Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Jakieś pomysły?
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Z tego pierwszego tutka działa ale jest problem. Mianowicie AudioEditor psuje mi dźwięki w grze a jak go skasuje to nowe auto nie ma dźwięku.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Witam chciałbym do SA dodać zupełnie nowe auto. To jest na próbę Deluxo z VC. W Handling, vehicles.ide, carcols, cargrp, carmods skopiowałem linijki od Sultana i zamais Sulatana wpisałem ten pojazd. Jednak gra zaraz przy początku ładowania crashuje. Jak temu zaradzić?
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Ja bardziej szukałem pod nazwa marker dlatego dzięki wielkie.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Witam jak stworzyć ten czerwony marker ale bez żadnej ikonki na mapce? Coś takiego aby gracz sam go szukał. Szukałem i nic.

Oraz jeszcze aby aktorzy jechali szybko ignorowali ruch uliczny i pedzili jak by uciekali?
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
IDE i IPL ma te samo ID.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Witam ma drobny problem z GTA SA. Konwerce mapke i mam kłopot. Otóż ustawiłem na mapie sunshine Autos z VC. W Map Editorze działa spoko jednak w grze po ustawieniu tego obiektu ustawia inny. Zamiast Sunshine Autos ustawia mi dźwig. W Map Editorze w podglądzie jest normalnie. To się stało kiedy skonwertowałem IDE IDE konwerterem.on robi coś takiego:

1678, wall, wall, 1, 22, 45 na to:
1678, wall, wall, 22, 45
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Aha czyli cozs takiego jak przy Save czyli flaga np:
$MIJSA 1 tak? to jużź qwiem o co kaman dzienks.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Do zabicia możesz coś takiego spróbować:
Kod:
0321: kill_actor $ACTOR_SMOKE 
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Jak odczytac pozycje na ekranie według osi X i Y np. podczas rysowania na niej textur?
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
a jak taką flagę ustawić??
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
witam posiadam Map Editora v.21b lecz on nie działa poprawnie. Wszytskie swoje dane przechowuje w:
F:Pliki'.'

Lecz jak w Map Editorze chcę co kolwiek wybrać z tego folderu to w nim nic nie ma tylko widać w nim folder Map Editor. Jak by był pusty. A tam jest w nim duzo plików. Wczeniej nie było problemu.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Faktycznie błąd. Mam wspólnika porasdzimy sobie dzieki.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Nie działa mi to w pliku CS mam tak:
Kod:
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 

:NONAME_2
wait 10 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @NONAME_2 
1@ = Marker.CreateIconAndSphere(22, 2525.714, -1703.988, 13.3803)

:NONAME_44
wait 10 
if 
0102:   actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 2525.714 -1703.988 13.3803 radius 1.2 1.2 3.0 sphere 1 stopped_on_foot 
jf @NONAME_44 
0A94: start_custom_mission "SAPLUS1"  
0A95: enable_thread_saving 
2@ = Marker.CreateIconAndSphere(22, 2525.714, -1703.988, 13.3803)

:NONAME_133
wait 10 
if 
0102:   actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 2525.714 -1703.988 13.3803 radius 1.2 1.2 3.0 sphere 1 stopped_on_foot 
jf @NONAME_133 
0A94: start_custom_mission "SAPLUS2"  
0A95: enable_thread_saving 
0A93: end_custom_thread 


Plik sav tworzy ale po ponownym wejsciu do markera po załadowaniu save ciągle się ładuje ta 1 misja.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Jaki jest opcode na to aby aktor się nie ruszał?? chciałbym aby do siebe strzelali użyłem kodu:
Kod:
05E2: AS_actor 65@ kill_actor 50@ 


Lecz on podbiega i strzela.

Użyłem tego opcodu to gra crashuje:
Kod:
0575: set_actor $ZIOMEK1 pinned_position 1
Created & Powered by MakG