Na necie jakis konwerter mi takie cos dal
to jest konwerter MTA to SA-MP
# IPL generated from Delux GTA Map Converter
# IPL Export is in alpha stage (No rotations, no model files)
inst
10008, delux, 0, 2480.69995, -1649.90002, 17.2, 0, 0, 0, 1, -1
end
ta linijka 10008 ma cos w sobie dobrego oprocz kordow? :D
# IPL generated from Delux GTA Map Converter
# IPL Export is in alpha stage (No rotations, no model files)
Kod:
inst
10008, delux, 0, 2480.69995, -1649.90002, 17.2, 0, 0, 0, 1, -1
1343, delux, 0, 2477.1001, -1664.09998, 13.1, 0, 0, 0, 1, -1
1371, delux, 0, 2477.19995, -1664.09998, 14.6, 0, 0, 0, 1, -1
2744, delux, 0, 2470.19995, -1650.40002, 14.6, 0, 0, 0, 1, -1
2968, delux, 0, 2477.69995, -1663.30005, 12.6, 0, 0, 0, 1, -1
3099, delux, 0, 2439.3999, -1687.30005, 15.5, 0, 0, 0, 1, -1
13008, delux, 0, 2449.6001, -1673.30005, 17.2, 0, 0, 0, 1, -1
end
Postaram sie wstawic w .cs i zobaczy sie czy bedzie jak w MTA
"wystarczy napisac sobie jakis konwerter"
nie mam takich umiejetnosci aby to zrobic ^^, jedynie co to hacki/trainery do gier tworzę.
Moze tak zadziala
Kod:
0107: $2706 = create_object #fer_cars2_sfe at 2480.69995 -1649.90002 17.2
blad
a tak sie skompilowalo, ale crash walnal
tylko nie wiem czy zamiast #... mozna miec ID
Kod:
{
$VERSION 3.1.0027}
{
$CLEO .cs}
0000: NOP
:NONAME_96
0107: $2706 = create_object 10008 at 2480.69995 -1649.90002 17.2
wait 0
:NONAME_139
OK DZIAŁA!
Kod:
{
$VERSION 3.1.0027}
{
$CLEO .cs}
'objekt'
0000: NOP
Model.Load(10008)
$2706 = Object.Create(10008, 2480.7, -1649.9, 17.2)
wait 0
end_thread
tylko troche jest za wysoko
10008, delux, 0, 2480.69995, -1649.90002, 17.2, 0, 0, 0, 1, -1
$2706 = Object.Create(10008, 2480.7, -1649.9, 17.2)
sprawdze czy te nastepne liczby moge dodac.
Jednak najlepiej robic chyba wszystko w MapEditorze :)
Temat mozna zamknac.
Dzieki.