Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
moc zasilacza
|
Napisano dnia:
2012-02-21 23:44:45
Podaj też parametry komputera. Dzięki temu będziemy mogli powiedzieć ile zużywa komputer zasilacza.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Jak sterować stworzonym pojazdem?
|
Napisano dnia:
2012-02-12 13:50:14
To niejest takie łatwe z poziomu skryptu. Musisz przesuwać pojazd i w tym samym czasie dodać mu animacje kręcących kół. To jest pewnie zapisane w którymś scm z script.img lub main.scm.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
MEd crash
|
Napisano dnia:
2012-02-07 18:58:06
Daj ppm -> właściwości i chyba ostatnia zakładka powinno być x32 a nie x16.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Po dokładnym przemyśleniu tego co mi pisałes zrozumiałem jak to ma działać. Dzięki. :) Do zamknięcia.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Ale ja chce aby można było dodawać określone nazwy samochodów. Mój mod ma aktywować sie tylko w pojazdach z pliku .ini a twoja odpowiedź muwi abym spawdzał każdy samochód, lista się będzie zmieniać.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Nazwa lub id obiektu.
|
Napisano dnia:
2012-01-15 16:04:54
Po wpisaniu na klawiaturze OBJID na każdym obiekcie pokaże się ID.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Siema.
1. Jak mam sprawdzić czy aktor jedzie którymś samochodem z pliku .ini . W pliku .ini mam wiele nazw samochodów.
2. Jak zapisać pojazd którym aktor się porusza do zmiennej ?
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Map edytor nie nie widzi tekstur.
|
Napisano dnia:
2012-01-12 10:23:07
Poszukaj na pasku narzędzi u góry. Powinna być taka opcja view texture, czy tam show texture i zaznacz to, a potem odpal Map Editor jeszcze raz.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Aparat CLEO
|
Napisano dnia:
2012-01-07 10:38:00
Przejżyj plik CAMERA.scm z SRIPT.img . Pamiętaj aby zmienić rozszerzenie na .cm aby ci odpalił Sanny Builder. Pamiętam, że służył do tego jeden opcod.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Koniec świata
|
Napisano dnia:
2012-01-07 00:18:58
Ostatnio muwili w Wiadomościach, że niebędzie żadnego końca świata i ,że źle zostały zinterpretowane wiadomości z zapisków \"Majów\". Tkz. koniec cyklu, a po końcu cyklu leci następny cykl. Niewiem czy dobrze wam napisałem ale z tego co muwili tak to zinterpretowałem.
-Masz rację mówili :) ~PT
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Eksportowanie szkieletu postaci?
|
Napisano dnia:
2011-12-29 00:31:35
Nie jestem pewien ale sprubuj przestawić pivota.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Eksportowanie szkieletu postaci?
|
Napisano dnia:
2011-12-28 10:50:20
A więc musisz w KAM'S GTA SCRIPT wybrać SKIN i zaimportować z zaznoczonym A , a exportujemy klikając BONES SKIN EXPORT .