Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Wyczyszczenie całej mapy(MTA)?
|
Napisano dnia:
2013-02-27 22:54:32
Z tego co wiem to nie ponieważ jeżeli zaczniesz coś edytować w folderze data to mta to wykryje i nie możesz odpalić map editora. Poza tym w mta standardowych obiektow nie ruszysz.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Dziwne
|
Napisano dnia:
2013-02-23 17:40:14
Są jedynie mody upodobniające do bety, a sama beta nie była publikowana z tego co mi wiadomo.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
GTA ADVANCE
|
Napisano dnia:
2013-02-20 11:06:27
O ile wiem to ten plik z grą ma rozszeżenie .gba i jest on jeden więc trzeba szukać do tego pliku jakiegoś edytora.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Wybor programu do modelowania
|
Napisano dnia:
2013-02-14 01:37:33
Jeśli chodzi o 3ds max to jest on dosyć trudny. Zmodeler jest trudny, wiele rzeczy jest lepiej zrobić w 3ds maxie niż w nim i wyjdą o wiele ładniejsze. Hmmm, nie musisz odrazu ściągać 3ds maxa, możesz popróbować w Blenderze, z tego co mówią to o wiele szybciej się w nim pracuje i jest łatwiejszy, ja widziałem jak kolega w nim modelował i to było naprawde szybko ale jak spróbowałem to powiedziałem - NIE, ja jednak wole maxa, w sumie to może też kwestia tego ile się modeluje i na jakim poziomie. Jednak jeśli chcesz używać blendera to musisz mieć też maxa aby te modele wyeksportować do gry. Z tego co wiem to nie ma na dzisiaj dobrego pluginu do eksportowania modeli do GTA. A co do internetu to napisz na gg podane w profilu.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Jak używać programu sisinstall?
|
Napisano dnia:
2013-01-28 00:37:30
Chodzi o pliki sis na 3 edycje czy 5 ? Bo jeśli chodzi o 3 to jest taki program na pythona, na fonie można wypakować i spakować.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Pytania na sprawdzian
|
Napisano dnia:
2013-01-04 23:10:48
Która klasa ? Pewnie 2 bo ja jestem w 1 i nie wydaje mi się żebym miał takie rzeczy.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
mapowanie tekstur w Zmodelerze2
|
Napisano dnia:
2013-01-04 22:59:59
"3DSMax odpada bo nie moge go pobrac" - Jest płatny więc pobrać jedynie można triala na 30dni :)
"a flash player nie calkowicie obsluguje okienko nakladania materialow w gmaxie" - co ma flash player do gmaxa? Do teksturowania na potrzeby gta potrzebny ci jest modyfikator UVW Rap, zobacz może jest, ale to mapowanie a nałożenie tekstury to tylko kliknij M i tam narzuc na którąś kule a potem przerzuć na model, jednak wypadalo by obejzec jakis tut bo bez tego ani rusz z mapowaniem :/ .
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Vertex Colors Night i Day
|
Napisano dnia:
2012-12-23 03:29:45
No i na to czekałem :) Bardzo dobry tutek :) Dzięki.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
KONIEC śWIATA
|
Napisano dnia:
2012-12-20 15:35:47
A ja się cieszę bo może Maga spotkam :)
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Automatyczne dzielenie modeli
|
Napisano dnia:
2012-12-20 15:32:51
@up
Sabaru chce zrobić tutek jak stworzoną mapę w 3ds max, nie ważne jakiej wielkość, szybko wyexportować do GTA, oczywiście dzielić ją za pomocą skryptów na mniejsze modele. Nawet za jednym zamachem może być cała ustawiona w grze za pomocą MAP IO.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Animacja siadania
|
Napisano dnia:
2012-12-16 20:47:04
Ty chcesz siedzenie czy siadanie ? Bo to 2 różne animki :D