. Oto kod:
Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}
//-------------MAIN---------------
0000: NOP
thread 'ROGOZ'
:ROGOZ_13
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @ROGOZ_13
056D: actor 0@ defined
:ROGOZ_67
wait 0
if
0AB0: key_pressed 94
else_jump @ROGOZ_67
Actor.StorePos($PLAYER_CHAR, 4@, 5@, 6@)
0A3E: unknown_get_actor_in_sphere 4@ 5@ 6@ radius 1.5 1.5 1.5 handle_as 0@
:ROGOZ_129
wait 10
if
056D: actor 0@ defined
else_jump @ROGOZ_129
05C4: AS_actor 0@ hands_up 10000 ms
0A93: end_custom_thread
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}
//-------------MAIN---------------
0000: NOP
thread 'ROGOZ'
:ROGOZ_13
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @ROGOZ_13
056D: actor 0@ defined
:ROGOZ_67
wait 0
if
0AB0: key_pressed 94
else_jump @ROGOZ_67
Actor.StorePos($PLAYER_CHAR, 4@, 5@, 6@)
0A3E: unknown_get_actor_in_sphere 4@ 5@ 6@ radius 1.5 1.5 1.5 handle_as 0@
:ROGOZ_129
wait 10
if
056D: actor 0@ defined
else_jump @ROGOZ_129
05C4: AS_actor 0@ hands_up 10000 ms
0A93: end_custom_thread