Postów:
123
Dołączył:
2010-03-31
Temat:
Tekstura
|
Napisano dnia:
2010-12-16 19:15:55
Witam mam problem. Konwertuje mape z SA do VC i używam palm orginalnych z VC. Jednak niestety w Map Editorze jest spoko lecz w grze tekstury lisci nie widać z jednej strony. Np. z przodu nie widać liści a z tyłu widac doskonale. Tak jest z obiektami bardzo cienkimi jak liście palmy czy siatka Sunshine Autos w VC. Jak to naprawić?
Używam Map Editora v.021a.
Postów:
123
Dołączył:
2010-03-31
Temat:
Rośliny w mapie VC
|
Napisano dnia:
2010-12-15 22:04:18
Wziąłem palmy z SA i działa tylko czemu jak ustawiam obiekt to w Map Editorze działa on dobrze a w grze z jednej strony tylko widać teksture? Tak sie dzieje z obiektami cienkimi jak siatka czy liście palmy.
Postów:
123
Dołączył:
2010-03-31
Temat:
Podwyższenie poziomu wody
|
Napisano dnia:
2010-12-15 17:32:52
Witam jak podwyższyć poziom wody w pliku water.dat? Konwertuje mapke z VC do SA i koordynaty są orginalne, lecz woda jest trochę za nisko. Patrzałem tam i nic nie kumam.
Postów:
123
Dołączył:
2010-03-31
Temat:
Crash gry po załadowaniu
|
Napisano dnia:
2010-12-15 17:29:48
Dzięki śmiga ten main juz. Już się bałem że źle obiekty przekonwertowałem ale po wprowadzeniu waszych poprawek śmiga. Temat do skasowania.
Postów:
123
Dołączył:
2010-03-31
Temat:
Zamykanie textury
|
Napisano dnia:
2010-12-13 13:32:27
Jak to zrobić? Wybacz ale ja jestem mało kumaty.
Postów:
123
Dołączył:
2010-03-31
Temat:
Zamykanie textury
|
Napisano dnia:
2010-12-12 19:43:28
Witam zrobiłem sobie skrypt pokazujący texture na ekranie texture lecz chcę ją usunąć z ekranu żeby była wyswietlana tylko chwilę. Jak to zrobić szukałem i nic.
Postów:
123
Dołączył:
2010-03-31
Temat:
Atakowanie przez Hydry
|
Napisano dnia:
2010-12-12 15:03:51
Już za pomocą obcodu ustawiłem aby one miały dysze do przodu. Startują dobrze lecz one prawie wcale nie walczą. Pokręcą się troche raz na ruski rok strzelą i już. W tamtym modzie było to lepsze. W tej misij lepiej walczyły.
Postów:
123
Dołączył:
2010-03-31
Temat:
Atakowanie przez Hydry
|
Napisano dnia:
2010-12-12 14:48:58
Dzięki zaraz zobacze hydra 20@ ma być nasza więc ona nas nie atakuje.
A jak zrobić aby one startowały normalnie a nie pionowo? Startują one pionowo, przewracają się i niszczą się. Widziałem kiedys taki skrypt hydry najpierw wystartowały a potem gracza atakowały.
Postów:
123
Dołączył:
2010-03-31
Temat:
Atakowanie przez Hydry
|
Napisano dnia:
2010-12-12 14:26:53
Dobra dziekuje chyba muszę iść do okulisty teraz inny problem. Kiedy mają mnie atakować też crash. chyba nie dokonca łapie tenopcod na atak.
Postów:
123
Dołączył:
2010-03-31
Temat:
TXD kanał alpha
|
Napisano dnia:
2010-12-11 18:56:14
Nie o to mi chodziło ale się wyjaśniło. Źle zrobiłem kanał alpha.
Postów:
123
Dołączył:
2010-03-31
Temat:
TXD kanał alpha
|
Napisano dnia:
2010-12-11 18:40:17
Witam jak zaimportować w TXD Workshopie kanał alpha z teksturą? Importuje mi sama teksturę bez kanału.