Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 21 Dołączył: 2013-01-01
#
Mam problem z mapowaniem tekstur w Zmodelerze - czego bym nie robil, jest rozmazana. 3DSMax odpada bo nie moge go pobrac (internet mobilny; skromne limity transferu) a flash player nie calkowicie obsluguje okienko nakladania materialow w gmaxie. Model, ktory edytuje to polaczone tunele prosty i zakret z mojego metra. Staram sie zrobic z nich rozjazd.
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
"3DSMax odpada bo nie moge go pobrac" - Jest płatny więc pobrać jedynie można triala na 30dni :)
"a flash player nie calkowicie obsluguje okienko nakladania materialow w gmaxie" - co ma flash player do gmaxa? Do teksturowania na potrzeby gta potrzebny ci jest modyfikator UVW Rap, zobacz może jest, ale to mapowanie a nałożenie tekstury to tylko kliknij M i tam narzuc na którąś kule a potem przerzuć na model, jednak wypadalo by obejzec jakis tut bo bez tego ani rusz z mapowaniem :/ .
Postów: 21 Dołączył: 2013-01-01
#
Co do problemu z gmax: okienko edytora materialow obslugiwane jest przez wtyczke flash player. Gdy klikne na dowolna zakladke np opacity to mam caly czas to diffuse factors. Kiedy natomiast klikne na assign texture to wywala unable to convert undefined to type string i gdy to wylacze i na cos klikne to wybija dzwiek errora i restartowac program musze. Patrzylem nawet na forach o Trainz ale nic o tym problemie nie bylo :-( .
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG