Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Witam chciałbym się dowiedzieć co to jest CLEO saves? Np. pisząc misje w CLEO jest to bez sensowne gdyż CLEO nie zapisuje ostartniego postepu i przejde 1 misje wyłącze gre i musze 1 od nowa przechodzić. Czy te CLEO Saves rozwiąże ten problem??
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Dzięki pomyłka
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Witam pisze sobie misje w SCM i napisałem na próbę cutscenke. Kazałem graczowi iść w pewne miejsce. Nie chciał się ruszyć. Myśląc że lepszy bedzie to tego aktor stworzyłem sobowtóra gracza. Jednak on też stoi jak ciota i nic. Nie mam pojęcia jak to naprawić:
Kod:
DEFINE OBJECTS 0
DEFINE MISSIONS 1
DEFINE MISSION 0 AT @MISJA
DEFINE EXTERNAL_SCRIPTS -1
DEFINE UNKNOWN_EMPTY_SEGMENT 0
DEFINE UNKNOWN_THREADS_MEMORY 0

thread 'MAIN'

var
$PLAYER_CHAR : Player
end

set_weather 1
00C0: set_current_time 21 00
01F0: set_max_wanted_level_to 6

$PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, 0.0, 0.0, 0.0)
$PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR)

$PLAYER_CHAR.SetClothes("PLAYER_FACE", "HEAD", Head)
$PLAYER_CHAR.SetClothes("JEANSDENIM", "JEANS", Legs)
$PLAYER_CHAR.SetClothes("SNEAKERBINCBLK", "SNEAKER", Shoes)
$PLAYER_CHAR.SetClothes("VEST", "VEST", Torso)
$PLAYER_CHAR.Build
$PLAYER_CHAR.CanMove(True)

016C: restart_if_wasted at 2027.77 -1420.52 15.99 angle 137.0 unknown 0
016D: restart_if_busted at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 unknown 0

fade 1 (out) 0 ms

start_mission 0

end_thread

:MISJA
thread 'MISJA'
0247: request_model #BMYRI
038B: load_requested_models

fade 0 1500
wait 1500
09C7: change_player $PLAYER_CHAR model_to #BMYRI
009A: $SOBOWTOR = create_actor_pedtype 20 model #BMYRI at 2513.4065 -1650.3812 14.3557 
0173: set_actor $SOBOWTOR Z_angle_to 136.7596 
wait 1500
fade 1 1500
02A3: enable_widescreen 1 
01B4: set_player $PLAYER_CHAR can_move 0
015F: set_camera_position 2505.7883 -1665.0466 13.3923 rotation 0.0 0.0 0.0
0159: camera_on_ped $SOBOWTOR 15 2
05F5: AS_actor $SOBOWTOR goto_point 2505.8049 -1660.6525 13.412 mode 2 -1 ms


:doszedl
wait 10
if
00EC:   actor $SOBOWTOR 0 near_point 2505.8049 -1660.6525 13.412 radius 80.0 80.0
jf @doszedl

05F5: AS_actor $SOBOWTOR goto_point 2487.4351 -1650.3284 13.4893 mode 2 -1 ms // versionB 

:doszedl1
wait 10
if
00EC:   actor $SOBOWTOR 0 near_point 2487.4351 -1650.3284 13.4893 radius 80.0 80.0
jf @doszedl1

02A3: enable_widescreen 0

02A7: $CEL = create_icon_marker_and_sphere 56 at 2485.9736 -1670.7662 13.0223 radius 3.0

:petla1
wait 10
if
0103: actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 2485.9736 -1670.7662 13.0223 radius 3.0 3.0 3.0 sphere 0 stopped_on_foot
jf @petla1 

01E3: show_text_1number_styled GXT 'M_PASS' number 100 time 5000 style 1
0109: player $PLAYER_CHAR money += 100
0394: play_music 1
004E: end_thread 
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
OK dzięki.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Dzięki
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Raz dobrze jechał a potem znowu po polnych drogach.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Acha a jak zdobyć $? Zauważyłem ten drobny druk.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Jak zmienić nick na naszej stronie? Chciałbym nowy.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Napisałem skrypt który sprawi że po naciśnięciu klawisza G CJ wsiądzie do najbliższego spotkanego auta na ulicy. Ma on jechać normalnie jak każdy samochód na ulicy w SA. Jednak jak gracz znowu wciśnie G w aucie CJ pogoni kierowce i ma się on spieszyć ignorować pieszych i auta i szybciej jechać. Niestety wsiada dobrze ale nie chce się ruszyć zmiejsca.

Editt: Dodałem parametr driver_behawiour. Ale przez to zamiast jechać ulicami wlecze sie drgoami polnymi. Jaki jest parametr na to aby jechał szosą normalnie?

Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP

:petla1
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @petla1

:petla2
wait 10
if
0AB0:  key_pressed 0x47
jf @petla2

0AB5: store_actor $PLAYER_ACTOR closest_vehicle_to 0@ closest_ped_to 1@

:petla3
wait 10
if
8038: not 0@ == -1
jf @petla2

05CA: AS_actor $PLAYER_ACTOR enter_car 0@ passenger_seat 0 10000 ms

054C: use_GXT_table 'DRIVETO'
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT0' time 3000 flag 1

0AB6: store_target_marker_coords_to 2@ 3@ 4@
00A9: set_car 0@ to_normal_driver
00AD: set_car 0@ max_speed_to 20.0  
00A7: car 0@ drive_to 2@ 3@ 4@

:petla4
wait 10
if
0AB0:  key_pressed 0x47
jf @petla5

00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT1' time 3000 flag 1
00A8: set_car 0@ to_psycho_driver 
00AD: set_car 0@ max_speed_to 80.0  
00A7: car 0@ drive_to 2@ 3@ 4@ 

:petla5
wait 10
if
0103: actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 2@ 3@ 4@ radius 3.0 3.0 3.0 sphere 0 stopped_in_car
jf @petla4

00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT2' time 3000 flag 1
0109: player $PLAYER_CHAR money -= 100 

jump @petla2
0A93: end_custom_thread
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Dzięki wam śmiga.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Jeśli kumpel ma RIPA(czyt. piracka wersja okrojona) to nic dziwnego że nie działa. Piracenie nie popłaca kup sobie orginał w razie problemów dostaniesz darmową pomoc Rockstar.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Po postawieniu dowolnego auta w to miejsce gra crashuje.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
To jaki warunek jest na to? Szukałem i nic.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Witam zrobiłem skrypt który sprawi że jeśli gracz ustawi dowolny samochód w wyznaczonym punkcie silnik zgaśnie po wyjściu. Jednak silnik nie gaśnie.

Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP

:petla
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @petla

:petla2
wait 10
if
0449:   actor $PLAYER_ACTOR in_a_car 
jf @petla2

00D9: 1@ = actor $PLAYER_ACTOR car 

:petla3
wait 10
if
0103: actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 2497.9958 -1683.34 12.9839 radius 3.0 3.0 3.0 sphere 0 stopped_in_car
jf @petla3

:petla4
wait 10
if
0633: AS_actor $PLAYER_ACTOR exit_car
jf @petla4

02D4: car 1@ turn_off_engine 

jump @petla

0A93: end_custom_thread 
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Witam jest jakis sposób który pozwoli mi na export plików z danego kawałka mapy odrazu? Ja zaznaczam powiedzmy vegasn klikam cos i wszytskie pliki z tego kawałka są w folderze moim wybranym. Jak tak zrobić?
Created & Powered by MakG