Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Witam mam problem. Konwertuje mape z SA do VC i używam palm orginalnych z VC. Jednak niestety w Map Editorze jest spoko lecz w grze tekstury lisci nie widać z jednej strony. Np. z przodu nie widać liści a z tyłu widac doskonale. Tak jest z obiektami bardzo cienkimi jak liście palmy czy siatka Sunshine Autos w VC. Jak to naprawić?

Używam Map Editora v.021a.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Wziąłem palmy z SA i działa tylko czemu jak ustawiam obiekt to w Map Editorze działa on dobrze a w grze z jednej strony tylko widać teksture? Tak sie dzieje z obiektami cienkimi jak siatka czy liście palmy.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Witam jak podwyższyć poziom wody w pliku water.dat? Konwertuje mapke z VC do SA i koordynaty są orginalne, lecz woda jest trochę za nisko. Patrzałem tam i nic nie kumam.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Dzięki śmiga ten main juz. Już się bałem że źle obiekty przekonwertowałem ale po wprowadzeniu waszych poprawek śmiga. Temat do skasowania.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Konwertuje miasto z VC i stworzyłem nowy main. Jednak po teleportacij i ładowaniu crash. Obiekty są dobre:
Kod:
DEFINE OBJECTS 0
DEFINE MISSIONS 1
DEFINE MISSION 0 AT @MISJA
DEFINE EXTERNAL_SCRIPTS -1
DEFINE UNKNOWN_EMPTY_SEGMENT 0
DEFINE UNKNOWN_THREADS_MEMORY 0

thread 'MAIN'

var
$PLAYER_CHAR : Player
end

set_weather 3
00C0: set_current_time 21 00
01F0: set_max_wanted_level_to 6

$PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, 0.0, 0.0, 0.0)
$PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR)

$PLAYER_CHAR.SetClothes("PLAYER_FACE", "HEAD", Head)
$PLAYER_CHAR.SetClothes("JEANSDENIM", "JEANS", Legs)
$PLAYER_CHAR.SetClothes("SNEAKERBINCBLK", "SNEAKER", Shoes)
$PLAYER_CHAR.SetClothes("VEST", "VEST", Torso)
$PLAYER_CHAR.Build
$PLAYER_CHAR.CanMove(True)

016C: restart_if_wasted at 2027.77 -1420.52 15.99 angle 137.0 unknown 0
016D: restart_if_busted at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 unknown 0

fade 1 (out) 0 ms

start_mission 0

end_thread

:MISJA
thread 'MISJA'

00A1: put_actor $PLAYER_ACTOR at -1004.8105 -855.9518 9.0452 

:petla
wait 5000
jump @petla

end_thread
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Jak to zrobić? Wybacz ale ja jestem mało kumaty.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Dzieki działa wystarczyło po narysowaniu tekstury dodać wait 4500 i ten kod i śmiga.

Edit: Piszę w tym temacie jak chcę załadować druga to tylko pierwsza się ładuje druga juz nie chce:
Kod:
0390: load_txd_dictionary "pager"
038F: load_texture "heliprzy" as 1
038F: load_texture "helipager" as 2
038D: draw_texture 1 position 50.0 300.0 size 150.0 50.0 RGBA 255 255 255 255
03E3: set_texture_to_be_drawn_antialiased 1
wait 4500
03F0: enable_text_draw 0
00A5: 4@ = create_car #MAVERICK at 358.7722 2471.9451 16.095 
0175: set_car 4@ Z_angle_to 1.7434 
0129: 5@ = create_actor_pedtype 23 model 17 in_car 4@ driverseat 
0186: 32@ = create_marker_above_car 4@
0165: set_marker 32@ color_to 1 
0743: heli 4@ fly_to 1@ 2@ 3@ altitude 0.0 65.0
03F0: enable_text_draw 1
wait 10
038D: draw_texture 2 position 50.0 300.0 size 150.0 50.0 RGBA 255 255 255 255
03E3: set_texture_to_be_drawn_antialiased 2
wait 4500
03F0: enable_text_draw 0
03F0: enable_text_draw 1
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Witam zrobiłem sobie skrypt pokazujący texture na ekranie texture lecz chcę ją usunąć z ekranu żeby była wyswietlana tylko chwilę. Jak to zrobić szukałem i nic.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Znalazłem ten mod gościu użył coś takiego:
Kod:
0745: set_hydra 1@ thrust_to_horizontal 
0710: plane 1@ follow_actor $PLAYER_ACTOR follow_car -1 radius 70.0 
08A2: set_hydra 1@ attack_with_rockets_car_of_player $PLAYER_ACTOR radius 30.0
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Już za pomocą obcodu ustawiłem aby one miały dysze do przodu. Startują dobrze lecz one prawie wcale nie walczą. Pokręcą się troche raz na ruski rok strzelą i już. W tamtym modzie było to lepsze. W tej misij lepiej walczyły.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Dzięki zaraz zobacze hydra 20@ ma być nasza więc ona nas nie atakuje.

A jak zrobić aby one startowały normalnie a nie pionowo? Startują one pionowo, przewracają się i niszczą się. Widziałem kiedys taki skrypt hydry najpierw wystartowały a potem gracza atakowały.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Dobra dziekuje chyba muszę iść do okulisty teraz inny problem. Kiedy mają mnie atakować też crash. chyba nie dokonca łapie tenopcod na atak.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Pierwszy problem rozwiązany teraz kiedy wsiadam do mojej hydry i mają mnie atakować też crash. Coś nie tak z tymi opcodami na atak nie dokońca je rozumiem.

Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP

0247: request_model #HYDRA
0247: request_model #HMYRI
038B: load_requested_models

:start
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @start

02A7: 0@ = create_icon_marker_and_sphere 5 at 2525.4763 -1703.6827 13.3799 

:wmarkerze
wait 10
if
0102: actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 2525.4763 -1703.6827 13.379 radius 1.2 1.2 3.0 sphere 1 stopped_on_foot
jf @wmarkerze 

00A1: put_actor $PLAYER_ACTOR at -1348.1216 500.212 18.2344 
00A5: 1@ = create_car #HYDRA at -1313.8171 507.1406 17.8453
0175: set_car 1@ Z_angle_to 268.8175  
00A5: 2@ = create_car #HYDRA at -1364.6808 508.1906 17.8417
0175: set_car 2@ Z_angle_to 268.8175 
00A5: 3@ = create_car #HYDRA at -1422.6284 507.871 17.8433 
0175: set_car 3@ Z_angle_to 268.8175

0129: 4@ = create_actor_pedtype 23 model #HMYRI in_car 1@ driverseat 
0129: 5@ = create_actor_pedtype 23 model #HMYRI in_car 2@ driverseat 
0129: 6@ = create_actor_pedtype 23 model #HMYRI in_car 3@ driverseat 

00A5: 20@ = create_car #HYDRA at -1457.2887 502.5706 17.8767
0175: set_car 20@ Z_angle_to 270.2756

0186: 33@ = create_marker_above_car 20@
0165: set_marker 33@ color_to 1 

:czywsiadl
wait 10
if
00DB: actor $PLAYER_ACTOR in_car 20@ 
jf @czywsiadl

0164: disable_marker 33@ 

0186: 9@ = create_marker_above_car 1@ 
0186: 10@ = create_marker_above_car 2@ 
0186: 11@ = create_marker_above_car 3@ 

070E: hydra 1@(20@,2i) attack_player_car $PLAYER_CHAR radius 10.0 
070E: hydra 2@(20@,2i) attack_player_car $PLAYER_CHAR radius 10.0 
070E: hydra 3@(20@,2i) attack_player_car $PLAYER_CHAR radius 10.0 

wait 10000
0224: set_car 1@ health_to 1000 
0224: set_car 2@ health_to 1000 
0224: set_car 3@ health_to 1000 
0A93: end_custom_thread
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Nie o to mi chodziło ale się wyjaśniło. Źle zrobiłem kanał alpha.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Witam jak zaimportować w TXD Workshopie kanał alpha z teksturą? Importuje mi sama teksturę bez kanału.
Created & Powered by MakG