Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Podaj też parametry komputera. Dzięki temu będziemy mogli powiedzieć ile zużywa komputer zasilacza.
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Txdworkshop coś szwankuje mi więc testne. Tutek 10/10 :)
Ps: W Txdworkshop otwieramy plik txd i przesuwamy tekstury na niego, sam da nazwe i białą alphe :D

Edit:
Zrobiłem spolszczenie:
http://gtasamodsy.site50.net/viewtopic.php?f=7&t=14
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
To niejest takie łatwe z poziomu skryptu. Musisz przesuwać pojazd i w tym samym czasie dodać mu animacje kręcących kół. To jest pewnie zapisane w którymś scm z script.img lub main.scm.
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Daj ppm -> właściwości i chyba ostatnia zakładka powinno być x32 a nie x16.
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Ależ prosze: NFS MW:Toyota Supra (2minuty w Google]
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Po dokładnym przemyśleniu tego co mi pisałes zrozumiałem jak to ma działać. Dzięki. :) Do zamknięcia.
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Ale ja chce aby można było dodawać określone nazwy samochodów. Mój mod ma aktywować sie tylko w pojazdach z pliku .ini a twoja odpowiedź muwi abym spawdzał każdy samochód, lista się będzie zmieniać.
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Po wpisaniu na klawiaturze OBJID na każdym obiekcie pokaże się ID.
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
klik
W odpowiedzi #35 jest skrypt który pokazuje nam w grze ID.
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Siema.
1. Jak mam sprawdzić czy aktor jedzie którymś samochodem z pliku .ini . W pliku .ini mam wiele nazw samochodów.
2. Jak zapisać pojazd którym aktor się porusza do zmiennej ?
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Poszukaj na pasku narzędzi u góry. Powinna być taka opcja view texture, czy tam show texture i zaznacz to, a potem odpal Map Editor jeszcze raz.
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Przejżyj plik CAMERA.scm z SRIPT.img . Pamiętaj aby zmienić rozszerzenie na .cm aby ci odpalił Sanny Builder. Pamiętam, że służył do tego jeden opcod.
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Ostatnio muwili w Wiadomościach, że niebędzie żadnego końca świata i ,że źle zostały zinterpretowane wiadomości z zapisków \"Majów\". Tkz. koniec cyklu, a po końcu cyklu leci następny cykl. Niewiem czy dobrze wam napisałem ale z tego co muwili tak to zinterpretowałem.

-Masz rację mówili :) ~PT
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Nie jestem pewien ale sprubuj przestawić pivota.
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
A więc musisz w KAM'S GTA SCRIPT wybrać SKIN i zaimportować z zaznoczonym A , a exportujemy klikając BONES SKIN EXPORT .
Created & Powered by MakG