Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
mod
|
Napisano dnia:
2011-08-24 21:59:44
Dobijasz mnie. Pierw zrób 1 mod, proponuje spawn aut xd
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
3ds max i nakładanie tekstuery na model
|
Napisano dnia:
2011-08-24 13:40:18
Tak. Wystarczy kliknąć m i nałożyć na każdą kule wszystkie tekstury, a potem przeciągnąć kule na model. Nie musisz od nowa teksturować, jeżeli niebedzie dobrze to wpisz na JuTube 3ds max uvw rap tutorial.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Podczas instalacji 3dmax wyskakuje komunikat
|
Napisano dnia:
2011-08-14 23:19:42
To jest już NIELEGALNE . Niewiem czy ta strona potępia hakerstwo ale ja się w to nie mieszam, a bład informuje o końcu licencji i musisz znowu kupić 3ds maxa.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Mampa z wodą i niebem
|
Napisano dnia:
2011-08-10 14:49:47
Nie umiem ale gdzieś widziałem moda cleo, że po wciśnieciu jakiegos klawisza woda sie obniza.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Wyświetlenie tekstu bez urzycia pliku .fxt.
|
Napisano dnia:
2011-08-10 13:22:28
Ema.
Jak wyświetlić tekst bez urzycia pliku .fxt lub .gxt , jakie to opcody ?
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Hp auta i Carla
|
Napisano dnia:
2011-08-10 13:19:15
THX. Temat do zamknięcia.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Mampa z wodą i niebem
|
Napisano dnia:
2011-08-09 23:15:29
A może zbuduj miasto nad mapą i podwyż poziom wody po przeteleportowaniu, potem daj znacznik teleportujący do miasta i jak się wchodzi w znacznik to pokazuje się pasek z czasem kiedy woda opadnie do zwykłego stanu i przeteleportuje cię na dół. I po sprawie.po sprawie.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Prędkość internetu
|
Napisano dnia:
2011-08-09 23:10:46
Hmm... według mnie najlepszym dostawcą jest NETIA, a prędkość najlepiej najszybszą, najlepiej spytaj się ich jaką możesz mieć największą tam gdzie mieszkasz i wybierz najbardziej ci odpowiadającą /koszty . Najlepiej założyć strone na jakimś darmowym host"cie i wrzucać pliki na serwer FTP, jednak najlepszy sposobem jest kupienie pendrive lub przenośnego dysku.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Hp auta i Carla
|
Napisano dnia:
2011-08-09 23:03:45
@up
Co ty głupi jesteś ? xD , dobra wiem już jak ale jak pokazać na ekranie jak gracz ma 60hp to pokazać napis 60.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Hp auta i Carla
|
Napisano dnia:
2011-08-09 18:30:35
Ale jak chce zrobić moda wyświetlającego ile jest hp w liczbie i ile jest hp w teksturach to jak to zrobić ? Wiem jak to zrobić w teksturach z hp auta, ale jak z hp carla ?
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Hp auta i Carla
|
Napisano dnia:
2011-08-09 16:51:29
Dzięki ale ile Carl może mieć maksymalnie hp po przejściu całej gry na 100% ?
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Hp auta i Carla
|
Napisano dnia:
2011-08-09 12:14:23
Ema.
Ile ma życia/hp Carl i ile samochód gdy ma pełne życie/hp i jak sprawdzić czy ma od 10 do 20 punktów życia/hp ?
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Telefon NEW!
|
Napisano dnia:
2011-08-09 09:55:02
Ja niezmieniam zdania, nadal super, czekam na download :)
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Współrzędne
|
Napisano dnia:
2011-08-08 23:37:36
Wejdź w sanny builder i włącz gre, zminimalizuj gre i powróć do sanny buildera, teraz kliknij prawy przycisk myszki i wybierz dodaj , a potem pierw pierwszą opcjie, potem zrób odstęp i drógą opcje, no i masz współrzędne, teraz wystarczy je dopasować do kodu.