Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 21 Następny
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Eh, nie wyobrażalny jest fakt że obsługa google może być tak trudna w dzisiejszych czasach, wystarczyło tylko wpisać: "używanie ram ddr2 i ddr3 razem" i kliknąć w pierwszy link.. , gościu ma nawet taką samą płytę główną ale jak już to pisze to podam ci linka: KLIK
A teraz do rzeczy: Musisz sobie wybrać ale jeśli wybierzesz ddr3 to musisz mieć procesor który to obsłuży i zastosować się do: 2x4gb lub 1x8gb .
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Z tego co wiem to nie ponieważ jeżeli zaczniesz coś edytować w folderze data to mta to wykryje i nie możesz odpalić map editora. Poza tym w mta standardowych obiektow nie ruszysz.
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Są jedynie mody upodobniające do bety, a sama beta nie była publikowana z tego co mi wiadomo.
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
O ile wiem to ten plik z grą ma rozszeżenie .gba i jest on jeden więc trzeba szukać do tego pliku jakiegoś edytora.
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Nie tak prędko! :D
Można konwertować jednak się troche buguje i nie które są przekrecone. A więc:
1: Konwertujemy mapę do MTA: Race
2: Wklejamy go do tego samego pliku z jakiego braliśmy.
3: Teraz tworzymy Nowy folder
4: Wklejamy do tego folderu plik z mapą.
5: Pobieramy to http://www.mediafire.com/download.php?horpejx3sgbfhej i wypakowujemy do tamtego folderu, Wklejamy pliki nie wypakowany folder
6: Otwieramy Start.bat
7: Wpisujemy:
Kod:
map2ipl (nazwa pliku .map) (nazwa pliku .ipl ktory powstanie)
Przykład:
Kod:
map2ipl mapka.map GTA.ipl
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Jeśli chodzi o 3ds max to jest on dosyć trudny. Zmodeler jest trudny, wiele rzeczy jest lepiej zrobić w 3ds maxie niż w nim i wyjdą o wiele ładniejsze. Hmmm, nie musisz odrazu ściągać 3ds maxa, możesz popróbować w Blenderze, z tego co mówią to o wiele szybciej się w nim pracuje i jest łatwiejszy, ja widziałem jak kolega w nim modelował i to było naprawde szybko ale jak spróbowałem to powiedziałem - NIE, ja jednak wole maxa, w sumie to może też kwestia tego ile się modeluje i na jakim poziomie. Jednak jeśli chcesz używać blendera to musisz mieć też maxa aby te modele wyeksportować do gry. Z tego co wiem to nie ma na dzisiaj dobrego pluginu do eksportowania modeli do GTA. A co do internetu to napisz na gg podane w profilu.
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Chodzi o pliki sis na 3 edycje czy 5 ? Bo jeśli chodzi o 3 to jest taki program na pythona, na fonie można wypakować i spakować.
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Która klasa ? Pewnie 2 bo ja jestem w 1 i nie wydaje mi się żebym miał takie rzeczy.
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
"3DSMax odpada bo nie moge go pobrac" - Jest płatny więc pobrać jedynie można triala na 30dni :)
"a flash player nie calkowicie obsluguje okienko nakladania materialow w gmaxie" - co ma flash player do gmaxa? Do teksturowania na potrzeby gta potrzebny ci jest modyfikator UVW Rap, zobacz może jest, ale to mapowanie a nałożenie tekstury to tylko kliknij M i tam narzuc na którąś kule a potem przerzuć na model, jednak wypadalo by obejzec jakis tut bo bez tego ani rusz z mapowaniem :/ .
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
No i na to czekałem :) Bardzo dobry tutek :) Dzięki.
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
A ja się cieszę bo może Maga spotkam :)
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
@up
Sabaru chce zrobić tutek jak stworzoną mapę w 3ds max, nie ważne jakiej wielkość, szybko wyexportować do GTA, oczywiście dzielić ją za pomocą skryptów na mniejsze modele. Nawet za jednym zamachem może być cała ustawiona w grze za pomocą MAP IO.
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Ty chcesz siedzenie czy siadanie ? Bo to 2 różne animki :D
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Jak wpiszemy w wyszukiwarce na stronie (CTRL + F): sit to znajdzie takie animacje:
Kod:
FF_Sit_Eat1
FF_Sit_Eat2
FF_Sit_Eat3
FF_Sit_In
FF_Sit_In_L
FF_Sit_In_R
FF_Sit_Look
FF_Sit_Loop
FF_Sit_Out_180
FF_Sit_Out_L_180
FF_Sit_Out_R_180

Więc siadanie to pewnie będzie IN a wstawanie OUT, jednak wypadałoby przetestować.
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Siema.
Otóż chciałbym zrobić coś w tym stylu że ma się spawnować autko
Kod:
:SPAWN
//dalsza część

i to autko by było spawnowane za pomocą jakiegoś klawiszu i teraz chciałbym zrobić plik .ini w którym by było coś w tym stylu
Kod:
SPAWN = 1/0

i gdyby było 0 w pliku .ini to nie dałoby się zespawnować autka i część :SPAWN by była wyłączona, a gdyby było 1 to by się dało zespawnować autko i część :SPAWN by była włączona. Dałoby radę coś takiego zrobić?
Poprzedni 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 21 Następny
Created & Powered by MakG