Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Automatyczne modelowanie drogi w 3ds max
|
Napisano dnia:
2012-10-07 01:06:13
Super tutek, gratulacje :)
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Znikanie i ładowanie się nowych modeli.
|
Napisano dnia:
2012-09-29 02:17:23
Przetestuj Stream Memory Fix, ja jak grałem na pewnym serwerze RP to też mi tak znikały i zainstalowałem to. Teraz działa bez problemu.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Jak zalogować się off cośtam w GTA EFLC??
|
Napisano dnia:
2012-09-29 02:14:19
Chodziło mu o rejestrację offline, nie wiem jak to jest w EFLC ale w IV ta opcja była dokładnie widoczna. "OFFLINE"
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
trasa pociągu
|
Napisano dnia:
2012-05-26 18:03:49
A to niebyło czasem tutoriala o sciezkach??? :-D :-D
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
2 grafiki w kompie
|
Napisano dnia:
2012-05-02 09:45:05
Jak masz dwa wejścia to możesz włożyć 2 karty ale podłączyć monitor do jednej. W laptopie widziałem 2 karty naraz podłączone, ale której ma używać się ustawia w opcjach. Tak więc nieda rady 2 na raz używać.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
San Andreas i III pod viste
|
Napisano dnia:
2012-04-22 21:36:33
Kolega grał na windows 7 bez problemów :)
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
chemia i fizyka
|
Napisano dnia:
2012-03-05 21:24:47
A podałeś autorów ? Podałeś klase ? I najważniejsze - Po kiego piszesz o tym na forum o gta?
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Tworzenia skina
|
Napisano dnia:
2012-02-25 16:09:04
•Siwy kolor oznacza nie oteksturowany model.
•Biały kolor oznacza brak tekstury w pliku .txd .
Przed exportem nałóż teksture. Nazwe daj taką samą jak w 3ds maxie. Teksturuj za pomocą UVWrap
W 2 problemie niewiem oco ci chodzi. Chyba ręce. Popraw riggowanie.
Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Temat:
Tworzenia skina
|
Napisano dnia:
2012-02-24 21:20:32
Robiłeś tak jak na tutku ? Exportowałeś za pomocą bones skin export ? Importowałeś z zaznaczonym A ? Ta butla to nowy model ? Oteksturowałeś ją ? Dodałes texture do pliku .txd ? Zriggowałeś ?