Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 31 Dołączył: 2013-02-05
#
Siema,
Da się grać w single player gta sa na mapie stworzonej w MTA?

___________________
http://republika.pl/blog_ws_3465390/4032674/tr/20050510160123
http://dawidsaworski.blogspot.com/
:)
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Mapy stworzone w MTA są w formacie XML, natomiast parametry: współrzędne, ID obiektóœ itd. są takie same, jak w przypadku plików .ipl, więc wystarczy sobie napisać jakiś konwerter. W domyślnej formie nie można.

___________________
Administrator
Postów: 31 Dołączył: 2013-02-05
#
Na necie jakis konwerter mi takie cos dal
to jest konwerter MTA to SA-MP
# IPL generated from Delux GTA Map Converter
# IPL Export is in alpha stage (No rotations, no model files)
inst
10008, delux, 0, 2480.69995, -1649.90002, 17.2, 0, 0, 0, 1, -1
end

ta linijka 10008 ma cos w sobie dobrego oprocz kordow? :D

# IPL generated from Delux GTA Map Converter
# IPL Export is in alpha stage (No rotations, no model files)
Kod:
inst
10008, delux, 0, 2480.69995, -1649.90002, 17.2, 0, 0, 0, 1, -1
1343, delux, 0, 2477.1001, -1664.09998, 13.1, 0, 0, 0, 1, -1
1371, delux, 0, 2477.19995, -1664.09998, 14.6, 0, 0, 0, 1, -1
2744, delux, 0, 2470.19995, -1650.40002, 14.6, 0, 0, 0, 1, -1
2968, delux, 0, 2477.69995, -1663.30005, 12.6, 0, 0, 0, 1, -1
3099, delux, 0, 2439.3999, -1687.30005, 15.5, 0, 0, 0, 1, -1
13008, delux, 0, 2449.6001, -1673.30005, 17.2, 0, 0, 0, 1, -1
end


Postaram sie wstawic w .cs i zobaczy sie czy bedzie jak w MTA

"wystarczy napisac sobie jakis konwerter"
nie mam takich umiejetnosci aby to zrobic ^^, jedynie co to hacki/trainery do gier tworzę.

Moze tak zadziala
Kod:
0107: $2706 = create_object #fer_cars2_sfe at 2480.69995 -1649.90002 17.2

blad
a tak sie skompilowalo, ale crash walnal
tylko nie wiem czy zamiast #... mozna miec ID
Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007


{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------

0000: NOP 
:NONAME_96
0107: $2706 = create_object 10008 at 2480.69995 -1649.90002 17.2
wait 


:NONAME_139 // Note: a jump to this label will crash the game




OK DZIAŁA!
Kod:

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}
//-------------MAIN---------------

thread 
'objekt'
0000: NOP 
Model.Load(10008)
$2706 = Object.Create(10008, 2480.7, -1649.9, 17.2)
wait 


end_thread

tylko troche jest za wysoko

10008, delux, 0, 2480.69995, -1649.90002, 17.2, 0, 0, 0, 1, -1
$2706 = Object.Create(10008, 2480.7, -1649.9, 17.2)

sprawdze czy te nastepne liczby moge dodac.

Jednak najlepiej robic chyba wszystko w MapEditorze :)
Temat mozna zamknac.
Dzieki.

___________________
http://republika.pl/blog_ws_3465390/4032674/tr/20050510160123
http://dawidsaworski.blogspot.com/
:)
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Nie tak prędko! :D
Można konwertować jednak się troche buguje i nie które są przekrecone. A więc:
1: Konwertujemy mapę do MTA: Race
2: Wklejamy go do tego samego pliku z jakiego braliśmy.
3: Teraz tworzymy Nowy folder
4: Wklejamy do tego folderu plik z mapą.
5: Pobieramy to http://www.mediafire.com/download.php?horpejx3sgbfhej i wypakowujemy do tamtego folderu, Wklejamy pliki nie wypakowany folder
6: Otwieramy Start.bat
7: Wpisujemy:
Kod:
map2ipl (nazwa pliku .map) (nazwa pliku .ipl ktory powstanie)
Przykład:
Kod:
map2ipl mapka.map GTA.ipl
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG