Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Następny
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Tak, ustawiam go z powrotem na 0, gdyż ma on być tylko wtedy, kiedy ten pierwszy ma tę wartość na 1.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Ech, dalej nic nie ma. Już nie wiem co to może być.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Dalej nie działa, w tym pierwszym jest na 100% dobrze napewno.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Witam was serdecznie, chcę dodać sobie efekt particle do auta. Jest tylko warunek, że auto musi jechać z odpowiednią prędkością. I ma to być wtedy, kiedy inny skrypt ma to ustawione. Tu jest mój kod do efektu:
Kod:

{$CLEO .cs}
0000: NOP

:EFFECT_1
wait 10
if
 Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @EFFECT_1

:EFFECT_2
wait 10
if
00DD:   actor $PLAYER_ACTOR driving_car_with_model #ELEGY
jf @EFFECT_2

:odczytaj
0AB4: 0@ = var 100


:EFFECT_3
wait 10
if
0@ = 1
jf @EFFECT_3

03C0: 1@ = actor $PLAYER_ACTOR car

:spend
02E3: 2@ = car 1@ speed

:EFFECT_4
wait 10
if and
1@ < 43
1@ > 36
jf @spend

:particle
066C: 6@ = attach_particle "CEMENT" to_car 1@ with_offset 0.0 -4.4 0.0 rotation 0.0 -1.0 0.0 type 1
064C: make_particle 6@ visible 

:EFFECT_5
wait 10
if
0@ = 0
jf @spend

wait 2500

jump @EFFECT_2

0A93: end_custom_thread


Aby komunikować się między skryptami, w tym pierwszym w odpowiednim momencie ustawiłem coś takiego:
Kod:
0AB3: var 100 = 1


Jednak mimo iż się rodzpędzam, to jednak efekt się nie pokazuje. O co kaman?

Tu zasada działania mojego skryptu:
Naciskam klawisz, w 1 skrypcie ustawia się zmienna globalna, drugi sprawdza czy jest aktywna, jeżeli jest to wtedy ustawia efekt, efekt ma być tylko wtedy, jeśli prędkość jest większa niż 35.0 i mniejsza niż 43.0, jeżeli zmienna globalna ma wartość 0, albo nie ma żądanej prędkośći, efekt nie działa.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Dzięki, do zamknięcia.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Witam was bardzo serdecznie. Nie będę się za bardzo rozpisywał, powiem krótko. Czy istnieje jakiś opcode, który pozwoli mi sprawdzić stan silnika samochodu? Chodzi mi o to, czy silnik jest włączony, czy wyłączony. Z góry dzięki za pomoc.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Dziękuje, tak podejrzewałem że to nie mozżiwe aby w GTA SA nie było takiego opcodu.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Witam nie mogę znależć sposobu w CLEO, aby samochód próbował rozjechać gracza. Chyba nie ma takiego opcodu, więc czy jest jakiś inny sposób?
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Witam, was serdecznie. Otóż konwertuję sobie mapke z VC do SA tak z nudów. I chciałbym aby zachować cienie jak z VC. Bo jak dodaje Vertex Color i Night Vertex Color z tego tutoriala:
http://forum.gtasite.pl/index.php?topic=74969.0

to wtedy nie ma cieni, i obiekt jest jednokolorowy. Jak zrobić aby były cienie jak w VC??
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Pomogło, zaaktualizowanie sterowników. Do zamknięcia i dzięki za odpowiedzi.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Witam mam problem z Map Editorem. Otóż pobrałem wersję 0.32b z naszego downloadu. I chciałbym podejrzeć mapkę z VC. Dobra uruchamiam pierwszy raz, pokazuje lokalizację GTA VC, i próbuję ją wczytać. Problem polega na tym że za pierwszym razem wywala error na ładowaniu pliku mansion.ipl, za drugim razem działa, ale nie mogę przeglądać mapek, bo ME zabiera mi 100% procesora i robi piękny pokaz slajdów. Muli tak że nie idzie z nim pracować. Sprzęt mam dobry, bo kiedyś działał on bez zarzutu, nawet na uruchomionej przeglądarce i GG. A teraz powyłączałem wszystko co zbędne i nie pomaga.

Edit: Z GTA SA to samo.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Po prawdzie Silent jest jednym z najlepszych skrypterów z tego forum więc on napewno umie.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Co do driveby kierowca auta nie może robić driveby. Musisz utworzyć pasażera, dac mu broń maszynową i jemu kazać robić driveby. I jeśli gracz siedzi w aucie daj żeby robili driveby na aucie, nie na aktorze. Jak robisz driveby na aktorze, a on siedzi w aucie to wtedy jest kłopot. Do sprawdzania auta aktora możesz użyć tego:
Kod:
00D9: 68@ = actor $PLAYER_ACTOR car 


Co do pierwszego problemu możesz zmienić radius. Najlepiej gdy radius nie bedzie większy niż 100.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Dzieki za pomoc.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Witam, jaki jest opcode aby uruchomić "tryb pijaństwa" czyli zrobić tą bujająca kamere, jak w niektórych modach po wypiciu?
Poprzedni 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Następny
Created & Powered by MakG