Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Witam zrobiłem narazie menu a jedną opcją ta druga ma zostac gdyż przyda mi się później. Otóż po naciśnieciu Shift menu zamiast zacząć misję znika:

Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP

02A7: 1@ = create_icon_marker_and_sphere 22 at 2525.7141 -1703.9878 13.3803 

:petla1
wait 10
if
0102: actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 2525.7141 -1703.9878 13.3803 radius 1.2 1.2 3.0 sphere 1 stopped_on_foot 
jf @petla1

054C: use_GXT_table 'SAPlus'
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
08D4: $Panel = create_panel_with_title 'FEM_MM' position 29.0 145.0 width 200.0 columns 1 interactive 1 background 1 alignment 1
08DB: set_panel $Panel column 0 header 'TITLE' data 'M1' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY'

:czekaj_na_wybor
wait 0
if
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 15
jf @czekaj_na_wybor_test2

:czekaj_na_wybor_test2
if
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 16
jf @czekaj_na_wybor

0871: init_jump_table $Wybrane total_jumps 2 1 -1 jumps 0 @wybrane1 1 @wybrane2 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1

:wybrane1
jump @wyjdz
fade 0 1500
wait 1500 
wait 1500
fade 1 1500
0A94: start_custom_mission "SAPlus/1.cm"

:wybrane2
jump @wyjdz

:wyjdz
08DA: remove_panel $Panel
03E6: remove_text_box
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True 

0A93: end_custom_thread
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
O matko jakie ze mnie idiota. Bawiłem się podmianą modeli i zapomniałem że spawn banshee robił crash. Przywróciłem właściwy model i śmiga. Przepraszam was koledzy za moją głupotę. Dziękuje wam bardzo za pomoc i tobie Silent że mi pomagałeś dam ci pomógł jeśli mogę dzięki za poprawienie skryptu.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Napisałem nowy skrypt startu który sprawia że misja zaczyna się po wejściu na marker. I tuz po załadowaniu misij crash znaczy zaciemnia się ekran(to napisałem w cleo) rozjasnia się i crash. Kurde. Sanny Builder pokazuje mi wersję najnowszą a jeśli nie ska mozna ściągnąc update.
//ok napisalem prosta misje typu zabij goscia narazie dziala sprubuje ja delikatnie upodobnic do tej 1 dzieki za chec pomocy w razie problemu napisze
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Zmienne globalne pozmieniane na lokalne oraz poprawiona petla. I oczywiście crash. Proszę o pomoc.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Witam napisałem sobie misję w pliku CM. Wygląda ona tak:
Kod:
{$CLEO .cm}
thread 'KILLGUY'
$ONMISSION = 1

:Mission
0050: gosub @Mission_Start
if
0112: wasted_or_busted
then
0050: gosub @Mission_Failed
end
0050: gosub @Mission_Cleanup

$ONMISSION = 0
end_thread


:Mission_Start
Model.Load(285) 
Model.Load(429) 

:LoadModels
wait 0
if and
Model.Available(285)
Model.Available(429)
jf @LoadModels

00A5: $WOZ = create_car 429 at 2509.6826 -1671.296 13.0127 
0175: set_car $WOZ Z_angle_to 343.6553
0161: $MARKER = create_marker_above_car $WOZ unknown 0 radar_mode 1 
0165: set_marker $MARKER color_to 1 

:czywozie
if 
00DB: actor $PLAYER_CHAR in_car $WOZ
jf @czywozie

0164: disable_marker $MARKER 
009A: $CEL = create_actor_pedtype 4 model 285 at 1532.6229 -1342.0984 328.252 
0173: set_actor $CEL Z_angle_to 47.0729 
0187: $MARKER2 = create_marker_above_actor $CEL 

return


:check
wait 0
if
0118: actor $CEL dead
jf @check

gosub @Mission_Passed
return


:Mission_Cleanup
009B: destroy_actor $CEL
0164: disable_marker $MARKER2
00D8: mission_cleanup
return

:Mission_Failed
00BA: show_text_styled GXT 'M_FAIL' time 5000 style 1
return

:Mission_Passed
01E3: show_text_1number_styled GXT 'M_PASS' number 5000 time 5000 style 1
0109: player $PLAYER_CHAR money += 5000
0394: play_music 1
return


I oczywiście crash. Tym razem wlepiłem przykładowy kod Silenta i też crash.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Niestety ciągle crash.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Dzięki za pomoc teraz chce zrobić skrypt w cleo dla GTA VC ma to też być misja. Jednak ciągle crash:
Kod:
{$CLEO .cs}

02A7: $MISJA = create_icon_marker_and_sphere 8 at -999.2077 -896.0669 12.8867

:START
wait 0
if
0102: actor $PLAYER_CHAR stopped_near_point_on_foot -999.2077 -896.0669 12.8867 radius 1.0 1.0 2.0 sphere 0
jf @START 

0247: request_model #ARMY 
038B: load_requested_models 

009A: $CEL = create_actor 4 #ARMY at -966.1118 -682.5354 11.3814 
0187: $MARKER = create_marker_above_actor $CEL 

:DEAD
wait 0
if 
0118:   actor $CEL dead 
jf @DEAD

0164: disable_marker $MARKER 
009B: destroy_actor_instantly $CEL 
004E: end_thread 
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Witam zacząłem pisać misje do GTA VC. Zrobiłem taką prostą Sanny Builder 3 kompiluje poprawnie, natomiast gra tuż przy końcu ładowania dostaje crash. to mój kod:
Kod:
DEFINE MISSIONS 1
DEFINE MISSION 0 AT @WELCOME

thread "Main"
var
$PLAYER_CHAR: Player
end
01F0: set_max_wanted_level_to 6
set_wb_check_to 0
00C0: set_current_time 12 0
04E4: unknown_refresh_game_renderer_at 2488.5601 -1666.84
0053: $PLAYER_CHAR = create_player #NULL at -1359.093 -933.0244 20.8931
$PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR)
Camera.SetBehindPlayer
set_weather 0
wait 0 ms
fade 1 0
start_mission 0
end_thread

:WELCOME
thread 'WELCOME'
0247: request_model #DELUXO 
038B: load_requested_models 

00A5: $WOZ = create_car #DELUXO at -1428.2954 -835.6514 14.4765
0186: $MARKER1 = create_marker_above_car $WOZ 

:petla1
if
00DB:actor $PLAYER_ACTOR in_car $WOZ
jf @petla1

0164: disable_marker $MARKER1 
0570: $660 = create_asset_radar_marker_with_icon 25 at -1028.6862 -854.7523 13.0852 
 
:petla2
if
0103: actor $PLAYER_ACTOR in_sphere -1028.6862 -854.7523 13.0852 radius 3.0 3.0 3.0 sphere 0 stopped_on_foot
jf @petla2

Marker.Disable($CEL)
end_thread 


Odrazu mówie że mam zaznaczone aby Sanny Builder kompilował do VC.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Witam postanowiłem napisać misje do VC nowe lecz mam problem. Między innymi nie wiem jak zacząć. Jest może jakiś poradnik jak wogóle zacząć pisać misje do VC?? do SA umiem ale np. w VC ie definiujemy gracza.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
http://www.speedyshare.com/files/25174791/heliattack.cs

Wymaga biblioteki CLEO3 lub CLEO4. Po naciśnięciu klawiszy(skok i przysiad) na placu koło domu CJ pojawiają się huntery i one w nas naparzają rakietami. Aby deaktywować mod i zniszczyć helikoptery należy nacisnąć skok i sprint. Miłej zabawy. Napisany dzięki pomocy użytkowników tego forum(MakG oraz Silent).
Filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=6ur2YHjsg40&feature=mfu_in_order&list=UL
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Dzięki śmiga ale mam 3 problem. Zrobiłem tak aby po naciśnięciu klawiszy dopiero aktywowało mój kod. Wygląda to tak:
Kod:
:PRZYCISK
wait 10
if
00E1: player 0 pressed_key 16 
00E1: player 0 pressed_key 17
jf @PRZYCISK


Jednak zepsuło się i kod aktywuje się tylko po naciśnięciu jednego klawisza(w moim przypadku 17 czyli ataku). Zmieniłem to tak:
Kod:
00E1: player 0 pressed_key 16 + 17

Jednak teraz działa tak że nie muszę naciskać te które mu kazałem tylko 16(Sprint) oraz dowolny klawisz. Jak zrobić aby to w koncu zaczeło działać i aktywowałio się po naciśnięciu klawiszy które mu każe?
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Witam pisze sobie w cleo dla treningu prosty mod i mam kłopot właściwie 2:

1.Mój skrypt polega na tym że pojawiają się helikoptery(zamierzam też dodać hydrę) i one nas atakują. Chciałbym też zrobić wyłączanie ale nie wiem jakie są kody klawiszy. Czy jest skuteczny sposób aby odczytać kody klawiszy w GTA SA? Do włączania użyłem ten z poradnika o Taxi ale teraz chcę zrobić wyłączanie i jest kłopot. Pozatym chcę też zmienić te włączania bo to często przypadkowo używane klawisze.

2.Jak zrobić aby moje pojazdy był widoczne na radarze jako czerwone punkty?
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Dzięki ale ten kod też mi się przyda chodziło mi o to że jeden będzie kierował łodzią a drugi będzie stał i nwalał w nas chodziło mi ot to jak zrobic aby ten matoł kierował tą lodzią.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
No i co że to jest forum GTA, a nie lekcja Polskiego. Może sobie wymyśliłeś jakąś gwarę, ale my tu mówimy po normalnym Polskim języku. Nie używaj Caps Locka, bo to jest odbierane jako krzyk i nikt ci nie pomoże. "Zróbcie to za mnie" uśmiałem się.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
sorka chodzi mi cały czas o łódź. Nie pomogło ciagle stoi w tej łodzi jak ciota.
Created & Powered by MakG